Сфери розвитку/ навчальні предмети |
Строк проведення моніторингу |
|||
Протягом першого півріччя навчального року |
Після закінчення першого півріччя навчального року |
Протягом другого півріччя навчального року |
Після закінчення другого півріччя навчального року |
|
Емоційно-вольова |
Замкнена, мовчазна, спокійна. |
Сором’язлива, не впевнена в своїх роботі, замкнена |
Мовчазна, іноді емоціно-напружена |
|
Фізична |
Під час надмірних навантажень швидко стомлюється. Фізичний розвиток не відповідає віковій нормі. |
Швидко стомлюється. Часто не хоче виконувати завдання з класом. |
Швидко стомлюється особливо на математиці та укр.мові. Повільний темп роботи. |
|
Когнітивна |
Темп роботи дуже повільний, часто відволікається на сторонні подразники. Запам’ятовує зовсім мало матеріалу. |
Погано сприймає навчальний матеріал, не встигає записувати та виконувати потрібні завдання. |
Сприймає матеріал частково, особливо усний виклад. |
|
Мовленнєва |
Не завжди розуміє коли до її звертаються Словниковий запас не збільшився, мовлення збідніле. |
Власну думку не завжди може висловити. Багато допускає помилок при письмі, часто пропускає букви. |
Словниковий запас не збільшений для її вікового розвитку. |
|
Соціальна |
Прагне уваги від оточуючих, прагне встановити контакт з однокласниками. |
Намагається спілкуватися з однолітками,але для цього потрібно допомога дорослого, часто любить бути головною, тому рідко хто спілкується. |
З однолітками контакт встановлений дуже погано. В основному не спілкується з однокласниками.Прагне уваги, хоче бути головною. |
|
Математика |
Таблицю множення не знає, може виконувати лише найпростіші завдання, потребує постійного коментування в обчисленнях. |
Формул, правил не знає, застосувати їх не може. Під коментар може виконати просте завдання, самостійно працює дуже рідко. |
В матеріалі який вивчався орієнтується зовсім погано. Потребує завжди коментаря як виконати завдання. Дуже вазко дається обрахунки великих чисел. |
|
Українська мова |
Словниковий запас нижче вікової норми. Правила застосувати не може, власну думку не висловлює через брак слів. |
Потребує пояснень або зразків для виконання завдань. Дуже повільно пише, більшу частину завдань не може виконати. |
В правилах орієнтується, але застосувати їх не завжди може. Гарно виконує вправи за зразком або подібні. |
|
Українська та зарубіжна література |
Темп читання середній, вірші запам’ятовує, але потребує багато часу для вивчення. Прочитане не може відтворити. |
Гарно і виразно читає, з інтонацією. На питання до прочитаного не може дати відповіді. Головне виділити не може. |
Читає гарно, але прочитане не розуміє, переказати не може. Від прочитаного може згадати лише короткі моменти. |
|
Англійська мова |
Може повторити за вчителем слова. Виконує вправи з підказками, але не розуміє що саме пише. |
Слів які вчаться не знає. Не розуміє написаного, частково за допомогою може виконати вправу. |
Повторити за вчителем може слова, але самостійно прочитати не може. |
|
Основи здоров’я, біологія |
Орієнтується в термінах, не може відтворити матеріал. Важко вдається робити порівняльні таблиці з біології. |
Може за допомогою дорослого виконати деякі завдання, але в їх не розуміється. |
Відтворити вивченй матеріал дуже складно. З допомогою дорослого виконує лабараторні та практичні. |
|
Інформатика, технології |
Виконує лише завдання за допомогою вчителя, самостійно не працює. Виконує тести, але не орієнтується в програмах з інформатики. |
Не володіє знаннями з предмету, самостійно не працює. Програми не знає, але за зразком при допомозі вчителя частково може виконати. |
Завдання може виконати лише під коментар. Самостійно не володіє жодною програмою.На уроках технології старається працювати самостійно лише з легшими завданнями. |
|
Музика, образотворче мистецтво, фізкультура |
Співати не любить, не запам’ятовує тексти пісень. Малювати не любить, тому що не вміє, але за зразком може виконати малюнок частково і дуже рідко. Фізична культура звільнена. |
На уроці музики пасивно відноситься до знань. За зразком схематично, інколи виконує малюнки. Фізична культура звільнена. |
На уроках музики пісні вчить, але матеріал окрім пісень не вчить, не знає. Малює з дорослим, уява не розвинена. Фізична культура звільнена. |
|
Географія, історія |
В матеріалі уроку не розуміється, відтворити пройдений матеріал не може. Працює з допомогою дорослого. В атласі не орієнтується.
|
Не орієнтується в датах, не може відтворити прочитане або побачене на відео. |
Жодної дати не знає, у матеріалі не орієнтується який вивчили. К.к теоретично знає як працювати, але не вміє використовувати на практиці. |
|