Модифікована програма з української мови 3 клас

Про матеріал
Модифікована програма з української мови складена до підручника "Українська мова" автор Пономарьова для учнів з особливими освітніми потребами 4 рівня підтримки. Матеріал допоможе у плануванні роботи 1 семестру. В плануванні прописані очікувані результати для нормотипових дітей та дітей з особливими освітніми потребами.
Перегляд файлу

Календарне планування

(за навчально-методичним комплектом К. І. Пономарьової

до підручника «Українська мова та читання. Частина 1», Українська мова та читання. Частина 2

(автори К. І. Пономарьова, Л. А. Гайова, Олександра Савченко):

 

 

3 год на тиждень

 

№ п/п

Зміст уроків

 

 

 

 

І - семестр

1.

4.09

Ознайомлення з метою і завданнями уроків української мови, підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну.

-називає умовні позначки підручника;

-знає державні символи України;

-знає правила поведінки під час звучання гімну.

Ознайомлення з підручником з української мови та умовними позначеннями в ньому. Пригадування державних символів України та правил поведінки під час звучання гімну.

-називає державні символи України за поданими малюнками;

-знає правила поведінки під час звучання гімну.

 

2.

4.09

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...». (Частина 2,с.4-5).

Вже канікули скінчились, в школі радо ми зустрілись! О. Морозова «Перший день у школі».  (с. 6-7).

-самостійно читають текст, осмислюють прочитане; визначають його особливості, відповідають на запитання, володіють своїми емоціями;

-взаємодіють усно, виявляють інтерес до читання, сприймають усні висловлювання;

-самостійно будують висловлювання.

Знайомство з новим підручником. Вступ до розділу. М. Рильський «Тиха, задумлива осінь спускається...».

Називає ознаки осені, слухає прочитане вчителем; прочитує поскладово вірш,

-дає відповіді на поставлені запитання з опорою на малюнок.

 

3.

6.09

Розпізнаю м’які приголосні звуки. Позначення їх м’якості на письмі. Побудова звукових схем слів. Проведення інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту. Написання тексту на задану тему (с. 6-7)

Пригадую слова з апострофом.

Написання слів з апострофом і звуками. Знаходження інформації на етикетці за поданими запитаннями. Написання тексту за запитаннями (с. 8-9)

- знає , розпізнає м’які приголосні звуки;

-позначає їх м’якість на письмі та підтверджує свої думки;

- проводить інтерв’ю на основі змісту прочитаного тексту;

-створює  текст на задану тему;

- висловлює свої думки;

- обговорює успіхи та невдачі на уроці.

-знає написання слів з апострофом і звуками;

- знаходить інформацію на етикетці;

- за поданими запитаннями відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлює свої думки.

Розпізнаю м’які приголосні звуки.

- знає , розпізнає м’які приголосні звуки;

-позначає їх м’якість на письмі за допомогою вчителя та наочної опори

 

4.

11.09

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні в кінці слова і складу. Вправляння у вимовлянні дзвінких приголосних звуків у кінці слова і складу. Робота з таблицею парних та непарних дзвінких і глухих приголосних звуків. Колективне обговорення меню. Написання тексту за запитаннями

(с. 10-11)

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками. Написання слів з сумнівними приголосними звуками. Складання тексту на задану тему

  (с. 12-13)

- правильно вимовляє дзвінкі приголосні в кінці слова і складу ;

-знає та відтворює основний зміст усного повідомлення;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

- висловлюють впевнено свої думки.

- правильно записує слова із сумнівними приголосними звуками;

- знає та дотримується правил спілкування;

- самостійно розуміє фактичний зміст текстів

різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- бере участь в обговоренні про що може йти мова в оповіданні;

- добирає з тексту вислови, які підтверджують власну думку;

- ділиться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

Правильно вимовляю дзвінкі приголосні в кінці слова і складу.

- правильно вимовляє дзвінкі приголосні в кінці слова і складу ;

- знає та дотримується правил спілкування;

 

 

5.

11.09

Як у Німеччині святкують початок навчального року. Як у Німеччині святкують початок навчального року (текст створено за матеріалами інтернет-джерел). (с. 7-8).

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці». (с, 9-10).

Характеристика головного персонажа твору. Меґан МакДоналд «Джуді знайомиться з новим учителем» (уривок з повісті). (с. 11-14).

-цілісно сприймають інформацію, самостійно читають текст, будують висловлювання;

-переказують, передаючи зміст почутого своїми словами, враховують мету завдання, розуміють зміст прочитаного;

-ставлять запитання, беруть участь в колективному обговоренні.

-висловлюють власне ставлення до  змісту прослуханої інформації;

-користуються формулами мовленнєвого етикету, дотримуються правил спілкування.

Слова-мандрівники. А. Коваль «Знайомі незнайомці». (с, 9-10).

 

-розуміє прослуханий текст, який читав вчитель.

- дає відповіді на поставлені запитання.

 

6.

13.09

Розвиток зв’язного мовлення № 1 Складаємо діалог: «Спогади про літо». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.3-4)

Правильно записую слова із сумнівними приголосними звуками.

Складання тексту на задану тему ( с.12-13).

-складає діалог на задану тему;

-взаємодіють усно, правильно вимовляють і сприймають сумнівні звуки на слух; досліджують власне мовлення; надають пояснення написання слів; самостійно аргументують прикладами власні відповіді; створюють усні повідомлення; долучаються до діалогу і підтримують його н тему із життєвих ситуацій.

Розвиток зв’язного мовлення № 1 Складаємо діалог: «Спогади про літо».

Вступає в запропонований діалог. Дає відповіді на поставлені запитання.

 

7.

18.09

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Проведення інтерв’ю за запитаннями на основі змісту прочитаного тексту. Побудова розповіді на задану тему  (с. 14-15) Правильно записую слова з ненаголошеними звуками [е], [и]. Добір перевірних слів шляхом змінювання форми слова. Відтворення діалогу в ролях. Записування розгорнутої відповіді на поставлене запитання

(с. 16-17)

- розпізнає слова з ненаголошеними звуками [е], [и];

-знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- розуміє  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- оцінює результати своєї роботи.

-правильно записує слова з ненаголошеними звуками [е], [и];

- добирає перевірні слова шляхом змінювання форми слова;

-відтворює діалог в ролях;

- створює колаж із фотографіями класу та учнів;

- розглядає малюнок  та висловлюють свої думки ;

- обговорює створення презентації;

- висловлює свої думки.

Розпізнаю слова з ненаголошеними звуками [е], [и].

Побудова розповіді на задану тему 

- розуміє  фактичний зміст текстів різних видів (самостійно, а також з допомогою вчителя);

 

 

8.

18.09

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15).

Медіавіконце: колаж «Наш клас». Що таке колаж? Як його створити? Як краще провести презентацію колажу? 

Робота з дитячою книжкою        № 2.

«Пиріг дружби» уривок із книжки «Гармидер у школі» Джеремі Стронга

- знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- розуміють  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- розглядають картину та її частини і висловлюють свої думки щодо побаченого;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного.

- оцінюють результати своєї роботи.

- знають , що таке колаж

- створюють колаж із фотографіями класу та учнів;

- розглядають малюнок  та висловлюють свої думки ;

- обговорюють створення презентації;

Характеристика головного персонажа твору. Марія Манеру «Шарлотта отримує... 13 балів» (с. 14-15).

 

- розуміє  фактичний зміст прослуханого тексту (самостійно, а також з допомогою вчителя);

-поскладово читає запропонований текст, дає відповіді на запитання.

 

9.

20.09

Пригадую правила переносу слів. Повторення і застосування правил переносу слів. Написання розповіді про власні вподобання

(С. 18-19)

Пригадую і використовую алфавіт. Написання розгорнутої відповіді на запитання з обґрунтуванням власної думки

(с.19-21)

- застосовує правила переносу слів, дотримується правил переносу слів під час письма.

- знає та дотримується правил спілкування;

- усно відповідає на запитання;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює свої досягнення з теми.

- знає і використовує алфавіт, правила спілкування та поведінки в школі;

- відповідає на питання;

- аналізує та обґрунтовує власну думку.

- знає і використовує алфавіт,

- відповідає на питання;

- аналізує та обґрунтовує власну думку.

Пригадую правила переносу слів. Повторення і застосування правил переносу слів.

- застосовує правила переносу слів, дотримується правил переносу слів під час письма.

 

 

10.

25.09

Шукаю слова в словнику в алфавітному порядку. Ознайомлення з тлумачним і орфографічним словниками. Вправляння у користуванні орфографічним словником для перевірки написання слів. Написання тексту з обґрунтуванням власної думки (с.21-22)

Повторення і закріплення знань про звуки й букви. Умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку 

(с. 22-23)

- користуються орфографічним словником для перевірки написання слів;

-  знають та виконують сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань.

- дотримується культури оформлення письмових робіт;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- ділиться своїми враженнями.

- правильно переносить слова;

- записує слова в алфавітному порядку;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

 

Повторення і закріплення знань про звуки й букви. Умінь правильно переносити слова, записувати слова в алфавітному порядку 

 

-розрізняє голосні та приголосні звуки; м’які та тверді приголосні. Ділить слова на склади для переносу. Розташовує слова в алфавітному порядку (за допомогою вчителя та з опорою на алфавіт)

 

11.

25.09

Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова». Ознайомлення з терміном науково-художнє оповідання. (с. 19-22).Наша мова — безцінний скарб.

А. Коваль «Наша мова» (продовження). Добір заголовків до частин тексту. Підготовка до стислого переказу. (с. 22-23).

- знають, що таке мова та називають традиції українського народу.

- оволодівають  та  самостійно  застосовують

прийоми виразного читання та декламування напам’ять;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного;

 

Наша мова — безцінний скарб. А. Коваль «Наша мова».

-знає, що таке мова та називає традиції українського народу.

-

 

 

12.

27.09

Розпізнаю пряме і переносне значення слів. Вживання слів у прямому й переносному значеннях. Написання розповіді на задану тему за опорними словами  . 23-24)

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь.

Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень. Тема для спілкування: «Осінь зачаровує красою»  

(с. 8-10)

- знає правила оформлення речень на письмі;

-  дотримується культури оформлення письмових робіт;

-оцінює результати своєї роботи.

- розпізнає пряме і переносне значення слів;

-збагачує своє мовлення новими словами;

- відповідає на запитання за змістом прослуханого;

 

Розвиток зв’язного мовлення. Малюю словами осінь.

Написання розповіді за поданим початком на основі малюнка, світлин, вірша, вражень від музичного твору та власних спостережень.

- знає правила оформлення речень на письмі;

-  дотримується культури оформлення письмових робіт;

- Складає речення про осінь за опорними малюнками.

 

13.

02.10

Розпізнаю синоніми. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

(с. 25-26)

Добираю синоніми. Вправляння у доборі синонімів. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки  

(с. 27-28)

- визначає синоніми та вміє їх розпізнавати;

- перетворює  текстову інформацію у графічну

(схеми, таблиці);

- висловлює  емоційно-оцінні  свої враження.

- визначає та називає, що таке синоніми;

- розглядає малюнок  та висловлює свої думки ;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- висловлює з обґрунтуванням свої думки.

Добираю синоніми. Вправляння у доборі синонімів.

З опорою на малюнки та за допомогою вчителя добирає та називає синоніми.

 

14.

02.10

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

Наша мова розвивається: чому з’являються нові слова? Л. Відута «Незрозумілі слова». А. Качан «Звертайся до словника». (с. 25-28)

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено). (с.29-31).

- дотримується правил спілкування;

- застосовує різні  види  читання під час опрацювання  змісту  текстів  різних  видів

(самостійно та за завданням учителя), а також перечитування  як  засіб  поглибленого розуміння змісту;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

-обговорюють головну мету, досліджують мовленнєві засоби виразності;

-самостійно будують висловлювання, ланцюжок запитань до пошуку нового;

- оцінює результати своєї роботи.

Слова-мандрівники. Нузет Умеров «Диктант». (с. 24-25).

 

 -уважно слухає текст, який читає вчитель.

-поскладово прочитує текст.

- дає відповіді на запитання до тексту.

 

15.

4.10

Розпізнаю  і добираю антоніми. Складання розповіді на задану тему   (с. 28-30)

- визначає антоніми;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- аналізує отриману інформацію.

 

Розпізнаю  і добираю антоніми.

-за допомогою парних малюнків добирає та називає слова -антоніми

 

16.

9.10

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Пояснення цих значень.

Розвиток зв’язного мовлення № 3

Працюємо з деформованим текстом: «Хазяйнує осінь у господі». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.7-8)

 

 

розпізнає слова, які мають кілька значень;

-пояснює ці значення;

- складає текст за опорними словами;

- виразно читає та звертає увагу на наголоси;

самостійно визначає, що таке розповідь;

- володіє  написанням розповіді за серією малюнків і складеними запитаннями;

- відповідає на запитання за змістом;

 

- діляться своїми враженнями стосовно успіхів та невдач на уроці.

 

Розпізнаю слова, які мають кілька значень. Пояснення цих значень.

 

Називає слова, які мають кілька значень з опорою на малюнки. Пояснює їх значення.

 

17.

9.10

Сторінки з історії книгодрукування. В. Дацкевич «Як з’явилася друкована книга» (скорочено). (с.29-3 Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику. (с.32).

 Сторінки з історії книгодрукування. О. Єфімов «Друкар книг, перед тим небачених» (скорочено). (с.33-34). 

- визначає жанрові особливості твору;

-тлумачать незнайомі слова, аналізують та інтерпретують почуте;

-правильно використовують незнайомі слова у мовленні, взаємодіють усно.

- висловлює оцінні  судження  морального  й

естетичного  характеру  про  події та описи в тексті.

Медіавіконце: «Музей книги і друкарства». Віртуальна екскурсія до музею; розгляд ілюстрацій у підручнику. (с.32).

 

-слухає інформацію, яку подає вчитель;

-розглядає подані малюнки, дає відповіді на запитання з опорою на ілюстрацію.

 

   18.   

11.10

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.32-33).

Ланцюжок висловлювань на тему: «Я пишаюсь, що я українець»

Тематична діагностична робота з теми «Значення слова».  (Посібник «Мої досягнення», с.7-14.)

- визначає слова, які звучать однаково, але мають різні значення;

- пояснює значення слів;

- розглядає малюнок  та висловлює свої думки,

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- співпрацює в групах для досягнення спільних цілей.

Спостерігаю за словами, які звучать однаково, але мають різні значення.

 

Впізнає слова, які звучать однаково, але мають різні значення (з опорою на картки)

 

19.

16.10

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

Визначаю корінь слова.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.34-35).

- перераховує ознаки,  які  вказують на значення слова;

- бере участь у колективному обговоренні прочитаного;

- дотримується  правил  спілкування і найважливіших  правил  літературної  вимови.

- визначає спільнокореневі слова;

- бере участь у проведенні інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

 

Повторення і закріплення знань про лексичне значення слова.

 

-З опорою на наочність називає слова синоніми, антоніми, багатозначні слова.

 

20.

16.10

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга». (с.34-35). Для чого читають книжки? Д. Павличко «Соняшник». Розвиток уміння виразно читати. (с.36-37).Для чого читають книжки? Л. Повх  «У бібліотеці». Інсценізація вірша. (с. 38-39).Робота з дитячою книжкою                                                               Моя Батьківщина - Україна В.Сосюра «Україна», «Квіти з Петриківки» (уривок з книжки «Катрусині скарби» Зірка Мензатюк

-  виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- підтримує  діалог  з  учителем, однокласниками  на  основі  прослуханого;

- оцінює та аналізує виконану роботу.

 

Для чого читають книжки?  В. Сухомлинський «Спляча книга». (с.34-35).

виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

-слухає прочитаний текст, дає відповіді на запитання, поскладово читає.

 

21.

18.10

Розпізнаю спільнокореневі слова.

Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки   ( с.36-37). 

Розвиток зв’язного мовлення № 4

Описуємо звірятко: «Руденька пустунка». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.9-10)

Спостерігаю за чергуванням  голосних у коренях слів.

Написання розповіді про своє бажання з поясненням власної думки (с.37-39).

- визначає спільнокореневі слова;

- виділяє  корінь;

 -складає текст  з обґрунтуванням власної думки; співвідносить вивчений матеріал;

- ставить до тексту запитання ( робота в парі);

-спостерігає за чергуванням голосних у коренях слів;

 

Розвиток зв’язного мовлення Описуємо звірятко: «Руденька пустунка». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.9-10)

 

-усно, з опорою на малюнки та поставлені запитання описує білочку.

 

 

22.

30.10

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів. Складання розповіді за поданими запитаннями (с.39-41).

Розрізняю корені з однаковим звучанням, але різним значенням.

Проведення інтерв’ю за поданими запитаннями. Написання тексту за світлиною (с.41-43).

 

- самостійно визначають чергування приголосних звуків у коренях слів;

- розрізняє корені з однаковим звучанням, але різним значенням;

 

- складає розповідь за поданими запитаннями;

 

Спостерігаю за чергуванням приголосних у коренях слів.

-записує запропоновані слова, знаходить букви, якими відрізняються ці слова.

 

23.

30.10

Образ народного героя. Вступ до розділу і теми. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка). Ознаки, що характеризують головного героя. (с. 41-42).

Образ народного героя. «Кирило Кожум’яка» (українська народна казка) (продовження). Розвиток прогностичних умінь. Стислий переказ казки.

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки. (с.46).

- висловлює оцінні судження щодо вчинку, події;

- визначає головних  персонажів;

- знаходить  у структурі епічного твору початок,

основну  частину,  кінцівку; 

- виявляє і засуджує вчинки, які ображають інших;

-відповідає на запитання за змістом прослуханого;

-застосовує  різні  види  читання  під  час

опрацювання  змісту  казки;

  - ставить запитання за змістом тексту;

- пояснює які  вчинки  персонажів  є позитивними, а які негативними;

- висловлює емоційно-оцінні  враження.

- висловлює емоційно-оцінні  враження .

Медіавіконце: мультфільми. Особливість створення цієї форми медіа. Перегляд мультфільму за сюжетом відомої чарівної казки. (с.46).

-переглядає мультфільм, дає відповіді на поставлені запитання.

 

24.

1.11

 

 

 

 

 

 

Визначаю закінчення в словах. Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.43-45). Діагностична робота. Діалог (усно)

-  називає закінчення;

- розуміє призначення закінчень у мовленні;

- формує уявлення про нульове закінчення;

 - відновлює деформовані речення;

-складає і записує розповідь за поданими запитаннями ;

- бере участь у колективному обговоренні;

 

-бере участь у  інтерв’ю за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

- передбачає орієнтовний зміст тексту;

Визначаю закінчення в словах.

-записує спільнокореневі слова, визначає закінчення.

 

25.

6.11

Спостерігаю за призначенням закінчень у мовленні. Формування уявлення про нульове закінчення. Складання і записування розповіді за поданими запитаннями (с.45-47).

Розрізняю спільнокореневі слова і різні форми одного слова.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.49-50).

- розуміє призначення закінчень у мовленні;

- формує уявлення про нульове закінчення;

 - відновлює деформовані речення;

-складає і записує розповідь за поданими запитаннями ;

- бере участь у колективному обговоренні;

 

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту

-записує запропонований текст у зошит.

 

 

26.

6.11

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка). Дійові особи. Послідовність подій. (с. 47-49).

Пригоди у чарівній казці. «Вечірник, Полуночник і Світанок» (українська народна казка)(продовження). Вибірковий переказ частин твору.   (с. 49-51).

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня). (с.52-53).

-читає виразно народну пісню, визначає настрій і почуття мовців, обирає темп читання.

- відповідає на запитання за змістом;

- знаходить слова, вислови,

речення,  які  є  ключовими  для  розуміння подій;

-  виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- відповідає на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- робить висновки по отриманій інформації.

Народні пісні. Тематика народних пісень.  «Три товариша» (українська народна пісня). (с.52-53).

 

-поскладово прочитує народну пісню, дає відповіді на запитання до тексту.

 

27.

8.11

Розвиток зв’язного мовлення  Складаємо загадки: «Золотий вогонь горить».

 «Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).Мандруємо зі словом», с.12-13)

Визначаю основу слова.

Написання розповіді про свою мрію за поданими запитаннями (с.47-48).

 

визначає основу слова;

-складає розповідь про свою мрію за поданими запитаннями ;

- знаходить в тексті співзвучні слова із намальованою картиною;

-  висловлює свої думки.

 

 

Розвиток зв’язного мовлення  Складаємо загадки: «Золотий вогонь горить».

 

 

-відгадує загадки з опорою на малюнки-підказки.

 

28.

13.11

Визначаю префікс у словах. Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.51-52).

Утворюю слова за допомогою префіксів.

Відновлення тексту в буклеті. Написання тексту про своє бажання з обґрунтуванням власної думки (с.53-54).

- розрізняє спільнокореневі слова і різні форми одного слова;

 -знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- визначає префікс в словах;

- складає розповідь за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту;

Утворюю слова за допомогою префіксів.

 

-утворює нові слова за допомогою префіксів з опорою на малюнки-підказки

 

29.

13.11

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда). (с.53-55).

Народ вчить, як на світі жить. Прислів’я. Особливість змісту і побудови. Пряме і переносне значення змісту прислів’їв. (с. 56).

Робота з дитячою книжкою         № 5.   «Із казкової скарбниці». «Казка про Сіндбада - мореплавця» (арабська народна казка)    

- знають та називають  фольклорні і авторські твори;

- читають  вголос,  правильно,  цілими  словами  і групами слів  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого.

- відрізняють легенду від казки;

- передбачають орієнтовний зміст твору;

- відповідають на запитання за змістом прослуханого;

- знаходять  слова, вислови,

речення,  які  є  ключовими  для  розуміння прочитаного

Народна легенда. «Походження назви Переяслав» (легенда). (с.53-55).

 

-слухає легенду, прочитану вчителем4

-відповідає на поставлені запитання;

-поскладово прочитує легенду.

 

30.

15.11

Спостерігаю за написанням слів із префіксами  роз-, без-.

Написання тексту за власними спостереженнями (с.56-57).

Досліджую написання слів із префіксами з-, с-. Написання тексту про своє вподобання (с.58-59).

знає правила написанням слів з префіксами роз-, без-;

- шукає інформацію на карті України за поданими запитаннями.

- знає правила написання слів з префіксами з-, с-;

- прогнозує зміст тексту за його заголовком;

 

Спостерігаю за написанням слів із префіксами  роз-, без-. Досліджую написання слів із префіксами з-, с-.

 

-називає префікси, які треба записати у слові з опорою на малюнок-підказку.

 

31.

20.11

Спостерігаю за вживанням

апострофа після префіксів.

Написання розповіді на задану тему з використанням поданих словосполучень (с.60-61).

Розвиток зв’язного мовлення Удосконалюємо написаний текст: «Квіти українського віночку». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.14-15)

- знає правила вживанням апострофа після префіксів;

- складає розповідь на задану тему з використанням поданих словосполучень ;

-розуміє  фактичний зміст текстів різних видів та основні думки (самостійно, а також з допомогою вчителя);

- висловлює емоційно-оцінні  враження .

Розвиток зв’язного мовлення Удосконалюємо написаний текст: «Квіти українського віночку».

-називає квіти українського віночка;

-записує запропонований текст у зошит.

 

32.

20.11

Скоромовки. Розширення і упорядкування знань учнів про жанрові особливості скоромовок.

Краса природи у її різноманітності. Вступ до розділу.  В. Сухомлинський «Сонячний день узимку».  (с.60-61).

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу» (напам’ять)  (с. 62).

 

- знають напам’ять кілька прислів’їв, загадок, скоромовок;

 

- учать прислів’я, загадку та скоромовку напам’ять;

- виразно читають загадки один одному ( робота в парі);

- з’ясовують, які слова допомогли знайти відгадку;

- беруть участь у колективному обговоренні прочитаного

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

Краса природи у її різноманітності. Л. Костенко «Синички на снігу»

-поскладово читає вірш, відповідає на поставлені запитання.

 

33.

22.11

Правильно переношу слова з апострофом після префіксів.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту (с.61-63).

Визначаю суфікс у словах.

Написання розповіді за поданими запитаннями на основі прочитаного тексту (с.63-65).

- вміє правильно  переносити слова з апострофом після префіксів;

- самостійно визначає суфікс у словах;

- самостійно або з допомогою вчителя знаходить інформацію на квитку до музею;

- зацікавлено й  уважно  слухає співрозмовників, робить висновки та  толерантно  ставиться  до

їхніх думок.

Написання розповіді за запитаннями на основі прочитаного тексту.

-слухає прочитаний текст, дає відповіді на запитання. Пише запропонований текст.

 

34.

27.11

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

Написання тексту про свої вподобання з обґрунтуванням власної думки (с.65-67).

- утворює слова за допомогою суфіксів;

-знаходить інформацію на карті України за поданими запитаннями;

 -оцінює результати своєї роботи.

 

Утворюю слова за допомогою суфіксів.

 

-утворює слова за допомогою суфіксів за допомогою вчителя.

 

 

35.

27.11

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою». Діагностична робота. Усний переказ. (Автор, назва твору). (с.62-64).

Відчуй іншого. Тетяна Череп -Пероганич «Колядка».

Відчуй іншого. Тетяна Череп-Пероганич «Колядка» (продовження). Як завершити оповідання «Колядка».  (с. 66-67).

- знають та називають дійових осіб казки;

 

- розповідають  епізоди  з  життя  відомих письменників,  про  їхні  твори,  з  якими неодноразово  ознайомлювалися  під  час

навчання;

- читають  вголос,  правильно  цілими  словами  у темпі, який дає змогу розуміти прочитане;

- відповідають  на  запитання  за  змістом прослуханого  тексту;

 

Грамоті вчиться — завжди пригодиться. Зірка Мензатюк «Новорічна пригода з відьмою».

-Після прослуховування казки, називає її дійових осіб;

-поскладово читає казку.

 

36.

29.11

Розрізняю префікси і службові слова.

Написання службових слів з іншими словами. Складання тексту про свої вподобання (с.54-56).

 

- розпізнає префікси і службові слова;

-добирає слова з певною орфограмою;

-самостійно виділяє заголовок тексту;

-складає розповідь за поданими запитаннями відповідає  на  запитання  за  змістом;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

Розрізняю префікси і службові слова.

 

-записує запропонований текст.

 

37.

4.12

Визначаю будову слова.

Написання тексту про свої вподобання (с.67-68).

Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.69-70).

 

- визначає будову слова;

-знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- самостійно розбирає слова за будовою;

- дотримується правил спілкування:

- відповідає на  запитання  за  змістом  ;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

Написання розгорнутої відповіді на запитання.

-дає відповіді на запитання до прочитаного вчителем тексту. Записує відповіді за допомогою вчителя (рука в руці).

 

38

4.12

Медіавіконце: селфі. Сутність терміну. Розгляд і доповнення ілюстрацій, що у підручнику, словесними малюнками. Селфі з улюбленою книжкою. (с. 68-69).

Народні і авторські засівальні пісні, щедрівки, колядки

Зимові картини і «зимові» слова.

Г. Малик «Грудень» (напам’ять). (с. 70).

- оволодівають продуктивними  способами

читання мовчки (самостійно та з допомогою вчителя);

- виразно читають вірш один одному ( робота в парі);

- створюють портрет героя з вірша, який сподобався;

 

Г. Малик «Грудень»  (с. 70).

-називає зимові місяці;

-поскладово прочитує вірш;

-відповідає на запитання з опорою на малюнки.

 

39.

6.12

Розвиток зв’язного мовлення  

Складаємо розповідь за серією малюнків: «Домашні улюбленці». (Зошит «Мандруємо зі словом», с.16-19)

- збагачує своє мовлення новими словами;

- розповідає епізоди  з  життя;

- самостійно  застосовує

прийоми виразного читання;

- ставить до тексту запитання (робота в парі);

-складає та записує розповідь за серією малюнків та опорними словами.

Розвиток зв’язного мовлення  Складаємо розповідь за серією малюнків: «Домашні улюбленці».

-називає хто забражений на малюнку. Дає відповіді на запитання. Друкує текст на планшеті.

 

40.

11.12

Розбираю слова за будовою.

Написання розгорнутої відповіді на Розпізнаю слова з орфог-рамами.

Придумування заголовка до тексту. Написання розповіді за поданими запитаннями (с.71-72)

- визначає будову слова;

-знає та виконує сприйняті на слух інструкції щодо виконання поставлених учителем навчальних завдань;

- дотримується культури спілкування;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

 

 

 

 

 

41.

11.12

Різдвяне чудо. М. Морозенко «Руде цуценятко і різдвяний ангел» . Придумування продовження казки. (с. 72-74).

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.75-76).

Бажаю тобі і твоїм друзям веселих новорічних і різдвяних свят! «На щастя, на здоров’я… » (засівальна пісня)(напам’ять) (с. 77).

 

- знають та називають колядки, відрізняють їх від щедрівок та посівалок;

- самостійно  орієнтуються  у  фактичному змісті твору;

- визначають тему прочитаного  тексту;

- виразно читають колядку;

- вчаться інсценізувати господарів і колядників.

- обговорюють картину « Запах Різдва »;

 

Святкові запахи. Мар’яна Савка «Запах Різдва». С. Косенко “Святвечірˮ (с.75-76).

 

-розглядає картину;

-дає відповіді на запитання до картини;

-поскладово читає вірш та дає відповіді на запитання до вірша.

 

42.

13.12

 

 

Перевіряю написання ненаголошених [е], [и] в коренях слів.

Написання розгорнутої відповіді на запитання (с.72-74).

Пишу записку і СМС-повідомлення. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях (с.74-76).

 

- перевіряє написання слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях, що перевіряються добором спільнокореневих слів;

-знає та дотримується правил спілкування;

- відповідає на запитання  за змістом ;

- застосовує одержану інформацію в навчальній діяльності;

- оцінює результати своєї

роботи.

. Вправляння у написанні слів з ненаголошеними [е], [и] в коренях

-записує слова з ненаголошеними е, и в корені слова.

 

43.

18.12

Перевіряю написання слів з ненаголошеними [е], [и] за словником.

Складання і записування тексту за поданим початком (с.76-77).

 

 

 

 

 

44.

18.12

Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...». (с. 78).

Проект « Читати – це модно!» Підготовка і оформлення робіт у групах.

 

- розповідають біографію письменниці І. Жиленко;

-  знаходять  у тексті самостійно і з допомогою

вчителя слова, які мають переносне значення,

порівняння, епітети, метафори;

- застосовують прийоми виразного читання;

- розповідають про свої мрії;

- зацікавлено  й  уважно  слухають співрозмовників, роблять висновки та  толерантно  ставляться  до

їхніх думок.

Коли може «здійснитися все»? І.Жиленко «Здійсниться все...». (с. 78).

-поскладово читає текст.

-відповідає на запитання до тексту.

 

45.

20.12

Розвиток зв’язного мовлення

Складаємо план до тексту. «Осінь проводжаємо – зиму зустрічаємо».  (Зошит «Мандруємо зі словом», с.20-21)

- збагачує своє мовлення новими словами;

- розповідає епізоди  з  життя;

- самостійно  застосовує

прийоми виразного читання;

- ставить до тексту запитання (робота в парі).

-складає план до тексту.

Розвиток зв’язного мовлення

Складаємо план до тексту. «Осінь проводжаємо – зиму зустрічаємо».  

-слухає текст, який читає вчитель, дає відповіді за запитання з опорою на малюнки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
21 серпня 2024
Переглядів
1720
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку