Мультимедійний супровід до уроку №28 каліграфія за зошитом Т.А.Дюдюнова "Українська мова зошит з каліграфії клас 4"

Про матеріал

Урок 28 Списування з рукописного тексту. Графічний самоаналіз. Складання письмового висловлювання про переглянутий мультфільм

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Списування з рукописного тексту. Графічний самоаналіз тексту. Складання письмового висловлювання про переглянутий мультфільм. Учитель початкових класів Ісай А.І.удосконалити навички каліграфічного письма, навички самоаналізу тексту та виправлення графічних помилок; - розвивати творчі здібності учнів;- сприяти розвитку пам’яті, зв’язного мовлення учнів;- виховувати інтелектуальну зацікавленість.

Номер слайду 2

Розгадай ребус. Японіяstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 3

За горою великою Фудзіямамісто розкинулось біля вулкана. Сотні людей заходять в метро,місто майбутнього - ТОКІОstyle.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 4

Японію називають «країною сонця, що сходить». Крім того, що це найбільш східна держава і її мешканці першими зустрічають сонце, так і сама назва країни японською мовою та їх національний прапор позначає сонце. Якщо запитати в першого зустрічного, що він знає про Японію, більшість людей скажуть, що це країна сакури, гейш і кімоно. Але, виявляється, в Країні вранішнього сонця є ще багато цікавого.

Номер слайду 5

Японія розташована на островах, їх приблизно 6800. Чотири головні острови — Хонсю, Кюсю, Сікоку і Хоккайдо.

Номер слайду 6

Токіо — столиця Японії, а також найбільше місто. Інші великі міста — Осака, Нагоя і Саппоро.

Номер слайду 7

У Японії більше 200 вулканів, а найвищим діючим вулканом є гора Фудзі. Окрім того, тут дуже часто бувають землетруси. Під час землетрусів у Японії не буває мародерства. Тут дуже чесні люди. Якщо ви загубили гаманець у метро, 90% імовірності, що його здадуть у бюро знахідок.

Номер слайду 8

У Японії на вулицях можна побачити вази з парасольками. Якщо починається дощ, можете взяти будь-яку, а потім, коли дощ закінчиться, поставите в найближчу вазу. У північних містах Японії всі тротуари з підігрівом, тому тут ніколи не буває ожеледиці.

Номер слайду 9

Стародавні воїни Японії називалися самураї. Вони були дуже досвідчені у і бою, їх головною зброєю був катана — гострий меч з невеликим вигином. Японія є батьківщиною різних видів бойових мистецтв, зокрема карате, дзюдо, сумо, ніндзюцу, кендо, айкідо та інших. Національним видом спорту Японії є сумо.

Номер слайду 10

У Японії їдять дельфінів. Із них роблять суп, готують кусіякі (японський шашлик), навіть їдять сирим. У дельфіна досить смачне м’ясо, з яскраво вираженим смаком, що зовсім не схоже на рибу.

Номер слайду 11

У Японії навчальний рік починається першого квітня. До речі, в японській мові в місяців немає назв, замість цього вони позначаються порядковими номерами.

Номер слайду 12

У Японські телефони вбудована система екстреного оповіщення нації. Коли відбувається якийсь катаклізм, у всіх телефонах спрацьовує гучний звуковий сигнал (навіть якщо звук був відключений) і з’являється повідомлення, у якому пояснюється, що сталося і як себе вести.

Номер слайду 13

Японія — єдина країна в світі, яка зазнала весь жах атомної зброї.

Номер слайду 14

Вправи з розвитку дрібної моторики. У Японії віяла використовували для найрізноманітніших справ: у театральних постановках і танцях, в поезії і повсякденному житті, при віянні рису або пшениці, а також в якості смертельної бойової зброї. Бойове віяло тесен володіло незліченною кількістю призначень, прямо пов’язаних з професійним обов’язком самурая — веденням бойових дій. Воїн міг фехтувати ним. Міг відбивати пущені в нього ножі й отруєні дротики. Він був забезпечений гострими лезами, які розміщувалися в складках і на кінцях віяла. Швидкість і ефективність застосування віяла була настільки несподівана, що жертва, вмираючи, так і не могла зрозуміти, що з нею сталося. Маленькі ножі розміщували між пір’ям, що оздоблюють віяло. Коли ці пір’їни ковзали по обличчю ворога, він відчував укус гострих лез, які засліплювали його. Так само ці маленькі леза спеціальним методом складалися і зберігалися в складках віяла, і при різкому його відкритті ножі вистрілювали, як метальні снаряди, вражаючи обличчя і тіло супротивника. Так само між пір’ям ховали мішечки з отрутою, які при розкритті віяла проривалися і отрута вражала противника, викликаючи сліпоту або навіть смерть. Ударною поверхнею віяла були бічні його частини, кінчик рукоятки і верхівки ребер віяла у відкритому вигляді.

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Пальчикова гімнастика «Пальчики вітаються» — по черзі подушечки пальців торкаються правої і лівої руки (великий з великим, вказівний з вказівним і так далі), а потім «Міцне рукостискання» — натискання подушечок пальчиків. Вправи із зімкнутими долонями з подоланням опору: нахили вправо-вліво, вперед-назад (руки перед грудьми), разведення кистей в сторони, не розмикаючи зап’ястя (руки витягнуті вперед). Обертання великих пальців (пальці, окрім великих, зчеплені в замок), потім сильно стискувати подушечки великих пальців. Згинання і розгинання пальців по черзі, починаючи з мізинця, потім з великого, в кулак (однієї руки, іншої, обох одночасно).

Номер слайду 17

Вправа на розвиток уваги та спостережливостіМеч - душа самурая, дзеркало – душа жінки. style.colorfillcolorfill.type

Номер слайду 18

Вправа на розвиток уваги та спостережливості5. Роз’єднай слова та прочитай японські прислів’я. Спиши їх каліграфічно. Гарнехарчуванняіпристойнийодягспонукаютьдогідноїповедінки. Вусміхненеобличчястрілунепускають. Навітьдорогавтисячукілометрівпочинаєтьсязпершогокроку. Досвідлітньоїлюдининадійнішийпанцирачерепахи.

Номер слайду 19

Розвиток мислення6. Прочитай текст. Добери та запиши до нього заголовок._______________________________________________________________________ У давнину японці ловили рибу за допомогою приру-чених бакланів. Уночі рибалки в човні запалювали смолоскипи, при-манюючи рибу. Потім з кожного човна випускали по дюжині бакланів, прив’язаних на довгих мотузках. У кожного птаха шия була перехоплена гнучким комірцем та не дозволяла бакланам ковтати схоплену рибу. Баклани швидко набирали свої вола, і рибалка витягав птахів у човен, де збирав улов. Кожен птах отримував свою винагороду і випускався знову на полювання.

Номер слайду 20

Розвиток зв’язного мовлення Ніндзя (в перекладі — ховається, причаївся) — розвідник, шпигун у Японії. Вони займаються розвідкою і збором інформації, усуненням небезпечних ворогів. їх наймають на службу і платять за послуги платню. Ніндзя були безстрашні, підготовлені люди, які з малих років тренувалися майстерності ніндзюцо, в яке входило безліч умінь. Ніндзя був зобов’язаний вміти отримувати необхідну інформацію, крім того, використовувати будь-який предмет в якості зброї, захищатися від будь-якого виду зброї, несподівано виникати і непомітно зникати, володіти медициною, траволікуванням іголковколюванням, удосконалювати зорову пам’ять, слух і нічний зір. Ніндзя могли протягом тривалого часу бути під водою, дихаючи через солом’яну трубочку, лазити по стінах і скелях, орієнтуватися на незнайомій території, володіти прекрасним нюхом тощо.

Номер слайду 21

Складання письмового висловлювання про переглянутий мультфільм«Черепашки-ніндзя».

Номер слайду 22

Підсумок уроку дізнався/лася про … повторив/ла… розширив/ла… я запам’ятав/ла … вдома я розповім про…

Номер слайду 23

Корисні посилання. Зошит з каліграфії “Українська мова 4 клас” Т. А. Дюдюнова Уроки каліграфії: 4 кл/Т. А. Дюдюнова.- Тернопіль: Навчальна книга-Богдан, 2012.-96с.https://www.google.com/search?qhttps://uk.wikipedia.org/wiki/https://antonivtours.com/https://www.youtube.com/watch?v=6 YZhvfi. OQu. Y

pptx
Додано
18 листопада 2023
Переглядів
227
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку