Мовний матеріал для роботи зі словами, які різняться одним звуком
Мета: розвиток фонетико-фонематичного слуху та слухомовленнєвої пам’яті глухих та слабочуючих учнів.
Хід проведення:
Дітям пропонується розглянути зображення. Учитель називає предмет за екраном, а завдання дітей – знайти й показати його зображення серед запропонованих. Потім вчитель називає предмети без екрану і показує їх на зображенні, проводить словникову роботу із поясненням незрозумілих слів. Наступний крок – називання слів-найменувань вчителем за екраном із завданням учневі показати зображення цих предметів.
У якості стимульного матеріалу пропонуються зображення предметів, назви яких близькі за звучанням: шишка – мишка, сірка – зірка, ворона – ворота, колос – голос, балка – палка, парта – карта.
шишка |
мишка |
сірка |
зірка |
ворона |
ворота |
колос |
голос |
балка |
палка |
парта |
карта |