Моя країна – Україна. Формування в учнів умінь за віршем Н. Зарічної «Рідний край»

Про матеріал
Мета: формування предметних компетентностей: формувати в учнів уміння складати речення, невеличкі тексти; розширити і поглибити знання дітей про Україну, рідний край, символ держави, столицю; виховувати в школярів патріотичні почуття; закріплювати вміння учнів писати у рядку; вчити правильно зображувати овали, поєднувати їх з іншими елементами; вдосконалювати вміння складати речення за малюнками; виховувати любов до Батьківщини. Очікувані результати: уміння вчитися: розвивати уміння самоорганізовуватися під час навчальної діяльності;
Перегляд файлу

Тема. Моя країна – Україна. Формування в учнів умінь за віршем Н. Зарічної «Рідний край»

Поєднання овалів з іншими елементами

Мета: формування предметних компетентностей: формувати в учнів уміння складати речення, невеличкі тексти; розширити і поглибити знання дітей про Україну, рідний край, символ держави, столицю; виховувати в школярів патріотичні почуття;

закріплювати вміння учнів писати у рядку; вчити правильно зображувати овали, поєднувати їх з іншими елементами; вдосконалювати вміння складати речення за малюнками; виховувати любов до Батьківщини.

 Очікувані результати:

уміння вчитися: розвивати уміння самоорганізовуватися під час навчальної діяльності;

комунікативної: розвивати навички усного мовлення, уміння будувати речення за малюнками;

інформаційної: розвивати навички роботи з підручником;

соціальної: формувати уміння працювати в колективі.

Обладнання: малюнки, фотографії України.

Хід уроку

І. Організаційний момент

ІІ. Вивчення нового матеріалу (читання)

  1. Вступна бесіда
  • Як називається місто в якому ми живимо?
  • Що таке Батьківщина?
  • Назвіть столицю нашої Батьківщини.
  • Що ми називаємо рідним краєм?

У всьому Світі – кожен знає:

Є Батьківщина лиш одна.

І в нас вона одна єдина –

Це наша славна Україна.

  1. Розгляд малюнків, фотографій рідного краю. Складання речень.
  • Скільки слів у реченні?
  1. Звуковий аналіз слів (край, Україна)
  2. Робота за Букварем. Бесіда про нашу країну, головне місто – Київ, державні символи
  3. Читання вірша Н. Зарічної «Рідний край»
  • Що хоче намалювати дівчинка?
  • Що зображено на фото?
  • Продовжіть речення: «Наша Україна – це _____, _____, _____.»
  • Розгляньте малюнки, кого зображено на них?
  • Складіть речення за схемами.
  1. Фізхвилинка

ІІІ. Робота над новим матеріалом. Робота в зошиті

  1. Вступна бесіда
  • Розгляньте малюнок у зошиті.
  • Що ви бачите на світлинах?
  • Як називається наша Батьківщина?
  • Чим славиться наш рідний край?
  1. Робота в першому рядку

Пояснення вчителя. Виконання завдання учнями

Пальчикова гімнастика «Дружні пальці»

  1. Робота в другому рядку
  • Назвіть елементи, розгляньте поєднання.

Пояснення вчителя, виконання завдання дітьми

  1. Робота в третьому і четвертому рядку
  • Які відмінності ви побачили?

Виконання завдання учнями

Пальчикова гімнастика «Прогулянка в природу»

ІV. Підсумок  уроку

  • Як називається наша Батьківщина?
  • Як по іншому сказати про неї?
  • Що найбільше запам’яталося з уроку?
docx
Додано
14 січня 2022
Переглядів
349
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку