13 травня о 18:00Вебінар: Як навчати майбутніх програмістів: практичні кейси для уроків інформатики

Множення і ділення звичайних дробів. урок-квест

Про матеріал

Цікавий урок-квест з використанням різних форм і методів роботи .Учні двома командами змагаються, розв'язуючи приклади, задачі, рівняння і анаграми.

Перегляд файлу

Тема: «Множення і ділення  звичайних  дробів»

Мета: узагальнити і систематизувати вміння виконувати множення і ділення звичайних дробів, перевірити знання, вміння і навички учнів з теми; навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви; розвивати інтелектуальні і творчі здібності учнів. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації дітей виховувати зацікавленість   математикою.

Тип уроку: систематизація та узагальнення матеріалу. Урок – квест.

Епіграф  до  уроку: « Математику  потрібно  вчити  в  школі  ще з тією  метою, щоб  здобутих  знань  було  досить  для  звичайних  потреб  у  житті»

       М.І. Лобачевський

 

Правила гри

 

  1. Грають 2 команди по 6 чоловік.
  2. Кожна команда подає заявку на участь у грі, погоджується з правилами та зобов'язується їх дотримуватись.
  3. Гра проходить у приміщенні класу за певним маршрутом для кожної команди.
  4. Гра триває 45 хвилин.
  5. Перемогу отримує та команда, яка найшвидше досягне фінішу.
  6. Завдання командам видаються в конвертах у пунктах маршруту.
  7. Кожна команда має маршрутний лист, у якому черговий пункту маршруту робить відмітки про виконання завдання.

 

Хід  гри

 

 

 

 

 

Маршрут команди  №1

 

 

 

Маршрут  команди №2

 

 

 

Завдання №1.Розв’яжіть  приклади та відгадайте  слово

 

      Відповідь    Буква

І команда: 1) ;  

  2) ;

  3) ;   

  4)  ;

  5) ;

 

                       ЗІРКА

      Відповідь     Буква

ІІ команда: 1);

  2) ; 

  3) ; 

  4) ; 

  5) ; 

 

       - М         - А    - Л   ПЛЯМА

 

 

 

 

Завдання №2   .Розв’яжіть  задачі

І  команда

  1. Кукурудзою  засіяли  78  га  поля, що становить всього  поля. Яка   площа   всього  поля?                            (104 га)
  2. За  три  дні  витратили  480 гривень. За  перший  день   цієї  суми, за  другий  день - остачі. Скільки  грошей  витратили  за   третій  день? (120 грн)
  3. Із  640 видів  найважливіших  культурних  рослин  земної  кулі  походять з Азії,  - з Африки, а  - з Південної  та  Північної  Америки.  Скільки  видів  культурних  рослин  походять  з  інших  частин  світу?               (90 видів)

104 – КВІ,  120 – Т,  90 – КА   КВІТКА

ІІ команда

  1. Іван  Франко  прожив  у  Львові  40 років,  що становить його  життя. Скільки  років  прожив  письменник?              (60 років)
  2. Турист  подолав  за   три  дні  32 км. За  перший  день він  пройшов шляху, за  другий  день остачі. Скільки кілометрів шляху  подолав турист  за  третій  день?                                          (12 км)
  3. Літак  за  попутного  вітру   пролетів  800 км  за  години, а  потім  за  години  пролетів  350  км  проти  вітру.  Яка  швидкість  вітру?

(40 км/год)

          60 – ТРИ,   12 – КУТ,   40 – НИК     ТРИКУТНИК

Фізкульт - хвилинка  для очей  

 

 

Завдання  № 3   Заповніть  порожні  клітинки

a

1

b

3,5

a * b

 

 

 

 

 

 

a : b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

a

1

b

3,5

a * b

a : b

1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання   №3  Виконати  тестові  завдання

1. Число, обернене до

А)  3,5;                 Б) 5,3;                  В) ;                 Г) 5.

2. Поділити 

А) 11;                   Б) 1;                     В;              Г.

3. Знайти  х  у рівнянні  х: = 1

А) ;                Б) ;                  В) ;                Г) 1.

4. Виконати дію *

А;                 Б) ;                 В) ;                Г) .

5. Помножити 5 *

А) 2;                       Б) ;                 В;                  Г) .

(в,г,б,б,а)

 

 

Команди  шукають конверт  з цифрою 5 і розв’язують  наступні  завдання.

 

 

 

Завдання  № 4. Розв’яжіть  рівняння.

Команда 1.

  1. х = ;   2. x = 1;   3. х

Відповіді:  ; ;

Команда 2.

  1. х = ;   2. х = 1;  3. х =

Відповіді:  ; 1; 

Яка  команда  першою  прийшла  до  фінішу,  та  перемогла.

Всі  учні  отримують картки в яких виставляють бали один одному.

Учитель  коригує цю роботу.

Всі  учасники  квесту  отримують  призи.

АНАГРАМИ

Перестав букви в словах і отримай математичні терміни

НЕДІЛЕ

АТДРАВК

ЛОКО

НОКДАДО

РИСЕКБІСТА

НИЗІРЦЯ

ділене, квадрат, коло,  доданок, бісектриса, різниця

 

Домашнє  завдання: сторінка 40 № 82(3,6) №88.

Самоаналіз  уроку

 

 

Тема: «Множення і ділення  звичайних  дробів»

Мета: узагальнити і систематизувати вміння виконувати множення і ділення звичайних дробів, перевірити знання, вміння і навички учнів з теми; навчити застосовувати набуті знання в нестандартних ситуаціях; сприяти розвитку уваги, кмітливості, логічного мислення та уяви; розвивати інтелектуальні і творчі здібності учнів. Згуртувати учнівські колективи команд; створити умови для самореалізації та соціалізації дітей виховувати зацікавленість   математикою.

Тип уроку: систематизація та узагальнення матеріалу. Урок – квест.

Мета уроку досягнута. Всі завдання були доступні для учнів, задачі повязані із життям . Завдання  відповідають цілям уроку.

Характер діяльності учнів: самостійна робота, групова робота, диференціація та індивідуалізація, активність мислення.

На уроці  учні виконували приклади , розв'язували задачі, відповідали на тести,  розв'язували рівняння. Кожний етап уроку під контролем учителя. На мій погляд, такі уроки вдало поєднюють навчання з елементами гри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Щербина Ганна Анатоліївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
4 квітня 2018
Переглядів
1891
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку