Моніторинг з математики за І семестр для учнів 9 класу

Про матеріал
Матеріал містить завдання для проведення моніторингу рівня знань учнів 9 класу з математики за І семестр. Завдання підібрані з алгебри і геометрії у 4 варіантах.
Перегляд файлу

 

1.  (0,5б.) Функцію задано формулою image. Знайдіть image.

А

Б

В

Г

-9

3

-1

1

(0,5б.) Порівняйте числа a і b, якщо ab = 3,6.

 

А

Б

В

Г

a > b

a < b

a = b

a ≥ b

     2.

     3.  (0,5б.) На якому з рисунків зображено графік функції ух2 3?

image 

    4.(0,5б)Серед наведених виразів вкажіть вираз, значення якого дорівнює: image.

2

А

Б

В

 

Г

 

cos1200

sin1350

cos1350

 

sin1200

 

,5б.) При яких значеннях х не визначена функція

image

?

А

Б

В

 

Г

 

image 

image 

image 

image 

5.     (0

6.     (0,5б.) Знайти координати вершини параболи у=х2 -3х+2

А

Б

В

Г

(-1,5; 0,25)

(1,5; -0,25)

(-1,5; -0,25)

(1,5; 0,25)

7.     image(1,5б.)  Встановіть за графіком функції її основні властивості.

1.   Функція зростає на:                                А. (-6; -2)

2.   Функція спадає на:                                  Б. (-2; 3) 

3.   f(x)>0 на:                                                  В. (-4; 1)

                                                                      Г. (-6; - 4)(1; 3)

  8.  (1,5б.)  Установіть відповідність між геометричною фігурою (1–3) та її         площею (А–Д).

    Геометрична фігура                                                 Площа геометричної фігури

1   круг з радіусом 4 см                                                       А 16π см2

2   півкруг з радіусом 6 см                                                  Б 18π см2     3 сектор з радіусом 12 см з градусною  мірою               В 12π см2

    центрального кута 30°                                                      Г 20π см2

  9.  (1б.)  Розв`яжіть нерівність 9-4x<1. 10.  (3б.)  Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 13 см, 14см,

15см. Визначте радіус описаного кола

11. (2б.) Розв’яжіть систему нерівностейimage

 

1.(0,5б.) Функцію задано формулою image. Знайдіть image.

А

Б

В

Г

5

image13

13

image5

2.   (0,5б.) Порівняйте числа a і b, якщо ab = − 4,6.

А

Б

В

Г

a > b

a < b

a = b

a ≥ b

3.   (0,5б.) На якому з рисунків зображено графік функції ух2 2?

image 

4.   image(0,5б.) Серед наведених виразів вкажіть вираз, значення якого дорівнює: .

 

А

Б

В

 

Г

cos1200

sin1350

cos1350

    

sin1200

,5б.) При яких значеннях х не визначена функція

image?

А

Б

В

 

Г

image 

image 

image 

image 

5.   (0

6.   (0,5б.) Знайти координати вершини параболи у=х2 - 6х+3

А

Б

В

Г

(-6;3)

(-15;4)

(3;-6)

(4;-15)

7.   image(15б.) Встановіть за графіком функції її основні властивості.

1.   Функція зростає на:                                А. (-2; 4)  

2.   Функція спадає на:                                  Б. (-2; 6)

3.   f(x)<0 на:                                                 В. (1; 6)

                                                               Г. (-2; 1)(6; 9)

                                                                      

8.   Установіть відповідність між геометричною фігурою (1–3) та її площею (А– Д)   Геометрична фігура

1   ромб зі стороною 6 см і тупим кутом 120° (рис. 1) 

2   imageквадрат, у який вписане коло з радіусом 2 см (рис. 2) 3 паралелограм, одна сторона якого дорівнює 5 см, а висота, проведена з вершини тупого кута, ділить іншу сторону на відрізки завдовжки 4 см і 2 см (рис. 3)

Площа геометричної фігури

А 12 см2  Б 16 см2  В 18 см2  Г 18 image см2

9. (1б.)   Розв`яжіть нерівність: 1-8x>9.

10.(2б.)   Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 10 см, 12см, 18см. Визначте радіус вписаного кола.

11. (2б.) Розв’яжіть систему нерівностейimage

 

2.        (0,5б.) Функцію задано формулою image. Знайдіть image.

А

Б

В

 

Г

-9

3

-1

 

4

(0,5б.) Порівняйте числа a і b, якщо ab = -8,2.

 

А

Б

В

 

Г

a > b

a < b

a = b

 

a ≥ b

     2.

3.        (0,5б.) На якому з рисунків зображено графік функції у= - х2+3?

image 

image

4.        (0,5б) Серед наведених виразів вкажіть вираз, значення якого дорівнює: image

image 

А

Б

В

 

Г

 

cos1200

sin1350

cos1350

 

sin1200

 

,5б.) При яких значеннях х не визначена функція

image

?

А

Б

В

 

Г

 

image 

image 

image 

image 

5.        (0

6.        (0,5б.) Знайти координати вершини параболи у=х2 - 8х+1

А

Б

В

Г

(-6;3)

(-15;4)

(3;-6)

(4;-15)

7.        image(1,5б.)  Встановіть за графіком функції її основні властивості.  

1.   Функція зростає на:                                А. (-6; -2)

2.   Функція спадає на:                                  Б. (-2; 3) 

3.   f(x)<0 на:                                                  В. (-3,5; 1)

                                                                      Г. (-5; - 2)(3; 4)

  8.  (1,5б.)  Установіть відповідність між геометричною фігурою (1–3) та її         площею (А–Д).

    Геометрична фігура                                                 Площа геометричної фігури

1   круг з радіусом 4 см                                                       А 16π см2

2   півкруг з радіусом 6 см                                                  Б 18π см2

3   сектор з радіусом 12 см з градусною  мірою               В 12π см2

    центрального кута 30°                                                      Г 20π см2

9.       (1б.)    Розв`яжіть нерівність 7-2x>-5.

10.   (3б.)  Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 13 см, 20см, 21см. Визначте радіус описаного кола.

11.   (2 б.)  Розв’яжіть систему нерівностей image 


Варіант 4

1.(0,5б.) Функцію задано формулою image. Знайдіть image.

А

Б

В

Г

5

image12

12

image5

2.   (0,5б.) Порівняйте числа a і b, якщо ab = 1,9.

А

Б

В

Г

a > b

a < b

a = b

a ≥ b

3.   (0,5б.) На якому з рисунків зображено графік функції у= х2 - 2 ?

image 

4.   image(0,5б.) Серед наведених виразів вкажіть вираз, значення якого дорівнює: -.

 

А

Б

В

 

Г

cos1200

sin1350

cos1500

    

sin1200

,5б.) При яких значеннях х не визначена функція

image?

А

Б

В

 

Г

image 

image 

image 

image 

5.   (0

6.   (0,5б.) Знайти координати вершини параболи у=х2 +4х+3

А

Б

В

Г

(-4;3)

(-1;2)

(-2;-1)

(3;4)

7.   image(15б.) Встановіть за графіком функції її основні властивості.  

1.   Функція зростає на:                                А. (-2; 3)  

2.   Функція спадає на:                                  Б. (-4; 1) (5; 6)

3.   f(x)<0 на:                                                 В. (1; 6)                                                                Г. (-5; -2)(3; 6)

                                                                      

8.   Установіть відповідність між геометричною фігурою (1–3) та її площею (А– Д)   Геометрична фігура

1   ромб зі стороною 6 см і тупим кутом 120° (рис. 1) 

2   imageквадрат, у який вписане коло з радіусом 2 см (рис. 2) 3 паралелограм, одна сторона якого дорівнює 5 см, а висота, проведена з вершини тупого кута, ділить іншу сторону на відрізки завдовжки 4 см і 2 см (рис. 3)

Площа геометричної фігури

А 12 см2  Б 16 см2  В 18 см2  Г 18 image см2 9. (1б.)   Розв`яжіть нерівність: -3-6x<15.

10.(3б.)   Знайдіть площу трикутника, сторони якого дорівнюють 11 см, 25см, 30см. Визначте радіус вписаного кола.

11. (2б.) Розв’яжіть систему нерівностейimage

pdf
Додано
9 жовтня
Переглядів
87
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку