ХОЧУтливики на ДОПИТЛИВИКИ – це не дві команди, а шлях дослідника, який кожна дитина пройде за підтримки вчителя та однокласників. Учні навчаються працювати в команді, а не змагатися один з одним! Ми спробуємо пройти всі разом шляхом дослідження та станемо допитливим дослідниками. На кожному етапі дослідження вчитель координує діяльність учнів за допомогою алгоритма. Учні, які виконають завдання раніше – допомогають іншим. Гра є цікавою для 5-6 класів.
Перегляд файлу
Мотиваційна гра на уроці історії
«ПеретворенняХОЧУтливиків на ДОПИТЛИВИКІВ».
Опис умов та правил гри:
Кожен з учнів перебуває на початку уроку на рівні «ХОЧУ знати».
Вчитель проводить мотиваційну бесіду відповідно теми уроку та акцентує увагу на відчутті очікування нових знань.
Пропонується учням описати свої очікування та можливі знання, які вони бажають отримати працюючи на занятті.
Вчитель акцентує увагу дітей, що ХОЧУтливики на ДОПИТЛИВИКИ – це не дві команди, а шлях дослідника, який кожна дитина пройде за підтримки вчителя та однокласників.
Промова вчителя повинна бути емоційною!
Звернення до дітей: «Ми не будемо ділитися на команди та змагатися один з одним! Ми спробуємо пройти всі разом шляхом дослідження та станемо допитливим дослідниками. На кожному етапі дослідження я буду вас підтримувати. Учні, які виконають завдання раніше – допоможуть іншим. Якщо у нас все вдасться, то ми отримаємо знання та здобудемо певний життєвий досвід. Я бажаю вам успіхів та натхнення!»
Діти ознайомлюються з планом дослідження та кейсом матеріалів до уроку. Це можуть бути історичні документи, карти, відео та фотографії.
Приклад.
Тема уроку: «Скіфська держава».
Відеоматеріал:Скіфи. Воїни степів. UA: Пишемо історію
Алгоритм дослідження для учнів:
Коли скіфські племена жили на території Північного Причорномор’я?