Мовленнєвий матеріал для роботи зі словами-омонімами учнів з вадами слуху

Про матеріал
Даний мовленнєвий матеріал спрямований на розвиток фонетико-фонематичного компоненту слухового сприймання учнів з вадами слуху. Вікова категорія - 10-11 років. Можна застосовувати з дітьми іншого віку чи іншою нозологією, звертаючи увагу на індивідуальні та інтелектуальні особливості школяра.
Перегляд файлу

Мовленнєвий матеріал для роботи зі словами-омонімами

учнів з вадами слуху

Мета: розвиток фонетико-фонематичного компоненту слухового сприймання.

Хід проведення:

Дітям пропонується розглянути зображення, які мають однакову назву, але різне значення. При цьому експериментатор називає кожне зображення.

У якості мовленнєвого матеріалу можна використати наступні слова:

лава (меблі) – лава (вулканічна),

лисичка (гриб) – лисичка (тварина),

труба (музичний інструмент) – труба (для водопроводу),

хребет (гірський) – хребет (частина скелету).


Картинки по запросу лава меблі

ЛАВА (МЕБЛІ)

Похожее изображение

ЛАВА (ВУЛКАНІЧНА)

Картинки по запросу лисичка гриб

ЛИСИЧКА (ГРИБ)

Картинки по запросу лисА

ЛИСИЧКА (ТВАРИНА)

Картинки по запросу труба инструмент

ТРУБА (МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ)

Картинки по запросу труба водопроводная

ТРУБА (ДЛЯ ВОДОПРОВОДУ)

Картинки по запросу ХРЕБЕТ

ХРЕБЕТ (ГІРСЬКИЙ)

Картинки по запросу ХРЕБЕТ СКЕЛЕТ

ХРЕБЕТ (ЧАСТИНА СКЕЛЕТУ)

 

 

docx
Пов’язані теми
Логопедія, Інші матеріали
Інкл
Додано
4 січня 2021
Переглядів
523
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку