Мовно-літературна освітня галузь
(за програмою О.Я.Савченко-7годин на тиждень)
Читання
І семестр (3,5 г. на тиждень (0,5+0,5) – 3 год. літературного читання щотижня,з них
1 год. робота з дитячою книжкою кожний другий навчальний тиждень (через тиждень)
або І семестр – 3 год. на тиждень, ІІ семестр – 4 год. на тиждень)
47 годин
за підручником Українська мова та читання для 2 класу, автор Н.Богданець-Білоскаленко, частина 2
Київ «Грамота» 2019
|
|
|
|
№
|
Тема уроку |
Дата |
Стор. |
1 |
Моя Україна. Як калина дівчину врятувала. Змістова лінія «Читаємо». |
02.09 |
4-5 |
2 |
Опрацювання вірша А.Камінчука «Батьківщина» |
03.09 |
6-7 |
3 |
Взаємодіємо усно. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) З.Мензантюк «Український прапор» |
05.09 |
7-8 |
4 |
Золота осінь Опрацювання вірша Л.Новикова «Осінь». Досліджуємо медіа |
09.09 |
11 |
5 |
«Щедра осінь» за Ю.Збанацьким. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) |
10.09 |
11-12 |
6 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
12.09 |
|
7 |
Школа Взаємодіємо усно. Л.Левицький «Осінь чарівна».В.Гринько «День у день» ( творче завдання - вірш напам’ять ) |
16.09 |
13-15
|
8 |
«Пригода із знаком м’якшення» З.Мензантюк. Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,завдання- 8 |
17.09 |
15-16 |
9 |
День учителя В.Дворецька «Хто дає наук основу» |
19.09 |
17 |
10 |
«Музикант» -Н. Сиротич, «Головна професія» -А.Костецький |
23.09 |
18 |
11 |
Книжка –важливе джерело знань Взаємодіємо усно.Бібліотеки.Енциклопедії. Досліджуємо медіа. Ідеї для акторів,зав.-7. |
24.09 |
19-21 |
12 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
26.09 |
|
13 |
Досліджуємо текст:висловлюємо думку. «Якими були перші книжки». Художньо-творча діяльність(творче завдання -2)
|
30.09 |
22-23 |
14 |
Усна народна творчість Прислів’я та приказки( творче завдання - 5- вивчити на пам’ять) Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,зав.- 6 |
01.10 |
24-25 |
15 |
Народні та літературні загадки. |
03.10 |
26-27 |
16 |
Скоромовки. Лічилки. Творче завдання - 2- вивчити на пам’ять мирилку. |
07.10 |
28-29 |
17 |
Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання. |
08.10 |
|
18 |
Лічилки. Мирилки. |
10.10 |
30-32 |
19 |
Казки.«Колосок». Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка». Змістова лінія «Читаємо». Досліджуємо медіа. Діагностична робота: аудіювання |
15.10 |
32-34 |
20 |
Українська народна казка «Закопане золото». Будова тексту. |
17.10 |
35-36 |
21 |
Хліб-усьому голова «Покрова». Легенда про Б.Хмельницького. Художньо-творча діяльність. |
21.10 |
37-39 |
22 |
Осінь у твоєму місті чи селі А.Григорук « Дивовижні імена», « Міста України» |
22.10 |
40-41 |
23 |
Робота з дитячою книжкою. |
24.10 |
|
24 |
Змістова лінія «Читаємо». «Давній Київ», «Гарно жити у селі». Робота над текстом. Досліджуємо медіа. |
04.11 |
42-43 |
25 |
Музеї країни Змістова лінія «Читаємо». Музеї країни. Робота над текстом. Структура тексту-абзац. Досліджуємо медіа. |
05.11 |
44-45 |
26 |
Родина Творчий шлях М.Морозенко «Україночка»(вірш напам’ять), «До любого тата», «Подбати про маму». Робота над текстом. |
07.11 |
46-49 |
27 |
Працюємо в сім’ї Робота над оповіданням «Мудра голка». А.М‘ястківський. |
11.11 |
50-51 |
28 |
Робота над оповіданням В.Сенцовського «Як лопату вчили працювати».Ідеї для «письменників» (міні-твір «Як я допомагаю в дома») |
12.11 |
52-53 |
29 |
Робота з дитячою книжкою. |
14.11 |
|
30 |
Красива осінь вишиває клени Л.Костенко «Білочка восени» Ідеї для «письменників»,ідеї для «художників». |
18.11 |
54-55 |
31 |
Увічливі слова Діагностична робота: усний переказ тексту. Казка «Бабуся Ввічливість» Досліджуємо медіа. |
19.11 |
|
32 |
Осінь у малярстві Взаємодіємо усно. Комунікація через мистецтво( творче завдання № 5) Репродукції картин. |
21.11 |
58-59 |
33 |
Вирій у небі О.Олесь « Ой навіщо мені листя». Складання плану до тексту « Як пташки, знають куди їм летіти ?» Досліджуємо медіа |
25.11 |
60-61 |
34 |
О.Копиленко «Осінній клопіт» |
26.11 |
|
35 |
Робота з дитячою книжкою. |
28.11 |
|
36 |
Сипле вітер дощиком А.Качан «Дощова осінь», З.Тамбур «Вероніка й рожева парасолька». Змістова лінія « Взаємодіємо письмово».Творчі завдання :ідеї для «письменників»( міні-твір ),ідеї для «акторів» (складання діалогу) |
02.12 |
63-64 |
37 |
Зима морозяна надворі О.Сенатович « Веселий сніг» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово»- ідеї для «письменників» |
03.12 |
66-68 |
38 |
В.Сухомлинський «Як синичка будить мене» . Художньо-творча діяльність(творче завдання -7) |
05.12 |
69-70 |
39 |
М.Морозенко «Снігурі»,А.Журавльова «Годівниця». Художньо-творча діяльність(творче завдання -4) |
09.12 |
70-71 |
40 |
О.Олесь «Зима». А.Черниш « Прикмети». Досліджуємо медіа |
10.12 |
72 |
41 |
Діагностична робота: читання вголос |
12.12 |
|
42 |
Робота над текстом В. Сухомлинського «Протоптали стежку» |
16.12 |
72-73 |
43 |
Будьте совісними Структура тексту. В.Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила» |
17.12 |
74-75 |
44 |
М.Савка «Біла пані». Досліджуємо медіа |
19.12 |
76 |
45 |
Робота над текстом «Звідки приходить сніг?» Ідеї для «художників» |
23.12 |
77-78 |
46 |
Робота з дитячою книжкою |
24.12 |
|
47 |
Підсумковий урок «Я відчуваю, думаю, дію…» |
26.12 |
|
|
|
|
|
Робота з дитячою книжкою -7