Мовленнєвий матеріал для роботи зі словами-омонімами
учнів з вадами слуху
Мета: розвиток фонетико-фонематичного компоненту слухового сприймання.
Хід проведення:
Дітям пропонується розглянути зображення, які мають однакову назву, але різне значення. При цьому експериментатор називає кожне зображення.
У якості мовленнєвого матеріалу можна використати наступні слова:
лава (меблі) – лава (вулканічна),
лисичка (гриб) – лисичка (тварина),
труба (музичний інструмент) – труба (для водопроводу),
хребет (гірський) – хребет (частина скелету).
ЛАВА (МЕБЛІ) |
ЛАВА (ВУЛКАНІЧНА) |
ЛИСИЧКА (ГРИБ) |
ЛИСИЧКА (ТВАРИНА) |
ТРУБА (МУЗИЧНИЙ ІНСТРУМЕНТ) |
ТРУБА (ДЛЯ ВОДОПРОВОДУ) |
ХРЕБЕТ (ГІРСЬКИЙ) |
ХРЕБЕТ (ЧАСТИНА СКЕЛЕТУ) |