Моніторингові тести за І семестр

Про матеріал
Підсумковий тест з історії України за І семестр. ІІ варіант. Запропонований тест містить завдання з трьох тем, що вивчалися протягом першого семестру: "Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.", "Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.", "Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ - першої половиниХІХ ст." Тести допоможуть визначити рівень сформованості хронологічної, просторової, інформаційної, логічної компетентностей учнів.
Перегляд файлу

ІІ Варіант

Карта «Українські землі в середині ХІХ ст».

У якому рядку цифри відповідають назвам заштрихованих на картосхемі  українських губерній у складі Російської імперії в середині XIX ст.? |  Онлайн подготовка к урокам истории

  1. Укажіть назву губернії, розташованої на карті під № 2

А)  Подільська;  В)  Херсонська; Г ) Катеринославська;  Д) Полтавська;

     2.Укажіть до складу якого генерал-губернаторства відносилась губернія під № 2

А) Новоросійсько-Бессарабського; Б) Малоросійського; Г) Київського

3. .  Укажіть дату початку повстання Чернігівського полку

А)1825; Б) 1830; В) 1832;  Г) 1828;

4.Патріотичний автономістський  гурток у Новгород-Сіверську відносився до

А) польського національно-визвольного руху; Б) масонського руху; В) декабристського руху; Г) українського національно-визвольного руху

5 . Укажіть поняття, що відповідає визначенню:

Російські дворяни-революціонери початку ХІХ ст., які  здійснили збройний виступ з метою повалення царизму

А) будителі; Б) масони; В) декабристи; Г) автономісти

6. Укажіть логічний ланцюжок, який стосується зародження ринкової економіки  у підросійській Україні впродовж першої половини ХІХ ст.

А) розвиток товарно-грошових відносин, посилення експлуатації селянства, зростання товарності сільського господарства;

Б) розвиток товарно-грошових відносин, зростання товарності сільського господарства, поглиблення спеціалізації регіонів;

В) зростання товарності сільського господарства, поширення застосування найманої праці, занепад багатьох поміщицьких господарств.

7. Позначте прізвища відомих українських династій цукрозаводчиків

А) Яхненки, Полетики, Капністи

Б) Яхненки, Симиренки, Терещенки

В) Яхненки, Симиренки, Борисови

8. Укажіть автора мистецького твору

А) В. Тропінін; Б) Т. Шевченко; Г) В.Боровиковський

9. Укажіть портрет діяча, якого стосуються наведені факти:

«Видатний суспільно-політичний діяч. Організатор, натхненник, лідер «Руської трійці», ініціатор збору фольклору, створення словника і граматики української мови. Співавтор і видавець альманаху «Русалка Дністрова». Автор одного з перших перекладів «Слова о полку Ігоревім».

Vahilevych ivan.jpg  Маркиан Шашкевич    Квітка-Основ'яненко.jpg

             А)                               Б)                                 В)  

10. Укажіть програмні документи Кирило-Мефодіївського братства

А) «Історія Русів»   

Б) «Русалка Дністрова»,     «Вінок русинам на обжинки»

В) «Книга буття українського народу», «Статут слов’янського братства Святих Кирила і Мефодія»

11. Позначте правильні твердження, що стосуються польського повстання 1830-1831 рр.

А) Мали на меті відновити незалежну Польщу в кордонах 1772 р.

Б) Передбачалося ліквідувати кріпацтво.

В) Планувалося створити автономну українську державу у складі незалежної Польщі.

Г) Питання про скасування кріпацтва не ставилося, Правобережна  Україна повинна стати частиною  Польщі.

12 Установіть хронологічну послідовність подій

А) Відкриття Харківського університету

Б) Діяльність Кирило-Мефодіївського братства

В) Повстання Чернігівського полку

Г) Перший досвід роботи українських депутатів у роботі австрійського рейхстагу

13.Установіть відповідності між іменами, прізвищами історичних осіб та фактами їх діяльності:

А) Я. Головацький

Б) М.Костомаров

В) У. Кармалюк

Г) О.Духнович

1)  Один із засновників Кирило-Мефодіївського братства, автор його програмних документів.

2) Предводитель дворянства Переяславського повіту Полтавської губернії, засновник «Малоросійського товариства».

3) Український селянин, ватажок селянского руху на Поділлі у 1813–1835 роках.

4) Священик, вчений, поет уперше висунув думку об’єднання Закарпаття зі Східною Галичиною та Північною Буковиною в окрему автономну адміністративну одиницю Австрійської імперії.

5) Поет, історик, етнограф, фольклорист; один з організаторів «Руської трійці», 1848 р. очолив кафедру «Руської філології» Львівського університету, згодом ректор цього університету. 

14.Установіть відповідність між видами навчальних закладів та їх характеристиками.

А) Парафіяльна школа.

Б) Гімназія

В) Ліцей

Г)  Університет

1) Навчальний заклад релігійного напрямку, що перебуває під опікою церкви.

2) Навчальний заклад початкового ступеня, що перебуває на утриманні церковної парафії.

3) Навчальний заклад, що забезпечує вищу освіту, має велику кількість відділень,  право надавати наукові ступені і поєднує наукову та навчальну діяльність.

4) Навчальний заклад гуманітарно-філолорічного ухилу, що забезпечує  загальноосвітню підготовку  (середню освіту).

5) Навчальні заклади, що поєднували середню та вищу освіту.

15. Укажіть програмні засади Кирило-Мефодіївського братства

А) Об’єднання всіх слов’янських народів у демократичній, федеративній, християнській республіці.

Б) Перетворення Російської імперії на унітарну республіку.

В) Перетворення Росії на конституційну монархію з федеративним устроєм.

Г) Перебудова всього  суспільного  життя на християнських засадах.

Д) Ліквідація кріпацтва, станової нерівності, впровадження демократичних свобод.

 16. Прочитайте текст, виконайте завдання.

«Ми, галицькі українці, належимо до великого українського народу, що одною мовою говорить… Наш народ був колись самостійний, рівнявся в славі з наймогутнішими народами в Європі, мав свою літературну мову, свої власні закони, своїх власних володарів…  Через непривітні умови й політичні нещастя, розпався наш великий народ, втратив свою самостійність і прийшов під чужу владу… Але тепер, коли для всіх блиснуло сонце волі, пробудився наш український лев і гарне нам ворожить майбутнє. Встаньте браття, але не до звади й негоди! Будьмо тим, чим бути можемо, будьмо Народом!»

  1. Зазначений документ з’явився в період

А) революції в Австрійській імперії.

Б) реформ Марії Терезії та Йосипа ІІ

В)  «бахівської» реакції

 

      2.Укажіть між якими народами виникли гострі міжнаціональні  суперечки в  Галичині.

             А) німцями та українцями

              Б) поляками та українцями

              В) українцями та угорцями

               Г) румунами та угорцями.

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
2300
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку