Множення звичайних дробів

Про матеріал
Дана розробка допоможе домогтися засвоєння правила множення звичайних дробів; сформувати вміння виконувати множення звичайних дробів; розвивати пізнавальну діяльність учнів, сприяти вдосконалення обчислювальних навичок; виховувати старанність, дисциплінованість та позитивне ставлення до навчання за допомогою використання інформаційних технологій
Перегляд файлу

Урок 1

Тема уроку:Множення звичайних дробів.

Мета уроку: домогтися засвоєння правила множення звичайних дробів; сформувати вміння виконувати множення звичайних дробів; розвивати пізнавальну діяльність учнів, сприяти вдосконалення обчислювальних навичок; виховувати старанність, дисциплінованість та позитивне ставлення до навчання.

Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь

Обладнання: конспект «Множення звичайних дробів», ПК,  мультимедійний проектор, смартфони.

Хід уроку

І. Організаційний етап

ІІ. Перевірка домашнього завдання

ІІІ. Формулювання мети і завдання уроку

Перегляд відео

http://video.novashkola.ua/6-klas/matematika-6-klas/urok-13/

Отже, завдання сьогоднішнього уроку: домогтися засвоєння правила множення звичайних дробів та сформувати вміння виконувати множення звичайних дробів.

IV. Актуалізація опорних знань

Виконання усних вправ  (на смартфонах)

Завдання 1. Знайдіть НСК і НСД чисел «Знайди пару»

https://learningapps.org/display?v=pc0w2xppn19

QR Code

Завдання 2. Знайдіть периметр і площу прямокутника зі сторонами:

https://learningapps.org/display?v=pruqmee5n19

QR Code

V. Засвоєння нових знань

http://video.novashkola.ua/6-klas/matematika-6-klas/urok-13/

 

Конспект вчителя

Множення дробів

Означення 1. Щоб помножити дріб на натуральне число, треба його чисельник помножити на це число, а знаменник залишити без зміни.

Наприклад:а) б) в) г)

д) е);є)

Означення 2. Добутком двох дробів є дріб, чисельник якого дорівнює добутку чисельників, а знаменник дорівнює добутку знаменників.

Наприклад:а); б) .

Увага! До спільного знаменника не потрібно зводити дроби.

Типові помилки, яких припускаються учні під час вивчення теми:

а) після вивчення теми «Додавання і віднімання дробових чисел» намагаються дроби зводити до спільного знаменника;

б) намагаються «скорочувати» чисельник і знаменник різних дробів;

в) спочатку виконують множення в чисельнику і знаменнику дробу-добутку, а потім скорочують (часто-густо утруднюючись з пошу­ком НСД чисельника і знаменника дробу, що утворився).

VІ. Формування вмінь

Виконання письмових вправ

Завдання 1. Обчисліть (робота на смартфонах)

https://create.kahoot.it/share/6db94261-321d-4bb5-b3ac-76113c66c73c

 

Робота біля дошки

Завдання 2.Перетворіть десятковий дріб у звичайний, а потім обчисліть:
а) ; б) ; в) ; г) ; д) .

 

Завдання 3.Обчисліть добутки: а) ; б) ; в) ; г) ;

д) ; е) .

Робота в групах

Завдання 4. Обчисліть значення виразів: а) ; б) ;

в) ; г) .

Завдання 5.Згадайте, що таке квадрат числа (а2 = а · а). Піднесіть до квадрата дроби: ; ; ; ; ; ; ; ; ; .

Завдання 6.Обчисліть значення виразів: а) ; б) ; в) ; г) .

Завдання 7.Що більше: сума чисел і чи їх добуток?

 

 

 

 

 

 

 

VІІ. Підбиття підсумків уроку

Бліцтест «Множення звичайних дробів» (робота на ПК)

https://naurok.com.ua/test/mnozhennya-zvichaynih-drobiv-9347/realtime

 

 

Рефлексія «Як би ти оцінив здобуті знання на уроці?»

  «Я все зрозумів, тест показав, що я все роблю правильно».

  «Мені була зрозуміла більша частина матеріалу, але я ще іноді
допускаю помилки».

— «Я майже нічого не зрозумів, нове правило для мене дуже складне».

VІІІ. Домашнє завдання

Завдання 1.Обчисліть (усно): а) ; ; в) ; г) .

Завдання 2.Обчисліть: а) ; б) ; в) ; г) ; д) ; е) ; ж) ; з) .

Завдання 3.Розв'яжіть рівняння .

Завдання 4.Знайдіть площу прямокутника зі сторонами дм і дм.

Завдання 5.Катер пройшов 4 км200 м, з них 65 % за течією річки. Який шлях пройшов катер за течією річки?

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
Додано
6 серпня 2019
Переглядів
595
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку