Моніторинг навчальних досягнень дитини з ООП

Про матеріал
Документ містить зразок моніторингу навчальних досягнень здобувача освіти дитини з особливими освітніми потребами. Моніторин досягнень проводиться 4рази на рік. В 1семестрі 2рази та 2семестр 2рази. Цей документ відноситься до пункту 15 ІПР, і є обов'язковим документом.
Перегляд файлу

Сфери розвитку/

навчальні предмети

Строк проведення моніторингу

Протягом першого півріччя навчального року

Після закінчення першого півріччя навчального року

Протягом другого півріччя навчального року

Після закінчення другого півріччя навчального року

Емоційно-вольова

Замкнена, мовчазна, спокійна.

Сором’язлива, не впевнена в своїх роботі, замкнена

Мовчазна, іноді емоціно-напружена

 

Фізична

Під час надмірних навантажень швидко стомлюється. Фізичний розвиток не відповідає віковій нормі.

Швидко стомлюється. Часто не хоче виконувати завдання з класом.

Швидко стомлюється особливо на математиці та укр.мові. Повільний темп роботи.

 

Когнітивна

Темп роботи дуже повільний, часто відволікається на сторонні подразники. Запам’ятовує зовсім мало матеріалу.

Погано сприймає навчальний матеріал, не встигає записувати та виконувати потрібні завдання.

Сприймає матеріал частково, особливо усний виклад.

 

Мовленнєва

Не завжди розуміє коли до її звертаються Словниковий запас  не збільшився, мовлення збідніле.

Власну думку не завжди може висловити. Багато допускає помилок при письмі, часто пропускає букви.

Словниковий запас не збільшений для її вікового розвитку.

 

Соціальна

Прагне уваги від оточуючих, прагне встановити контакт з однокласниками.

Намагається спілкуватися з однолітками,але для цього потрібно допомога дорослого, часто любить бути головною, тому рідко хто спілкується.

З однолітками контакт встановлений дуже погано. В основному не спілкується з однокласниками.Прагне уваги, хоче бути головною.

 

Математика

Таблицю множення не знає, може виконувати лише найпростіші завдання, потребує постійного коментування в обчисленнях.

Формул, правил не знає, застосувати їх не може. Під коментар може виконати просте завдання, самостійно працює дуже рідко.

В матеріалі який вивчався орієнтується зовсім погано. Потребує завжди коментаря як виконати завдання. Дуже вазко дається обрахунки великих чисел.

 

Українська мова

Словниковий запас нижче вікової норми. Правила застосувати не може, власну думку не висловлює через брак слів.

Потребує пояснень або зразків для виконання завдань. Дуже повільно пише, більшу частину завдань не може виконати.

В правилах орієнтується, але застосувати їх не завжди може. Гарно виконує вправи за зразком або подібні.

 

Українська та зарубіжна література

Темп читання середній, вірші запам’ятовує, але потребує багато часу для вивчення. Прочитане  не може відтворити.

Гарно і виразно читає, з інтонацією. На питання до прочитаного не може дати відповіді. Головне виділити не може.

Читає гарно, але прочитане не розуміє, переказати не може. Від прочитаного може згадати лише короткі моменти.

 

Англійська мова

Може повторити за вчителем слова. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише.

 Слів які вчаться не знає. Не розуміє написаного, частково за допомогою може виконати вправу.

Повторити за вчителем може слова, але самостійно прочитати не може.

 

Основи здоров’я, біологія

Орієнтується в термінах, не може відтворити матеріал. Важко вдається робити порівняльні таблиці з біології.

Може за допомогою дорослого виконати деякі завдання, але в їх не розуміється.

Відтворити вивченй матеріал дуже складно. З допомогою дорослого виконує лабараторні та практичні.

 

Інформатика, технології

Виконує лише завдання за допомогою вчителя, самостійно не працює. Виконує тести, але не орієнтується в програмах з інформатики.

Не володіє знаннями з предмету, самостійно не працює. Програми не знає, але за зразком  при допомозі вчителя частково може виконати.

Завдання може виконати лише під коментар. Самостійно не володіє жодною програмою.На уроках технології старається працювати самостійно лише з легшими завданнями.

 

Музика, образотворче мистецтво,

фізкультура

Співати не любить, не запам’ятовує тексти пісень. Малювати не любить, тому що не вміє, але за зразком може виконати малюнок частково і дуже рідко.

Фізична культура звільнена.

На уроці музики пасивно відноситься до знань.

За зразком схематично, інколи виконує малюнки.

Фізична культура звільнена.

На уроках музики пісні вчить, але матеріал окрім пісень не вчить, не знає. Малює з дорослим, уява не розвинена. Фізична культура звільнена.

 

Географія, історія

В матеріалі уроку не розуміється, відтворити пройдений матеріал не може. Працює з допомогою дорослого. В атласі не орієнтується.

 

Не орієнтується в датах, не може відтворити прочитане або побачене на відео.

Жодної дати не знає, у матеріалі не орієнтується який вивчили. К.к теоретично знає як працювати, але не вміє використовувати на практиці.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Індюхіна Анастасія Юріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Пинів Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Маліновська Тетяна Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
29 березня 2023
Переглядів
48723
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку