Музичне мистецтво 5 клас І семестр /інклюзія, адаптація програми.

Про матеріал
Адаптація до навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами /інклюзія. Довгострокові та короткострокові цілі .
Перегляд файлу

Музичне мистецтво

5 клас

І семестр

Адаптація до навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами /інклюзія

Зміст

Цілі навчання

Педагогічні технології  спрямованні на досягнення мети

 

Музика як вид мистецтва

  • Як виникла музика.
  • Мова музики.
  • Музика стародавніх

епох.

 

Народна музика

  • Пісня-душа народу(календарно - обрядові, історичні пісні).
  • Народні музичні інструменти.
  • Народні танці.

Народна музика у творчості композиторів.

Довгострокові

Здобувач освіти знає і розуміє

  • загальне уявлення про музику, як вид мистецтва;
  • види музичного мистецтва (народна музика, професійна музика. Взаємодія музики з іншими видами мистецтва - образотворче мистецтво, архітектура, література, театр, цирк тощо);
  • елементарна обізнаність про музичні жанри (камерно-вокальна музика, жанри хорової музики, камерно-інструментальна музика, симфонічна музика);
  • розрізняти мінор та мажор, розрізняти сучасну музику та народну, розуміти особливості народної та професійної музики;
  • розвиток музичного інтелекту, емоційного здоров’я.

 

 

Короткострокові: 

  • Виразне виконання пісні
  • Прослухати та проаналізувати музичний твір/засоби виразності;
  • Опис особистих вражень від прослуханого або виконаного музичного твору.
  • Зображення  музичних образів.
  • Театралізація музичного твору.
  • Підбір літературного твору відповідно тематиці музичного матеріалу.
  • Аналіз особливих індивідуальних досягнень .
  • Забезпечення систематичної активної участі здобувача освіти с особливими освітніми потребами.
  • Формулювання об’єктивних та зрозумілих цілей навчання.
  • Перспективне оцінювання,  ігрова оцінка.
  • Розвиток емоційної сфери.
  • Розвиток працездатності, навчальної мотивації,
  • Формування навичок  орієнтування в особливостях предмету.
  1. Діагностика рівня засвоєння навчального матеріалу .
  2. Контроль якості засвоєння  матеріалу.
  3. Спрямування на індивідуалізацію навчального процесу.
  4. Підбір та аналіз прийомів , методів  додаткової  роботи у випадку, коли здобувач освіти потребує більш поглибленого пояснення.            
  5. Вибір методик , які забезпечують  подолання прогалин у знаннях і в досвіді  здобувача освіти.
  6. Дозування навчального матеріалу.
  7. Постійне стимулювання, створення ситуації «Успіх».
  8. Збільшення часу на виконання завдань, чергування видів діяльності.
  9. Задоволення потреби у відпочинку (релаксації).
  10.  Використання засобів концентрації уваги, фізкультхвилинок, елементів хореографії.
  11. Адаптація навчальних посібників, наочних матеріалів, картки-підказки,
  12.  Дотримання принципу послідовності та наступності навчання.
  13. Оптимальне поєднання групового навчання з індивідуальним підходом.
  14.  Використання онлайн – простору: презентації, екскурсії.
  15. Зв'язок з практикою, життєвими ситуаціями.
  16. Відповідність матеріалу віковим та  потенційним можливостям учнів із особливими освітніми потребами.
  17. Принцип позитиву, враховувати саме досягнення здобувача освіти.
  18. Демонстрація «Я- концепції» , формування навичок самоконтролю, продуктивних навичок в роботі, організаційних здібностей.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Костенюк Руслана Михайлівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Музичне мистецтво, Планування
Інкл
Додано
8 січня 2022
Переглядів
4314
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку