Модифіковане календарне планування з української мови

Про матеріал
Модифіковане календарне планування уроків з української мови для учня 8-А класу з ООП
Перегляд файлу

Модифіковане КАЛЕНДАРНЕ ПЛАНУВАННЯ З УКРАЇНСЬКОЇ  МОВИ

8 КЛАС

2 год на тиждень (70 годин на рік)

І семестр – 32 год

Обсяг тексту для списування (у словах):

клас

Рівні розвитку учнів

Вищий рівень розвитку

Нижчий рівень розвитку

Кількість слів

5

22 – 24

16 – 18

6

26 – 28

20 – 22

7

30 – 32

24 – 26

8

34 – 36

28 – 30

9

38 – 40

32 – 34

10

42 – 44

36 – 38

 

 

 

Обсяг диктанту (у словах):

клас

Рівні розвитку учнів

клас

Рівні розвитку учнів

Вищий рівень розвитку

Нижчий рівень розвитку

Вищий рівень розвитку

Нижчий рівень розвитку

кількість слів

кількість слів

5

15 – 20

8 – 10

8

38 – 40

23 – 25

6

23 – 25

12 – 15

9

43 – 46

28 – 30

7

32 – 35

18 – 20

10

50 – 55

32 – 35

 

Нормативи оцінювання диктанту в балах:

бали

кількість помилок

бали

кількість помилок

орфографічні

пунктуаційні

Орфографічні

пунктуаційні

1

25 і більше

8 – 10

7

10 – 12

3 – 4

2

20 – 25

8 – 10

8

8 – 10

3 – 4

3

18 – 20

8 – 10

9

6 – 8

3 – 4

4

16 – 18

7

10

4 – 6

1 – 2

5

14 – 16

7

11

2 – 4

1 – 2

6

12 – 14

7

12

1 – 2

1 – 2

 

 

№ п/п

 

Тема уроку

К-сть год

Дата

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності учня

 

Примітка

Вступ

 

1

Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу

1

 

Учень називає з допомогою вчителя назву держави, її столицю, державні символи;

–знає, що українська мова – державна мова України, мова спілкування українців;

2

Урок мовленнєвого розвитку  №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі, жанри й типи мовлення; засоби міжфразового зв’язку в тексті

1

 

Називає з допомогою вчителя стилі, жанри й типи мовлення;

знає засоби міжфразового зв’язку в тексті.

Повторення та узагальнення вивченого

3

Лексикологія. Фразеологія

1

 

з допомогою розрізняє спільнокореневі слова, знаходить їх у тексті;

уміє складати словосполучення і речення з даними словами;

4

Морфологія й орфографія

1

 

називає самостійні та службові частини мови; з допомогою вчителя знаходить іменники, прикметники, займенники серед інших частин мови в реченні.

5

Основні правила правопису

1

 

дотримується основних правил правопису з допомогою вчителя.

Синтаксис. Пунктуація.Словосполучення й речення

6

Словосполучення. Будова й види словосполучень за способами вираження головного слова

1

 

розуміє різницю між словосполученням і реченням;

складає словосполучення й речення;

розрізняє головне й залежне слова у словосполученні з допомогою вчителя.

7

Урок мовленнєвого розвитку  №2. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки

1

 

складає(списує) конспект науково-навчального тексту за допомогою вчителя.

8

Урок мовленнєвого розвитку  №3. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Особливості будови опису пам’ятки історії й культури

1

 

– має уявлення про види мовленнєвої діяльності, про спілкування і мовлення;

розпізнає в тексті  опис пам’ятки історії та культури, аналізує його будову за допомогою вчителя

 

9

Речення прості й складні (повторення), двоскладні й односкладні

1

 

розуміє, що таке речення

розпізнає речення прості та складні за допомогою вчителя.

10

Урок мовленнєвого розвитку  №4. Вибірковий усний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії й культури в художньому стилі

1

 

 слухає та розуміє мовлення і читання вчителя;

переказує короткі тексти за планом з допомогою вчителя);

 

11

Урок мовленнєвого розвитку  №5. Складання й розігрування діалогу – обміну думками та враженнями від телепередач (матеріалів  відеохостинга YouTube), присвячених вивченню та збереженню пам’яток історії та культури

1

 

включається в діалог з учителем та учнями.

 

12

Граматична помилка та її  умовне позначення

1

 

з допомогою вчителя редагує словосполучення, речення й тексти.

13

Контрольний докладний письмовий переказ .

Контрольне списування

1

 

з допомогою вчителя переказує та списує текст, обсяг – 25 слів

Контрольне списування.

Просте речення. Двоскладне речення

14

Просте речення. Двоскладне речення. Головні й другорядні члени речення. Підмет і присудок. Способи вираження підмета. Тире між підметом і присудком

1

 

учень розуміє із чого складається речення та про що йдеться в ньому;

знає члени речення.

З допомогою вчителя визначає головні та другорядні члени речення.

15

Способи вираження присудка. Простий і складений присудки

1

 

З допомогою вчителя знаходить присудки в реченні .

16

Узгодження головних членів речення. Порядок слів у реченні. Логічний наголос

1

 

інтонує правильно речення різних видів.

17

Урок мовленнєвого розвитку  №7. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі (за складним планом) .

1

 

– уміє будувати усну розповідь про певну подію із власного життя;

складає опис місцевості з допомогою вчителя.

18

Означення, додаток й обставини як другорядні члени речення

1

 

розрізняє головні та другорядні члени речення (без вживання термінології, практично);

 

19

Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок че­рез дефіс; прикладки, що беруться в лапки

1

 

 

записує прикладки відповідно до орфографічних норм з допомогою вчителя.

20

 Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом)

1

 

складає опис місцевості з допомогою вчителя.

 

Контрольне списування

21

Види обставин (за значенням), способи вираження їх

1

 

визначає види обставин у реченнях

22

Порівняльний зворот. Ви­ділення порівняльних зворотів комами

1

 

З допомогою вчителя знаходить в реченні порівняльний зворот

 

23

Контрольна робота №2. Синтаксис. Пунктуація

1

 

Контрольне списування

КР №2

 

Односкладне речення

24

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Означено-особові речення

1

 

З допомогою вчителя називає види односкладних речень;

вживає в мовленні речення двоскладні й односкладні;

25

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Неозначено-особові речення

1

 

визначає неозначено-особові реченння з допомогою вчителя.

26

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Узагальнено-особові речення

1

 

визначає узагальнено-особові речення з допомогою вчителя.

27

Односкладні прості речення з головним членом у формі присудка. Безособові речення

1

 

визначає безособові реченння з допомогою вчителя.

28

Односкладні прості речення з головним членом у формі підмета. Називні речення

1

 

визначає називні речення з допомогою вчителя.

Усний переказ

Діалог

39

Контрольний текстовий  диктант

1

 

Вміє списувати текст,  обсяг  – 25 слів.

Контрольне списування (диктант)

30

Односкладні речення як частини складного речення

1

 

визначає види частин складних речень) з допомогою вчителя.

 

31

Повні й неповні речення. Тире в неповних реченнях

1

 

розрізняє речення односкладні й неповні з допомогою вчителя.

32

Контрольна робота №3. Синтаксис. Пунктуація

 

1

 

 

Контрольне списування

 

ІІ СЕМЕСТР

 

Просте ускладнене речення.

Речення з однорідними членами

33

Однорідні члени речення зі сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком. Кома між однорід­ними членами речення

1

 

вміє знаходити  речення з  однорідними членами з допомогою вчителя.

 

 

34

Поширені й непоширені однорідні члени речення.

1

 

знаходить в тексті речення, ускладнене однорідними членами з допомогою вчителя.

35-36

Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами. Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами

 

2

 

знаходить узагальнювальні слова в ре­ченнях з однорідними членами з допомогою вчителя.

ставить розділові знаки в таких реченнях з допомогою вчителя.

37

Речення з кількома рядами однорідних членів

1

 

правильно інтонує речення з однорідними членами з допомогою вчителя.

38

Однорідні й неоднорідні означення

1

 

розрізняє однорідні й неоднорідні означення з допомогою вчителя.

39-40

Контрольний письмовий твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень або за картиною в художньому стилі (за складним планом) з використанням речень, ускладнених однорідними  членами речення             

2

 

складає опис місцевості з допомогою вчителя.

 

Контр. Твір Контрольне списування

Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)

41-42

Звертання поширені й непоширені. Розділові знаки при звертаннях. Риторичні звертання

2

 

Знає, що таке звертання, і вживає його в усному мовленні.

43

Урок мовленнєвого розвитку  № 11. Стислий письмовий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі

1

 

переказує за планом простий знайомий текст з допомогою вчителя.

 

– уміє будувати усну розповідь про певну подію із власного життя;

44-45

Вставні слова, словосполучення, речення. Розділові знаки при вставних словах

2

 

ставить розділові знаки в реченнях із вставними словами з допомогою вчителя.

 

 

46-47

 Контрольний стислий письмовий  переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі (за складним планом)

2

 

Контрольне списування

 

48-49

Групи вставних слів і словосполучень за  значенням

2

 

інтонує правильно речення зі вставними словами з допомогою вчителя.

 

50

Контрольна робота №4. Синтаксис. Пунктуація

1

 

 

КР №4

Речення з відокремленими членами

51

Поняття про відокремлення.

1

 

розуміє  поняття про відокремлення

52

Відокремлені другорядні члени речення

1

 

з допомогою вчителя знаходить відокремлені члени в реченні;

 

53-54

Відокремлені означення. Розділові знаки при відокремлених означеннях

2

 

з допомогою вчителя знаходить відокремлені означення в реченні

55-56

Відокремлені прикладки. Розділові знаки при відокремлених прикладках

2

 

з допомогою вчителя знаходить відокремлені прикладки в реченні

57-58

Відокремлені обставини. Розділові знаки при відокремлених обставинах

2

 

з допомогою вчителя знаходить відокремлені обставини в реченні

59

Урок мовленнєвого розвитку  №13. Ділові папери. План роботи. Складання плану роботи над проектом. Оформлення рубрик, стислих описів етапів роботи, аналіз результатів діяльності

1

 

використовуючи зразок, план та інструкцію, *правильно оформляє ділові папери з допомогою вчителя.

 

60

Контрольний текстовий  диктант

 

1

 

Вміє писати під диктовку,  25-30 слів.

Диктант

61-62

Відокремлені додатки. Розділові знаки при відокремлених додатках

2

 

з допомогою вчителя знаходить відокремлені додатки

63-64

Уточнювальні члени речення

 

2

 

з допомогою вчителя знаходить уточнювальні члени в реченні;

 

65

Узагальнення вивченого з теми «Речення з відокремленими членами»

1

 

з допомогою вчителя узагальнює  вивчене з теми.

 

 

 

66

Контрольна робота №5. Синтаксис. Пунктуація

1

 

 

КР №5

Повторення в кінці року

67

Словосполучення

1

 

систематизує вивчені відомості про будову та види словосполучень з допомогою вчителя.

68

Урок мовленнєвого розвитку  №14. Складання та розігрування діалогу-розпитування або домовляння (телефонної розмови) з використанням неповних речень та односкладних речень

1

 

–включається в діалог з учителем, учнями;

– під керівництвом вчителя бере участь у  розігруванні діалогів певного обсягу (орієнтовно 2-4 репліки

69

Просте речення. Двоскладне й односкладне речення. Просте ускладнене речення

 

1

 

вживає в мовленні речення двоскладні й односкладні;

читає вголос слова і прості речення з доступних текстів у повільному темпі, розуміє їх зміст;

 

Читання вголос

Усний твір

70

Підсумковий урок за рік

1

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
Інкл
Додано
27 січня
Переглядів
636
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку