Музична гра - це світ музичної казки

Про матеріал
Особливості психічного розвитку учнів молодших класів свідчать, що в цьому віці з'являється реальна можливість для забезпечення їх музичногj і життєвого досвіду. Тому, музична гра є одним із доступних засобів пізнання музики.
Перегляд файлу

 

 

                                       Музична гра  – це засіб дитячого розвитку.

 

         Особливості психічного розвитку учнів молодших класів  свідчать, що в цьому віці з‘являється реальна можливість для збагачення їх музичного і життєвого досвіду. Згідно сучасних досліджень в шість-сім років у дитини складається повний  комплекс музичних здібностей, формується відношення до музики, до її виконавської діяльності, збагачується емоційна сфера, активізується творчий потенціал.

           Тому, музичну гру можливо назвати як грою духовно-практичної дії, яка направлена на задоволення потреб дитини в пізнанні оточуючого середовища і свого „Я” на мові художніх образів. За допомогою гри, педагог заволікає дитину в процес спілкування з музикою на основі різних видів музичної діяльності: сприймання, виконавства, творчості.

Рішенням головних завдань – пробудити творчу активність, стимулювати уяву, бажання, включитися в творчу діяльність – сприяють музичні ігри, за допомогою яких дитина набуває досвід переживання і емоційної насолоди, розвиває музичні здібності, реалізує потребу в художньо-образному засвоєнні вражень оточуючого життя.

            Ефективність музичного розвитку в процесі музичної гри забезпечується адекватністю співпереживання дитини музично-ігрового образу, активним сприйманням музики, яка є головним компонентом музичної гри.

 

Краще зрозуміти й відчути музику допомагають заняття, на яких

дається  можливість передати свої враження у творчому русі. Як відзначає  В.В. Медушевский, «реально-пластичне прочитання музики ... виявляє її схований зміст».

           Учні молодших класів  мають досить багатий і різноманітний досвід музичного руху, що є основою їхніх музично-рухових імпровізацій.

           Музичний рух - найбільш природній для дітей вид музичної діяльності, у якому кожна дитина яскраво проявляє свою творчу індивідуальність.

            Світ музичної казки входить у життя дитини, і дитина вже не хоче розставатися з ним. Казка, збагачена й  «прикрашена»  музикою, візуальним рядом,  втілена у власній творчості дітей,  починає «звучати»  для них зовсім по-іншому,  більш багатогранно і яскраво.

         

            Отже, одним з більш доступних засобів пізнання музики як виду мистецтва, відповідаючих особливостям, інтересам, потребам дитини є музично-дидактична гра. Тобто, музична гра – це засіб дитячого  розвитку.

 

docx
Додано
20 лютого 2022
Переглядів
493
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку