Виконання творчих письмових вправ. Складання загадок. Учитель початкових класів Ісай А.І.удосконалити навички каліграфічного письма, навички самоаналізу тексту та виправлення графічних помилок; - розвивати творчі здібності учнів, зокрема у доборі рим та складання віршів;- сприяти розвитку пам’яті, зв’язного мовлення учнів;- виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Номер слайду 2
Вісники весни Н. Красоткіна. Як тільки сонце пригрівати стало. Відразу холодам й морозам — зась!Між берегами річці місця мало,Вона полями рівно розлилась. Струмочки з-під снігів повибігали,Під сонечком бурульки капотять.І зайчики на водах застрибали,Горобчики веселі цвірінчать. Все в рух пішло і оживати стало,Скрізь крапель і струмочків переспів. Враз потекло усе, порозтавало,Підсніжник перший між снігів зацвів. В повітрі пахне радісно весною,Тривожить душу ніжний аромат.І полонить вже скоро нас з тобою. Весни чарівність просто у стократ. Бо затепліє і усе розквітне,І забринить красою дивосвіт. А небо стане синє і привітне,Одягне землю зелень трав і цвіт.
Номер слайду 3
Першим я приніс весну,Пробудив усе від сну. Заспіваю під вікном,Звуть усі мене…
Номер слайду 4
Сіре пір’я, довгий ніс. Прилетів – обід приніс. Смачних жабеняток. Для своїх дитяток.
У долині цілий день. Він співа дзвінких пісень. Як верба і як калина,Птах цей — символ України. Тішить піснею людей. Гарна пташка — …
Номер слайду 7
Ноги довгі, мов жердини,чваньковита ця пташина,нові чоботи убрала,по болоту почвалала.
Номер слайду 8
Білосніжні, гарні птиціДім будують на водиці,Дуже схожі на гусей,Обережні до людей!
Номер слайду 9
Я гніздо люблю будуватипід дахом сільської хати.
Номер слайду 10
Сіра пташка на лужку. Нам кує :”Ку-ку, ку-ку-ку”. Та погану звичку має —Яйця в гнізда підкладає. Ця матуся-вередуля. Називається…
Номер слайду 11
Вправи з розвитку дрібної моторики. Наведіть та заштрихуйте малюнок
Номер слайду 12
Графічний диктант
Номер слайду 13
Пальчикова гімнастика “Шпаківня”Із шпаківні стирчатьдзьобики маленьких пташенят. Дзьобик раз, дзьобик два,лапки, лапки, голова. Пальці рук з’єднані будиночком. Пальцями показуємо дзьобики пташенят двома руками, далі-почергово. На останньому рядочку долоні “ідуть” по столу, як лапки.
Номер слайду 14
Гра “Віднови слово”Ластівка, журавель, соловей, шпак, жайворонок, зозуля, лелека,ремез.style.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.typestyle.colorfillcolorfill.type
Вибіркове списування Ластівка. Годинами носяться ластівки в небі, ловлять комарів і різних мошок, а потім сідають на дроти і відпочивають, чистять пір’ячко. Крильця у них довгі, вузькі, хвіст вилочкою, самі чорні, грудка біла, горло червонувато-коричневе. Гніздо ластівки в’ють у селах під дахом, Будують його з глини, змішаної зі слиною. І сидять в такому гнізді, як у чашці.
Номер слайду 17
Розвиток зв’язного мовлення{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}Що робить?Слова-зв’язки. Який об’єкт робить так само?…але не…Птах. Джміль. Крейда Складання віршованої загадки про птаха за формулою.
Номер слайду 18
Розвиток зв’язного мовлення
Номер слайду 19
Підсумок уроку дізнався/лася про … повторив/ла… розширив/ла… я запам’ятав/ла … вдома я розповім про…
Номер слайду 20
Корисні посилання. Зошит з каліграфії “Українська мова 4 клас” Т. А. Дюдюнова – Уроки каліграфії: 4 кл/Т. А. Дюдюнова.- Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2012.-96с.https://dovidka.biz.ua/zagadki-pro-ptahiv-ukrayinskoyu-movoyu/https://youtube.com/watch?v=rg. KWO9 OA0_o