Виконання творчих письмових вправ. Складання загадок. Учитель початкових класів Ісай А.І.удосконалити навички каліграфічного письма, навички самоаналізу тексту та виправлення графічних помилок; - розвивати творчі здібності учнів, зокрема у доборі рим та складання віршів;- сприяти розвитку пам’яті, зв’язного мовлення учнів;- виховувати любов та бережливе ставлення до природи.
Вісники весни Н. Красоткіна. Як тільки сонце пригрівати стало. Відразу холодам й морозам — зась!Між берегами річці місця мало,Вона полями рівно розлилась. Струмочки з-під снігів повибігали,Під сонечком бурульки капотять.І зайчики на водах застрибали,Горобчики веселі цвірінчать. Все в рух пішло і оживати стало,Скрізь крапель і струмочків переспів. Враз потекло усе, порозтавало,Підсніжник перший між снігів зацвів. В повітрі пахне радісно весною,Тривожить душу ніжний аромат.І полонить вже скоро нас з тобою. Весни чарівність просто у стократ. Бо затепліє і усе розквітне,І забринить красою дивосвіт. А небо стане синє і привітне,Одягне землю зелень трав і цвіт.
Вибіркове списування Ластівка. Годинами носяться ластівки в небі, ловлять комарів і різних мошок, а потім сідають на дроти і відпочивають, чистять пір’ячко. Крильця у них довгі, вузькі, хвіст вилочкою, самі чорні, грудка біла, горло червонувато-коричневе. Гніздо ластівки в’ють у селах під дахом, Будують його з глини, змішаної зі слиною. І сидять в такому гнізді, як у чашці.