Мовна тема." Дієслово.Прислівник."

Про матеріал
Даний матеріал можна використовувати для узагальнення знань учнів з теми:" Дієслово.Прислівник." Контрольна робота дає можливість закріпити вміння учнів розпізнавати дієслова теперішнього,минулого,майбутнього часів та дієслів у неозначеній формі,визначати граматичні ознаки дієслів,виробляти вміння добирати антоніми,синоніми,влучно добирати прислівники .
Перегляд файлу

Контрольна робота 5.Частини мови.Дієслово.Прислівник.

Варіант 1.

1.Познач рядок у якому записані тільки дієслова.

. дзвенить, дзвінкий, дзвін

. святкувати, п’є, читав

. спів,співає, співак

2.Познач рядок,у якому вказані граматичні ознаки дієслова.

. час, особа, число, рід

. особа, рід, відмінок, число

. час, число, особа, відмінок

3.Познач рядок,у якому всі слова подано в неозначеній формі.

. пригріває, ллє, побачити

. майоріти, з’їсти, зустрічати

.уявити, чекають, радіти

4. Познач рядок,у якому вказані граматичні ознаки дієслів, вжитих у реченні.

Верба фільтрує і дезинфікує воду.

. минулулий час, 1 особа, однина

. теперішній час, 3 особа, однина

. майбутній час, 2 особа, множина

5.Підкресли в реченні головні члени.Познач, яким членом речення є дієслово.

Один по одному минають зимові дні.

. підметом                        . присудком

6.До поданих дієслів добери і запиши синоніми

вивчити-                                                          фарбувати-

веселити-                                                         міркувати-

7.Добери і запиши до кожного з питань по три приклади прислівників.

Де ?

Як ?

Куди ?

Познач значущі частини у прислівниках другого рядка.

8.Заміни вислови близькими за значенням прислівниками.

Знати,як свої п’ять пальців –

Шукати по гарячих слідах –

Контрольна робота 5.Частини мови.Дієслово.Прислівник.

Варіант 2.

1. 1.Познач рядок у якому записані тільки дієслова.

. читати, читанка, читач

. малювати,зеленіє,ходять

. плавання,плавати,біг

2.Познач рядок,у якому вказані граматичні ознаки дієслова.

. особа, рід, відмінок, число

.  час, особа, число, рід

. час, число, особа, відмінок

3.Познач рядок,у якому всі слова подано в неозначеній формі.

. учити, посадити,загадати

. веселити,мріяли, писати

.малював,любити, оберігати

4. Познач рядок,у якому вказані граматичні ознаки дієслова, вжитого у реченні.

Роботящі руки гори вернуть.

. майбутній час, 1 особа, однина

. теперішній час, 3 особа, множина

. минулий час, 2 особа, однини

5.Підкресли в реченні головні члени.Познач, яким членом речення є дієслово.

Від теплого подиху весни течуть квапливі струмочки.

. підметом                        . присудком

6.До поданих дієслів добери і запиши антоніми

будувати-                                                          радіти-

галасувати-                                                         купувати-

7.Добери і запиши до кожного з питань по три приклади прислівників.

Де ?

Як ?

Куди ?

Познач значущі частини у прислівниках другого рядка.

8.Заміни вислови близькими за значенням прислівниками.

Зробив,як кіт наплакав –

Спати без задніх ніг –

 

 

 

 

 

docx
Додано
23 березня 2021
Переглядів
1815
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку