Цікавий урок-квест з використанням різних форм і методів роботи .Учні двома командами змагаються, розв'язуючи приклади, задачі, рівняння і анаграми.
Тема: «Множення і ділення звичайних дробів»
Мета: узагальнити і систематизувати вміння виконувати множення і ділення звичайних дробів, перевірити знання, вміння і навички учнів з теми; навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви; розвивати інтелектуальні і творчі здібності учнів. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації дітей виховувати зацікавленість математикою.
Тип уроку: систематизація та узагальнення матеріалу. Урок – квест.
Епіграф до уроку: « Математику потрібно вчити в школі ще з тією метою, щоб здобутих знань було досить для звичайних потреб у житті»
М.І. Лобачевський
Правила гри
Хід гри
Маршрут команди №1
Маршрут команди №2
Завдання №1.Розв’яжіть приклади та відгадайте слово
Відповідь Буква
І команда: 1) ;
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
-К -З -А -Р -І ЗІРКА
Відповідь Буква
ІІ команда: 1);
2) ;
3) ;
4) ;
5) ;
-Я - М -П - А - Л ПЛЯМА
Завдання №2 .Розв’яжіть задачі
І команда
104 – КВІ, 120 – Т, 90 – КА КВІТКА
ІІ команда
(40 км/год)
60 – ТРИ, 12 – КУТ, 40 – НИК ТРИКУТНИК
Фізкульт - хвилинка для очей
Завдання № 3 Заповніть порожні клітинки
a |
|
|
|
|
1 |
|
b |
|
|
|
|
|
3,5 |
a * b |
|
|
|
|
|
|
a : b |
|
|
|
|
|
|
a |
|
|
|
|
1 |
|
b |
|
|
|
|
|
3,5 |
a * b |
|
|
|
|
|
|
a : b |
|
|
|
1 |
|
|
Завдання №3 Виконати тестові завдання
1. Число, обернене до
А) 3,5; Б) 5,3; В) ; Г) 5.
2. Поділити
А) 11; Б) 1; В; Г.
3. Знайти х у рівнянні х: = 1
А) ; Б) ; В) ; Г) 1.
4. Виконати дію *
А; Б) ; В) ; Г) .
5. Помножити 5 *
А) 2; Б) ; В; Г) .
(в,г,б,б,а)
Команди шукають конверт з цифрою 5 і розв’язують наступні завдання.
Завдання № 4. Розв’яжіть рівняння.
Команда 1.
Відповіді: ; ;
Команда 2.
Відповіді: ; 1;
Яка команда першою прийшла до фінішу, та перемогла.
Всі учні отримують картки в яких виставляють бали один одному.
Учитель коригує цю роботу.
Всі учасники квесту отримують призи.
АНАГРАМИ
Перестав букви в словах і отримай математичні терміни
НЕДІЛЕ
АТДРАВК
ЛОКО
НОКДАДО
РИСЕКБІСТА
НИЗІРЦЯ
ділене, квадрат, коло, доданок, бісектриса, різниця
Домашнє завдання: сторінка 40 № 82(3,6) №88.
Самоаналіз уроку
Тема: «Множення і ділення звичайних дробів»
Мета: узагальнити і систематизувати вміння виконувати множення і ділення звичайних дробів, перевірити знання, вміння і навички учнів з теми; навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви; розвивати інтелектуальні і творчі здібності учнів. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації дітей виховувати зацікавленість математикою.
Тип уроку: систематизація та узагальнення матеріалу. Урок – квест.
Мета уроку досягнута. Всі завдання були доступні для учнів, задачі пов’язані із життям . Завдання відповідають цілям уроку.
Характер діяльності учнів: самостійна робота, групова робота, диференціація та індивідуалізація, активність мислення.
На уроці учні виконували приклади , розв'язували задачі, відповідали на тести, розв'язували рівняння. Кожний етап уроку під контролем учителя. На мій погляд, такі уроки вдало поєднюють навчання з елементами гри.