Музичні інструменти у розрізі геометричних фігур англійською мовою

Про матеріал
Інтегрований урок геометрії та англійської мови. 8 клас. Музичні інструменти у розрізі геометричних фігур англійською мовою.
Перегляд файлу

Інтегрований урок геометрії та англійської мови. 8 клас.

Тема:  Музичні інструменти  у розрізі геометричних фігур англійською мовою

Мета уроку: вивчити назви музичних інструментів різних народів світу,  дізнатись  їх історичне походження, познайомитись  з назвами геометричних фігур англійською мовою; систематизувати знання по  знаходженню площ фігур та навчитись використовувати їх у повсякденному житті,  виховувати   пізнавальний       інтерес        до      міжпредметного зв’язку  математики та англійської мови, активізувати розумову та пізнавальну діяльність; розвивати самостійність і творчість учнів, розширювати їх кругозір; розвивати логічне та образне мислення, математичну мову учнів

 

Обладнання: картки для учнівської роботи на уроці, проектор, комп’ютер, плакат «Дерево настрою, успіху і вражень», музичні інструменти.

Хід уроку.

І. Оганізаційний  момент.

ІІ. Мотивація навчальної діяльності.

В умовах сучасного суспільства кожна людина, яка думає про успіх у своєму майбутньому, повинна не тільки успішно засвоювати при навчанні стандартну інформацію, але і намагатися поширювати свій кругозір за рахунок самоосвітньої діяльності, прагнути пізнати більше, поглибити здобуті знання. Щоб добитися успішності у своєму житті людині необхідно володіти іноземними мовами, вміти застосовувати свої знання у будь-яких галузях свого життя. Саме тому нам потрібно йти  шляхом поглиблення знань, щоб придбати міцні та глибокі навички, знання та вміння. І тому сьогодні у нас такий незвичний урок. 

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

1). Тема, мета.

2). Дерево  настрою 

ІV. Актуалізація опорних знань учнів. Перевірка домашнього завдання.

1).  Повторення формул площ геометричних

фігур і знайомство з назвами геометричних фігур англійською мовою.  (Завдання №1)

2). Обговорення музичних інструментів різних країн світу (Завдання №2)

 

V.  Розв’язування вправ.

У виставковій залі нам виділили площу для виставки привезених інструментів лише 5 м2. Визначте, чи помістяться ці музичні інструменти  на такій площі, якщо їх описати геометричними фігурами. Необхідні виміри уже виконані.

Завдання №3

             1.                                                      4.

37

 

             50                                                                                                        130

 

             140                                     

             63

5.

 

 

 

           20

 

              45

 

6. d1 = 240 см           d2 = 160 см

                                                                               

 

 

VІ. Тестова робота. Самоперевірка знань.

1.     Поставте у відповідність кожній фігурі, зображеній на рисунку, формулу, за якою знаходиться її площа 

 

2.     Розташувати музичні інструменти по групах:

Ø string instruments

Ø woodwinds instruments

Ø percussion instruments

Ø brass instruments

Bagpipes, maracas, banjo, trumpet, tambourine, recorder, cello, harp.

VІІ. Рефлексія. Підсумок урок .

Дерево настрою, успіхів і вражень.

VІІІ. Домашнє завдання.

         Скласти задачу прикладного характеру, де потрібно знаходити площі фігур.

         Творчий проект про відомих композиторів

         Записати нові слова у словник 

pdf
Додано
18 лютого 2019
Переглядів
1330
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку