Музика як вид мистецтва
-
Як виникла музика.
-
Мова музики.
-
Музика стародавніх
епох.
Народна музика
-
Пісня-душа народу(календарно - обрядові, історичні пісні).
-
Народні музичні інструменти.
-
Народні танці.
Народна музика у творчості композиторів.
|
Довгострокові
Здобувач освіти знає і розуміє
-
загальне уявлення про музику, як вид мистецтва;
-
види музичного мистецтва (народна музика, професійна музика. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва - образотворче мистецтво, архітектура, література, театр, цирк тощо);
-
елементарна обізнаність про музичні жанри (камерно-вокальна музика, жанри хорової музики, камерно-інструментальна музика, симфонічна музика);
-
розрізняти мінор та мажор, розрізняти сучасну музику та народну, розуміти особливості народної та професійної музики;
-
розвиток музичного інтелекту, емоційного здоров’я.
Короткострокові:
-
Виразне виконання пісні
-
Прослухати та проаналізувати музичний твір/засоби виразності;
-
Опис особистих вражень від прослуханого або виконаного музичного твору.
-
Зображення музичних образів.
-
Театралізація музичного твору.
-
Підбір літературного твору відповідно тематиці музичного матеріалу.
-
Аналіз особливих індивідуальних досягнень .
-
Забезпечення систематичної активної участі здобувача освіти с особливими освітніми потребами.
-
Формулювання об’єктивних та зрозумілих цілей навчання.
-
Перспективне оцінювання, ігрова оцінка.
-
Розвиток емоційної сфери.
-
Розвиток працездатності, навчальної мотивації,
-
Формування навичок орієнтування в особливостях предмету.
|
-
Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу .
-
Контроль якості засвоєння матеріалу.
-
Спрямування на індивідуалізацію навчального процесу.
-
Підбір та аналіз прийомів , методів додаткової роботи у випадку, коли здобувач освіти потребує більш поглибленого пояснення.
-
Вибір методик , які забезпечують подолання прогалин у знаннях і в досвіді здобувача освіти.
-
Дозування навчального матеріалу.
-
Постійне стимулювання, створення ситуації «Успіх».
-
Збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності.
-
Задоволення потреби у відпочинку (релаксації).
-
Використання засобів концентрації уваги, фізкультхвилинок, елементів хореографії.
-
Адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки,
-
Дотримання принципу послідовності та наступності навчання.
-
Оптимальне поєднання групового навчання з індивідуальним підходом.
-
Використання онлайн – простору: презентації, екскурсії.
-
Зв'язок з практикою, життєвими ситуаціями.
-
Відповідність матеріалу віковим та потенційним можливостям учнів із особливими освітніми потребами.
-
Принцип позитиву, враховувати саме досягнення здобувача освіти.
-
Демонстрація «Я- концепції» , формування навичок самоконтролю, продуктивних навичок в роботі, організаційних здібностей.
|