Музична грамота на заняттях аеробіки

Про матеріал
Тема: Музична грамота. Мета: Охарактеризувати основні ознаки танцювальної музики. Завдання: 1. Ознайомити з основними ознаками танцювальної музики: чіткий акцент сильної долі в мелодії; повторність ритмів; квадратна будова (на 8 рахунків). 2. Сприяти розвитку слуху музичного розміру будь-якого твору. 3. Сприяти формуванню вміння вчасного подання команд на початку руху і в кінці по закінченню комплексів аеробіки.
Перегляд файлу

ЗАНЯТТЯ №2

Тема: Музична грамота.

Мета: Охарактеризувати основні ознаки танцювальної музики.

Завдання:

  1.    Ознайомити з основними ознаками танцювальної музики: чіткий акцент сильної долі в мелодії; повторність ритмів; квадратна будова (на 8 рахунків).
  2.    Сприяти розвитку слуху музичного розміру будь-якого твору.
  3.    Сприяти формуванню вміння вчасного подання команд на початку руху і в кінці по закінченню комплексів аеробіки.

Теоретична частина:

Ритм - це послідовність звуків однакової і різної довжини, організованих метром. Метр - це чергування сильних та слабких долей в певному темпі. Темп - це частота пульсації метричних долей. Доля - це рівномірний відрізок часу - одиниця виміру часу одного твору.

Довжина долі в кожному творі може різнитися. Сильна доля - це доля акцентована. Слабка доля - це доля неакцентована.

Найчастіше в музиці використовують прості рівномірні метри:

Двудольний: сильна доля-слабка

Трьохдольний: сильна-слабка-слабка

 

Темп музики і руху

Темп музики

Кількість муз. акц / хв

Частини уроку

Можливі вправи

Повільний

40-60

Заключна частина заняття - зниження навантаження в кінці заняття

Вправи на дихання, розслаблення, рівноваги

Помірний

60-90

Розминка, закінчення аеробного частини уроку, вправи на силу

Вправи на «розтягування» (стретчинг), варіанти ходьби, руху руками, нахили тулуба, силові вправи з утриманням пози

Середній

90-120

Аеробна частина - низька ударна навантаження, вправи на силу, «заминка» після високого ударного навантаження

Базові аеробні кроки, випади, нахили, махи, згинання ніг, силові вправи

Вище середнього

120-130

Аеробна частина уроків танцювальної спрямованості
Степ-аеробіка

Хореографічні з`єднання базових кроків і танцювальних рухів (твіст, самба, ча ча ча), Комбінації на степах

Високий (швидкий)

130-160

Аеробна частина – високе ударне навантаження

Ходьба, біг, стрибки, невеликі махи, хореографічні з’єднання базових кроків і танцювальних рухів (хіп хоп, рок н ролл)

Дуже швидкий

160-180

Аеробна частина – високе ударне навантаження

Швидкі ходьба і біг, підскоки

 

Практична частина:

Засоби:

  • стройові вправи;
  • ходьба;
  • біг
  • вправи у ходьбі.

Методичні рекомендації:

Для розвитку чуття ритму рекомендують такі вправи :

- Кроки з одночасним проплескуванням ритмічного малюнка;

- Рухи під музику: кроки – чверті, біг – восьмі.

- Відображення метричної пульсації: хлопок на сильну долю, на слабку – розвести руки в сторони; топати ногою на сильну долю або при ходьбі робити на неї акцент;

Засобами для вивчення чуття ритму у дітей є:

1) проплескування в долоні знайомої мелодії;

2) проплескування в долоні запису мелодії;

Отже. Найчастіше вправи на відчуття ритму виконуються хлопками або кроками.

Завдання 1. Тактуємо ногами: просто маршируємо на рахунок 1 – 4, як в армії. Перша і четверта частки – сильні, тобто виділяємо їх більш сильним ударом ноги.

Завдання 2. Марширування під різну музику: точно також виділяємо сильні частки.

Завдання 3. Плескаємо в долоні на рахунок: сильні частки виділяємо більш активним і сильним плеском, на слабкі частки долоні ледь торкаються один одного.

Завдання 5. Плескаємо та маршируємо музичні твори у різноманітній обробці та аранжуванні.

 

docx
Додано
23 березня 2019
Переглядів
1086
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку