Методика використання на уроках:1. Викладач показує картки із ритмом – учні відтворюють ритмічний малюнок.2. Викладач демонструє ритмічний малюнок і ховає, учні по пам’яті відтворюють ритмічний малюнок.3. Викладач показує картки де зображено ритм і текст – учні відтворюють ритм із текстом.4. Викладач роздає картки із текстом – учні відшуковують до них ритм.
Ки - цю, ки - цю, де бу - ла? Теп - ле мо – лоч - ко пи - ла.
Номер слайду 9
Доб - ро-го ран - ку пташ – ки спі – ва – ють,Доб – рі-ї лю - ди день по-чи - на-ють
Номер слайду 10
Зай – чик, зай – чик, ку-ций хвіст,що ти в тор – бі нам при - ніс
Номер слайду 11
Ми на луг хо – ди -ли і та - нок во - ди-ли
Номер слайду 12
З гір - ки ра – діс- но ле – чу!Хоч і ляч – но, а мов – чу.
Номер слайду 13
Два бра – ти ї – жач – кидва знай – шли бо – ро – вич – ки.
Номер слайду 14
Жив та був на сві – ті гном, ди -ву-вав у – сіх кру-гом
Номер слайду 15
Гей, ско – рі –ше, пос –пі-шай-те!Всі на по -тяг наш сі-дай-те!
Номер слайду 16
Зай – чик, зай – чик, ку-ций хвіст, що ти в тор – бі нам при - ніс. Гей, ско – рі –ше, пос –пі-шай-те!всі на по -тяг наш сі-дай-те!Ки - цю, ки - цю, де бу - ла?Теп - ле мо – лоч - ко пила. Два бра – ти ї – жач – кидва знай – шли бо – ро – вич – ки. Ми на луг хо – ди -ли і та - нок во - ди-ли Ніч, ніч, сві - тять зо - рі, Ніч, ніч, сни про-зо-рі