Моніторингові тести за І семестр

Про матеріал
Підсумковий тест з історії України за І семестр. ІІ варіант. Запропонований тест містить завдання з трьох тем, що вивчалися протягом першого семестру: "Українські землі у складі Російської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.", "Українські землі у складі Австрійської імперії наприкінці ХVІІІ - у першій половині ХІХ ст.", "Повсякденне життя та культура України кінця ХVІІІ - першої половиниХІХ ст." Тести допоможуть визначити рівень сформованості хронологічної, просторової, інформаційної, логічної компетентностей учнів.
Перегляд файлу

І Варіант

Карта «Українські землі в середині ХІХ ст». У якому рядку цифри відповідають назвам заштрихованих на картосхемі  українських губерній у складі Російської імперії в середині XIX ст.? |  Онлайн подготовка к урокам истории

  1. Укажіть назву губернії, розташованої на карті під № 3

А) Подільська; В)  Херсонська; Г ) Катеринославська;  Д) Полтавська

     2.Укажіть до складу якого генерал-губернаторства відносилась губернія під № 3

А) Новоросійсько-Бессарабського; Б) Малоросійського; Г) Київського

      3.  Укажіть дату утворення Азовського козацького війська

А)1825; Б) 1830; В) 1832;  Г) 1828;

4. Організації «Товариство об’єднаних слов’ян», «Південне товариство» відносилися до

А) польського національно-визвольного руху; Б) масонського руху; В) декабристського руху; Г) українського національно-визвольного руху

5 . Укажіть поняття, що відповідає визначенню:

Активісти національного відродження у слов’янських народів

А) будителі; Б) масони; В) декабристи; Г) автономісти

6. Укажіть логічний ланцюжок, який відображає реформи Марії Терезії та Йосипа ІІ, що стимулювали розвиток західноукраїнських земель наприкінці ХVІІІ ст.

А) Ліквідація кріпацтва, обмеження панщини, запровадження у початковій школі навчання рідною мовою, зрівняння у правах католицької, греко-католицької та протестантської церков

Б) Ліквідація кріпацтва, обмеження панщини, запровадження доступної початкової та середньої освіти для українського населення

В) Ліквідація кріпацтва, запровадження доступної початкової та середньої освіти для українського населення, скасування панщини

7. Позначте прізвища осіб, що входили до складу Кирило-Мефодіївського братства

А)  М.Шашкевич, М.Костомаров, П.Куліш

Б) М.Костомаров, П.Куліш, В.Білозерський

В) М.Костомаров, П.Куліш, П. Пестель

8. Укажіть автора мистецького твору

Taras Shevchenko selfportrait oil 1840 (crop).png

А) К. Брюлов; Б) Т.Шевченко; В) В. Тропінін

9. Укажіть портрет діяча, якого стосуються наведені факти:

«Видатний суспільно-політичний діяч, письменник, перекладач, літературний критик, історик, мовознавець, етнограф. Один із засновників Кирило-Мефодіївського братства. Активний дописувач журналу «Основа». Автор першого українського історичного роману «Чорна рада, хроніка 1663 року».

  https://zbruc.eu/sites/default/files/pictures/holovatsky_1845.jpgБіографія Пантелеймона Куліша    Иоанникий Базилович.jpg

               А)                                  Б)                                      В)

10. Позначте назву твору, що його історик Олександр Оглоблін назвав «Декларацією прав української нації»

А) «Енеїда»

Б) «Кобзар»

В) «Історія Русів»

11. Укажіть твердження, що стосуються діяльності Головної руської ради

А) Засновано Галицько-руську матицю

Б) Скликано Собор руських вчених

В) У Львівському університеті відкрито кафедру української мови та літератури

Г) Створено 50 місцевих рад

12 Установіть хронологічну послідовність подій

А) Ліквідація Задунайської січі

Б) діяльність «Руської трійці»

В) скасування панщини в Галичині

Г) Перше видання «Кобзаря» Т. Шевченка

13.Установіть відповідності між іменами, прізвищами історичних осіб та фактами їх діяльності:

А ) Іван Могильницький

Б) Іван Вагилевич

В) Лук’ян Кобилиця

Г) Іван Котляревський

1) Лідер повсталих селян Буковини, депутат австрійського парламенту; його називали «карпатським Беркутом».

2) Просвітник і церковний діяч , автор першої в Галичині граматики української мови «Граматика язика словено-руського», разом з Дмитром Левицьким заснував перше в Галичині просвітницьке товариство греко-католицьких священників.

3) Поет, філолог, етнограф, громадський діяч., один з організаторів «Руської трійці»; перекладач «Слова о полку Ігоревім» українською та польською мовами; член Руського собору, редагував газету «Дневник руський»

4) Церковний та громадсько-політичний діяч, директор Львівської духовної семінарії, очільник Головної  руської ради; представник Палати панів австрійського парламенту.

5) Учасник російсько-турецької війни 1806-1812 рр., у час російсько-французької війни ініціатор формування козацьких полків; член малоросійської ложі «Любов до істини», основоположник нової української літературної мови.

14. Установіть відповідність між пам’ятками мистецтва та їх авторами.

Квест для отличников. Подготовка к ЗНО — Smart Adventures Пам'ятник Арману де Рішельє.jpg  Памятник князю Володимиру Великому  http://new.pamyatky.kiev.ua/s/ithumb/streets/naberezhne-shose/kolona-magdeburzkogo/56387_kolonna_mp01.jpg

                   А)                              Б)                         В)                            Г)

1) Андрій  Меленський

2) Вікентій  Беретті

3) Іван  Мартос

4) Франц Боффо

5) Василь  Демут-Малиновський

15. Укажіть правильні твердження, що стосуються соціально-економічного розвитку західноукраїнських земель у першій половині ХІХ ст.

А) Політика австрійського уряду спрямована на перетворення західноукраїнських земель на аграрно – сировинний придаток.

Б) Промисловість західноукраїнських земель розвивалася значно повільніше, ніж промисловість провідних європейських держав, в тому числі  і самої Австрії.

В) Переважали дрібні підприємства.

Г) Західноукраїнські землі були одним з найрозвиненіших регіонів Австрійської імперії.

Д) Поміщицьке землеволодіння, малоземелля і безземелля селян, початок масової еміграції українських селян.

Е) Відбувався промисловий переворот

16. Прочитайте текст, виконайте завдання.

«Україна встане зі своєї могили і кликне знову до братів-слов’ян, і почують її поклик, встане Слов’янщина і не зостанеться в ній ні царя, ні князя, ні графа, ні герцога, ні сіятельства, ні превосходительства, ні пана, ні боярина, ні мужика, ні холопа, ні у Великій Росії, ні в Польщі, ні на Україні, ні в Чехії, ні у хорутан,  ні в сербів, ні у болгарів. І Україна буде незалежною республікою слов’янськім союзі. Тоді скажуть всі народи, показуючи те місце, де на карті буде намальована Україна: «От камінь, відкинений будівничим – а він ліг основою всього».

    1. Програмним документом якої організації є уривок з документа ?

           А) «Товариство об’єднаних слов’ян»

           Б) «Південне товариство

           В) «Малоросійське таємне товариство»

           Г) «Кирило-Мефодіївське братство»

    2. У чому полягає історичне значення діяльності організації

              А) Сприяли поширенню релігійних ідей через виховання, літературу.

              Б) Сприяли утвердженню у правлячих колах Росії ідеї проведення демократичних реформ, визнання національних прав народів імперії.

              В) Перша спроба української інтелігенції Наддніпрянської України вдатися до політичної боротьби, розроблена програма національно-визвольного руху, зроблено значний внесок в розвиток національної ідеї.

 

docx
Додано
14 грудня 2020
Переглядів
2041
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку