2 лютого о 18:00Вебінар: Самооцінювання управлінських та освітніх процесів: нормативні орієнтири та особливості проведення

Мовний експрес.Повторення вивченого про іменник.

Про матеріал
Мультимедійна підтримка до уроку "Мовний експрес" для учнів з порушеннями зору мета якої:повторити та узагальнити знання учнів про іменник як частину мови, його граматичні ознаки; удосконалити вміння визначати рід, число, відмінок іменників; розвинути мовлення, логічне і критичне мислення, пізнавальний інтерес; виховати почуття колективізму, увагу, спостережливість.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Мовний експрес. Урок подорож

Номер слайду 2

МІСТО “КАЛІГРАФІЯ”Щоб слова і букви правильно писати,Хвилинку каліграфії час розпочинати

Номер слайду 3

МІСТО“ХТОСИКИ ТА ЩОСИКИ”Іменники різні в мові бувають: На питання хто? і що? відповідають. До назв істот належать люди і тварини,А інші неістоти всі, наприклад: ріки і долини ХТО?ЩО?

Номер слайду 4

МІСТО“ЛОТО НАЗВ”Дітям треба пам’ятатиІменник власну і загальну назви має. А ви, друзі,спробуйте , часу не гайте,Частинки назв у спільне об’єднайте!

Номер слайду 5

МІСТО“ВІДПОЧИНКУ”Ми з вами, діти, гарно потрудилисьІ, мабуть, трохи притомились. Тепер настав час відпочинку –Ми проведемо фізкультхвилинку.

Номер слайду 6

МІСТО“РОДУ ТА ЧИСЛА”Дітям пам'ятати слід,Що іменник має і число, і рід: Якщо один — це однина,Якщо багато — множина. Якщо моя, вона-жіной рід, він, мій -то чоловічий рід,воно моє середній рід. ОДИНБАГАТО

Номер слайду 7

МІСТО“ВІДМІНКІВ”До іменника в гостину завітала вся родина,мов пелюстки у барвінку розмістилися відмінки. Місця вистачило всім, а було їх рівно сім!

Номер слайду 8

МІСТО“ПОВТОРЕННЯ”Сьогодні ми іменник закінчили вивчатиІ нам про нього час усе підсумувати.

pptx
Додано
1 листопада 2020
Переглядів
215
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку