Мовно-літературна освітня галузь-читання.

Про матеріал
Календарне та поурочне планування здійснюється вчителем у довільній формі, у тому числі з використанням друкованих чи електронних джерел тощо. Формат, обсяг, структура, зміст та оформлення календарних планів та поурочних планів-конспектів є індивідуальною справою вчителя. Встановлення універсальних у межах закладу загальної середньої освіти міста, району чи області стандартів таких документів є неприпустимим. Додаток до листа Міністерства освіти і науки України від 03. 07. 2018 р. № 1/9-415
Перегляд файлу

Мовно-літературна освітня галузь

(за програмою О.Я.Савченко-7годин на тиждень)

 Читання

І семестр (3,5 г. на тиждень (0,5+0,5) – 3 год. літературного читання щотижня,з них

1 год. робота з дитячою книжкою кожний другий навчальний тиждень (через тиждень)

або І семестр – 3 год. на тиждень, ІІ семестр – 4 год. на тиждень)

47 годин

за підручником Українська мова та читання для 2 класу, автор Н.Богданець-Білоскаленко, частина 2

Київ «Грамота» 2019

 

 

 

 

 

Тема уроку

Дата

Стор.

1

Моя Україна.

Як калина дівчину врятувала. Змістова лінія «Читаємо». 

02.09

4-5

2

Опрацювання вірша А.Камінчука «Батьківщина»

03.09

6-7

3

Взаємодіємо усно. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

З.Мензантюк «Український прапор»

05.09

7-8

4

Золота осінь

Опрацювання вірша Л.Новикова «Осінь». Досліджуємо медіа

09.09

11

5

«Щедра осінь» за Ю.Збанацьким. Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

10.09

11-12

6

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

12.09

 

 

7

Школа

Взаємодіємо усно. Л.Левицький «Осінь чарівна».В.Гринько «День у день» ( творче завдання - вірш напам’ять  )

16.09

13-15

 

8

«Пригода із знаком м’якшення» З.Мензантюк.

Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,завдання- 8

17.09

15-16

9

День учителя

В.Дворецька «Хто дає наук основу»

19.09

17

10

«Музикант» -Н. Сиротич, «Головна професія» -А.Костецький

23.09

18

11

Книжка –важливе джерело знань

Взаємодіємо усно.Бібліотеки.Енциклопедії. Досліджуємо медіа.

Ідеї для акторів,зав.-7.

24.09

19-21

12

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

26.09

 

13

Досліджуємо текст:висловлюємо думку. «Якими були перші книжки». Художньо-творча діяльність(творче завдання -2)

 

30.09

22-23

14

Усна народна творчість

Прислів’я та приказки( творче завдання - 5- вивчити на пам’ять)

Комунікація через мистецтво.Ідеї для акторів,зав.- 6

01.10

24-25

15

Народні та літературні загадки.

03.10

26-27

16

Скоромовки. Лічилки. Творче завдання - 2- вивчити на пам’ять мирилку.

07.10

28-29

17

Робота з дитячою книжкою. Сучасні українські письменники - дітям. Рекомендоване коло читання.

08.10

 

18

Лічилки. Мирилки.

10.10

30-32

19

Казки.«Колосок». Будова тексту: зачин, основна частина, кінцівка». Змістова лінія «Читаємо». Досліджуємо медіа.

Діагностична робота: аудіювання

15.10

32-34

20

Українська народна казка «Закопане золото». Будова тексту.

17.10

35-36

21

Хліб-усьому голова

  «Покрова». Легенда про Б.Хмельницького.

 Художньо-творча діяльність.

21.10

37-39

22

Осінь у твоєму місті чи селі

А.Григорук « Дивовижні імена», « Міста України»

22.10

40-41

23

Робота з дитячою книжкою.

24.10

 

24

Змістова лінія «Читаємо».  «Давній Київ», «Гарно жити у селі». Робота над текстом. Досліджуємо медіа.

04.11

42-43

25

Музеї країни

Змістова лінія «Читаємо».  Музеї країни. Робота над текстом.

Структура тексту-абзац. Досліджуємо медіа.

05.11

44-45

26

Родина

Творчий шлях М.Морозенко «Україночка»(вірш напам’ять),

«До любого тата», «Подбати про маму». Робота над текстом.

07.11

46-49

27

Працюємо в сім’ї

Робота  над оповіданням «Мудра голка». А.М‘ястківський.

11.11

50-51

28

Робота  над оповіданням В.Сенцовського «Як лопату вчили працювати».Ідеї для «письменників» (міні-твір «Як я допомагаю в дома»)

12.11

52-53

29

Робота з дитячою книжкою.

14.11

 

30

Красива осінь вишиває клени

Л.Костенко «Білочка восени» Ідеї для «письменників»,ідеї для «художників».

18.11

54-55

31

Увічливі слова

  Діагностична робота: усний переказ тексту.

  Казка «Бабуся Ввічливість»

  Досліджуємо медіа.

19.11

 

32

Осінь у малярстві

Взаємодіємо усно. Комунікація через мистецтво( творче завдання № 5)  Репродукції картин.

21.11

58-59

33

Вирій у небі

О.Олесь « Ой навіщо мені листя». Складання плану до тексту

« Як пташки, знають куди їм летіти ?» Досліджуємо медіа

25.11

60-61

34

О.Копиленко «Осінній клопіт»

26.11

 

35

Робота з дитячою книжкою.

28.11

 

36

Сипле  вітер дощиком

А.Качан «Дощова осінь», З.Тамбур «Вероніка й рожева парасолька». Змістова лінія « Взаємодіємо письмово».Творчі завдання :ідеї для «письменників»( міні-твір ),ідеї для «акторів» (складання діалогу)

02.12

63-64

37

Зима морозяна надворі

О.Сенатович « Веселий сніг» Змістова лінія « Взаємодіємо письмово»- ідеї для «письменників»

03.12

66-68

38

В.Сухомлинський «Як синичка будить мене» . Художньо-творча діяльність(творче завдання -7)

05.12

69-70

39

М.Морозенко «Снігурі»,А.Журавльова «Годівниця». Художньо-творча діяльність(творче завдання -4)

09.12

70-71

40

О.Олесь «Зима». А.Черниш « Прикмети». Досліджуємо медіа

10.12

72

41

Діагностична робота: читання вголос

12.12

 

42

Робота над текстом В. Сухомлинського «Протоптали стежку»

16.12

72-73

43

Будьте совісними

Структура тексту. В.Сухомлинський «Як Наталя в Лисиці хитринку купила»

17.12

74-75

44

М.Савка «Біла пані».  Досліджуємо медіа

19.12

76

45

Робота над текстом «Звідки приходить сніг?» Ідеї для «художників»

23.12

77-78

46

Робота з дитячою книжкою

24.12

 

47

Підсумковий урок «Я відчуваю, думаю, дію…»

26.12

 

 

 

 

 

 

Робота з дитячою книжкою -7

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
14 вересня
Переглядів
275
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку