МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Про матеріал
Значний розвиток технологій змінив традиції вивчення англійської мови. Смартфони, планшети та комп'ютери дозволяють людям по всьому світу спілкуватися одним дотиком пальців. Все більше видів діяльності здійснюється за допомогою мобільних пристроїв, в тому числі і в навчанні англійської мови. Численні додатки, такі як Google Classroom, Scoology, Quizziz, доступні для учнів у вивчення англійської мови; учні або викладачі можуть завантажувати безкоштовні або платні додатки і використовувати їх у навчальній діяльності.
Перегляд файлу

МОБІЛЬНІ ДОДАТКИ ТА ЇХ ВИКОРИСТАННЯ У ВИВЧЕННІ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

 

 Значний розвиток технологій змінив традиції вивчення англійської мови. Смартфони, планшети та комп'ютери дозволяють людям по всьому світу спілкуватися одним дотиком пальців. Все більше видів діяльності здійснюється за допомогою мобільних пристроїв, в тому числі і в навчанні англійської мови. Численні додатки, такі як Google Classroom, Scoology, Quizziz, доступні для учнів у вивчення англійської мови; учні або викладачі можуть завантажувати безкоштовні або платні додатки і використовувати їх у навчальній діяльності.

   Багато досліджень присвячено вивченню мобільного навчання. Vocblast використовувався для вивчення англійської мови професійного спрямування студентами технічних спеціальностей. MIM (Mobile Instant Messaging) використовували в Іспанії, щоб студенти університетів могли перевірити правильність написання текстів. У той час як MIM використовувався для перевірки правильності написання англійських дієслів та англійських неправильних дієслів в Англії, він також використовувався як додаток для вивчення лексики в Чеській Республіці, що підтвердило його практичну цінність. Попередні дослідження показали, що різні мобільні додатки використовуються для підтримки вивчення англійської мови з основними напрямками вдосконалення, такими як словниковий запас, письмо, дієслова тощо. Ці напрямки вдосконалення стають предметом розгляду з боку вчителів для вибору найбільш підходящого додатку, який вони можуть використовувати в класі. Завдяки простоті доступу, студенти можуть вільно завантажити додаток через надану платформу.

   Отже, у статті розглядаються наступні питання:

1. Які мобільні додатки використовуються в старшій школі?

2. Як ці мобільні додатки використовуються?

3. Які навички покращуються за допомогою цих додатків?

   Мобільні пристрої, такі як мобільні телефони та планшети, були інтегровані в процес вивчення мови в останні роки. Існування мобільних пристроїв підтримує викладання та навчання, оскільки підвищення мобільності та зв'язку дає учням можливість отримати доступ до великої кількості інформації, що надається в Інтернеті для вивчення англійської мови. Учні  мають можливість вивчати англійську мову через різні культури за допомогою мобільних пристроїв. Один з мобільних додатків, Moodle, є платформою для віртуального навчання студентів під час уроків.

   Мобільні додатки, що використовуються у вивченні мови, призначені для підтримки вдосконалення мовних навичок, таких як аудіювання, говоріння, читання та письмо, як в класі, так і поза ним. Діяльність, яку охоплюють мобільні додатки, необмежена. Вони можуть здійснювати змішане навчання в процесі навчання, як, наприклад, у застосунку Kahoot. Взаємодія, вбудована в мобільні додатки, надає учням форум для спілкування, письмового чи усного, через мобільні пристрої. Whatsapp або Wechat мають функцію групового форуму для більш широкої взаємодії учасників. Окрім спілкування у письмовій та усній формі, мобільні додатки також призначені для інтерактивної діяльності для вивчення мови.

   Деякі мобільні додатки можуть підвищити мотивацію та самостійність студентів, надаючи миттєвий зворотній зв'язок та рецензування за допомогою гейміфікованих платформ, таких як Kahoot, Quizziz, Edupuzzle та Quizlet. Такі види діяльності формують у студентів компетентність щодо самооцінювання. Мобільні додатки на мобільних пристроях допомагають вчителю ефективно керувати навчальною діяльністю.

  Google classroom (GS) як ефективна навчальна платформа, що виконує функцію системи управління навчанням (LMS). Google Classroom - це безкоштовний інструмент, який може бути використаний у будь-якому навчальному закладі для розробки системи управління навчанням. Це ефективна платформа, де учні можуть залучатися до різноманітних видів діяльності завдяки наполегливості та зручності використання додатку.

   Schoology також розглядається як навчальна платформа, яка слугує системою управління навчанням (LMS). Schoology забезпечує легкість, безпеку та ефективність навчання для учнів. Мобільні додатки, які вчитель обирає для використання в навчальному процесі, повинні мати певні характеристики та призначення. Ці характеристики, звичайно, повинні відповідати меті навчального процесу.

 

 

 

docx
Додано
29 квітня
Переглядів
85
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку