Характеристика досвіду керівника колективу естрадного танцю « Ексклюзив», Ченцової Н. Б. за інноваційним потенціалом

Про матеріал
За інноваційним потенціалом досвід Ченцової Н.Б. є комбінаторним. Узагальненню досвіду допомагала ґрунтовна робота щодо ознайомлення та дослідження розробок, методичних, навчальних та популярних посібників відомих авторів з питань організації занять сучасного танцю, танцювальної імпровізації, з психології формування творчої особистості, з форм та методів проведення занять.
Перегляд файлу

Характеристика

досвіду керівника ансамблю сучасного танцю « Ексклюзив»

Будинку дитячої та юнацької творчості Заводського району

м. Запоріжжя

Ченцової Н. Б.

за інноваційним потенціалом

 

За інноваційним потенціалом досвід Ченцової Н.Б. є комбінаторним.

Узагальненню досвіду  допомагала ґрунтовна робота щодо ознайомлення та дослідження розробок, методичних, навчальних та популярних посібників відомих авторів з питань організації занять сучасного танцю, танцювальної імпровізації, з психології формування творчої особистості, з форм та методів проведення занять.

 

автор

Основоположні ідеї, розробки, що стали підґрунтям досвіду

1.

Сущенко Тетяна Іванівна (Педагогіка і психологія формування творчої особистості: проблеми і пошуки)

  • традиційні та інноваційні форми;
  • методи і засоби розвитку особистості.

2.

Еміль Жак- Далькроз

(Ритм)

  • система музично – ритмічного виховання;
  • методичні рекомендації щодо впровадження комплексу вправ;
  • технологія розвитку ритміки людини.

3.

Єрмаков Іван Гнатович

(Розвиток особистості учня, як творця і проектувальника життя)

  • розвиток особистості;
  • мотивація.

4.

Василь Авраменко

(Теорiї українського народного танцю)

  • загальна сфера виразності;
  •  форма сценічної хореографії;
  • створення танцювального образу. 

5.

Джойс Моргенрот
( Методика викладання танцювальної імпровізації)

  • метод структурної танцювальної імпровізації;
  • принцип  свідомого вибору та  спонтанної  реакції в імпровізації;
  • рекомендації до : планування та проведення занять.

6.

Рут Запора
(Імпровізація присутності)

  • техника імпровізації в танці;
  • дослід форми виразності: рух, звук або мова.

7.

Г. Березова (Класичний танець у дитячих хореографічних колективах)

  • методичні вказівки щодо викладання класичного танцю у дитячому колективі;
  • реалізація принципу поступового ускладнення в ході занять біля станка і на середині залу;
  • практичні рекомендації щодо підготовки і складання окремих хореографічних комбінацій;
  • організація етюдної роботи над драматургічною композицією хореографічного твору.

8.

В.Ю.Нікітін ( Модерн – джаз танець)

  • історія розвитку модерн- джаз танцю;
  • структура проведення занять модерн – джаз танцю;
  • технічні принципи;
  • методика викладання;
  • приклади занять біля станку та на середині танцкласу.

9.

Є.Я.  Попова ( Основи навчання диханню в хореографії)

  • система трьохфазного дихання;
  • дихання та рух.

 

 Узагальнюючи та комбінуючи теоретичний і практичний доробок вищезазначених авторів, Ченцова Н.Б. використовує в своїй роботі активні методи на заняттях з хореографії, як ефективну технологію розвитку творчої особистості. Позитивна енергетика керівника спонукає вихованців відточувати танцювальну техніку та удосконалювати акторську майстерність, сприяє розвитку емоційної сфери особистості, допомагає віднайти впевненість в успіху, дає поштовх до самовдосконалення, виховуючи через музику духовно та створює  не вимушену творчу атмосферу. Все це дозволило організувати навчально – виховний процес таким чином, в умовах якого вихованцям колективу вдається досягти значних результатів щодо художньо – естетичного розвитку, оволодіти на своєму рівні комунікативною культурою, набути навичок працювати в колективі своїх однолітків ефективно та оволодіти професійними навичками для найбільш повної самореалізації та самоусвідомлення.

 

 

Методист ПНЗ «БДЮТ Заводського району»                                   Яценко В.В.

doc
Додано
23 травня 2020
Переглядів
488
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку