Виховний план І семестр, 3 клас, (тема та форма проведення виховного заходу, індивідуальна робота з учнями, робота з батьками, вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі)
Дата
|
Тема та форма проведення виховного заходу |
Відповідальний |
Індивідуальна робота з учнями |
Робота з батьками |
Вивчення стану та ефективності виховного процесу у класі |
Відмітка про виконання |
Місячник безпеки життєдіяльності . «Щоб не трапилось біди, пам’ятай про це завжди» |
||||||
01.09 |
День знань Свято першого дзвінка «Знов вересень ступає на поріг!». |
|
Індивідуальна бесіда з учнями про поведінку та навчання |
|
Права і обов’язки учня школи, ознайомлення із структурою навчального року, новим режимом роботи школи |
|
Тиждень безпеки життєдіяльності. «Твоя безпека – в твоїх руках». Ціннісне ставлення до себе. |
||||||
03.09 |
Загальношкільна лінійка «Життя – найвища цінність людини» Створення загальношкільного проекту «Поведінка на перерві!» Вікторина агітаційно-попереджувальних знаків «Будь обережний !»
|
|
Проведення індивідуальних консультацій з учнями з метою покращення рівня вихованості |
Консультації для батьків «Як допомогти дитині стати уважною» |
Акція «Увага! Діти на дорозі!»
|
|
05.09
|
Дорога додому та до школи (година безпеки) |
|
Бесіда «Стеж за поставою – відверни виникнення сколіозу» |
|
Бесіда «Правила безпечної поведінки учня в школі» |
|
06.09
|
Корекційна програма з подолання негативного впливу Інтернету на психіку та здоров’я дитини. Попередження кібербулінгу.
Міні-лекція «Якщо ви потрапили в небезпечну ситуацію» |
|
Індивідуальна бесіда з учнями про навчання з Білевцевим Володимиром та Чурікановою Катериною
|
Співбесіда з батьками учнів, що не мають у щоденниках «Безпечний шлях за знаннями» |
Індивідуальні бесіди з учнями,які живуть далеко від школи, про дотримання ними ПВР, інших вимог безпечної поведінки |
|
07.09 |
Конкурс колажів і плакатів «Азбука безпеки» День фізичної культури та спорту |
Класний керівник . |
|
Анкетування «Методи виховання у вашій родині» |
|
|
Тиждень гарних манер. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей.
|
||||||
10.09 |
Виховна година «Твоя безпека в твоїх руках»
|
Класний керівник |
Бесіда «Згадай правила поведінки у їдальні» з: Ілько Геннадієм |
|
|
|
11.09
|
День добрих справ «Ти серед людей, люди навколо тебе» Допоможи книзі (бібліотечна година) |
Шкільний парламент
Класний керівник |
|
Вивчення стану сім’ї Білевцева Володимира (стан життя родини) |
Бесіда «Сам удома» |
|
12.09 |
Виховна година «Чарівні слова» Конкурс композицій з природного матеріалу «Чарівний світ осені». |
Класний керівник
|
Індивідуальна робота з учнями , які мають проблеми у навчанні. |
|
|
|
13.09
|
Виставка малюнків «Барви осені» |
|
Розуміння важливості навчальної діяльності (бесіда) |
|
Бесіда про правила техніки безпеки під час занять, на перерві, по дорозі у школу і зі школи поведінки |
|
14.09 |
Загальношкільна лінійка До Міжнародного дня пам’яті жертв фашизму. Бесіда «Невиправдані жертви» |
.
|
|
Розмова «Приділяйте більше уваги вихованню своєї дитини» з: Скрипник А.Б.
|
|
|
Тиждень національно-патріотичного виховання. «Українці ми єдині, і в цьому наша сила». Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
||||||
17.09 |
Природоохоронна екологічна акція «За чисте довкілля» |
Класний керівник, шкільний парламент
|
Бесіда про правила т/б під час занять, на перерві, по дорозі у школу і зі школи
|
Відвідування родин з метою перевірки дотримання прав і свобод дитини в родині.(Бурхайло А., Косяк Є.) |
|
|
17.09
|
Урок миру та дружби «Хай завжди буде сонце…» |
Класний керівник |
Бесіда-тренінг «Як користуватися гострим та ріжучими інструментами та предметами» |
|
|
|
19.09 |
Родинні посиденьки «Тато може все, що завгодно...» |
Класний керівник |
|
|
Бесіда «Чисті руки – запорука здоров’я» |
|
20.09 |
Розмова в дружньому колі «З чого починається Батьківщина?». |
|
Розуміння важливості навчальної діяльності (індивідуальні бесіди) |
|
Гра-тренінг «Формуємо поставу, вчимося гарно сидіти та ходити» |
|
21.09 |
Міжнародний день миру Конкурс малюнків на асфальті «Я малюю життя...» |
|
|
Бесіда з батьками про залучення дітей до виконання трудових обов’язків. |
|
|
Тиждень здоров’я «Здорові діти – здорова нація». Ціннісне ставлення до себе. Ціннісне ставлення до праці. Ціннісне ставлення до природи. |
||||||
24.09 |
Виховна година «Твоє здоров’я у твоїх руках»
Зустріч із сімейним лікарем Другої Іванівської АСМ «Профілактика інфекційних захворювань» |
Класний керівник
|
Індивідуальна бесіда з учнями про необхідність збереження шкільного майна |
|
|
|
26.09
|
Виховна година «Добро як сонечко гріє» |
Класний керівник |
|
Консультації для батьків «Як допомогти дитині стати уважною» |
Бесіда-поради стоматолога «Як доглядати за зубами» |
|
27.09 |
Трудовий десант «Шкільне подвір’я»
|
Шкільний парламент
|
Рейд-перевірка: «А хто, хто в портфелику живе?»
|
|
|
|
28.09
|
Бібліотечний урок «В книжковій країні» |
|
Дидактична гра «Що в мені хорошого» |
Індивідуальні бесіди з окремими батьками про важливість організації дозвілля для молодшого школяра в умовах родини |
Бесіда-нагадування правил користування електроприладами , про поведінку учня біля трансформаторних будок, ліній електропередач |
|
Тиждень доброти і людяності. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. |
||||||
01.10 |
Міжнародний день людей похилого віку. Акція «Людям похилого віку – шана і повага»
Фарби осені (година милування природою) |
Шкільний парламент
Класний керівник |
|
|
Бесіда-порада «Як не захворіти». Корекція зору учнів |
|
02.10
|
Сімейна година «Я поцілую стомлені ці руки….»
|
Класний керівник |
Дисципліна і культура (година ввічливості)
|
Інд.бесіди з актуальних питань навчання та виховання дітей |
|
|
03.10 |
До міжнародного дня музики «Про що співає душа»
Що необхідно знати про національну символіку |
Класний керівник |
Бесіда «Про вітаміни, їх користь та норми вживання» |
|
Інд.бесіди-опитування «Які у тебе є обов’язки вдома» та «Як ти допомагаєш батькам» |
|
04.10 |
Урок громадянськості «З маленьких дітей виростає народ, зі шкільної родини – держава!» |
|
|
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку
|
|
|
05.10 |
Святковий концерт до Дня працівників освіти «Віват, учителю – творцю простого чуда!» |
|
Підготовка художнього номеру від класу |
|
Спостереження за рівнем спілкування учнів-активістів з іншими дітьми. Корекція їхньої поведінки |
|
Тиждень козацтва «Ми слави козацької нащадки». Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
||||||
08.10
|
Виховна година «Україна від козацьких часів до сьогодення»» |
Класний керівник
|
Консультування окремих учнів щодо виконання ними своїх громадських доручень |
|
|
|
09.10 |
Осінні українські звичаї та традиції «Роде наш красний, роде наш прекрасний» |
|
Індивідуальні бесіди про дотримання учнями розпорядку дня |
|
Бесіда «Правила безпечної поведінки учня в школі» |
|
10.10 |
Як я дбаю про своє здоров’я (година здоров’я) |
Класний керівник
|
|
Індивідуальні бесіди батьків щодо особливостей сімейного виховання |
|
|
11.10
|
Чи знаєш ти свій край (вікторина) |
Класний керівник
|
Індивідуальна бесіда з учнями про поведінку та навчання |
|
|
|
Мистецький тиждень «Краса врятує світ». Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
||||||
15.10 |
Виставка-конкурс малюнків «Осінній дивограй»
|
|
Акція «Твоя книга– найкращій подарунок шкільної ібліотеки» |
|
Озеленення класу. Поповнення новими кімнатними рослинами |
|
16.10 |
Конкурс смайликів до Всесвітнього дня посмішки «Веселий смайлик»
|
|
|
Бесіда з батьками, діти яких систематично запізнюються |
|
|
16.10 |
Акція «Економія» (вимикаємо світло, закриваємо двері, закручуємо крани) |
Шкільний парламент |
Бесіда з порушниками дисципліни |
|
|
|
17.10 |
Українські посиденьки «Ну де є ще така чарівна пісня?» |
|
Бесіда «Чисті руки –запорука здоров’я» |
|
|
|
19.10 |
Виставка-конкурс поробок із природного матеріалу «Осіннє рагу» |
|
|
Засідання батьківського комітету
|
|
|
19.10 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності школярів під час осінніх канікул. Вручення пам’яток. |
Класний керівник |
Бесіда-настанова «Як уникнути захворювання на інфекційні хвороби». Бесіда про дотримання учнями правил безпечної поведінки під час канікул |
Індивідуальні бесіди батьків щодо особливостей сімейного виховання |
|
|
Тиждень української писемності та мови «Бринить, співає наша мова, чарує, тішить і дзвенить». Ціннісне ставлення до культури і мистецтва. Національно-патріотичне виховання |
||||||
05.11 |
Інструктаж «Правила поведінки на водних об’єктах в осінньо-зимовий період». |
Класний керівник |
Бесіда «Як треба поводитися у школі, вдома, на вулиці» |
|
|
|
06.11 |
Конкурс юних декламаторів до дня української писемності та мови |
|
|
|
Бесіда «Поведінка на водоймах» (попередження нещасних випадків на водоймах). |
|
09.11
|
День української писемності та мови «Бринить, співає наша мова, чарує тішить і дзвенить» |
|
Бесіда умій цінувати дружбу |
Бесіда з батьками, діти яких порушують поведінку
|
|
|
07.11 |
Рейди-перевірки відвідування учнями навчальних занять. |
Шкільний парламент |
Виставка малюнків «Краса природи» |
|
|
|
08.11 |
Виховна година «Немає прав без обов’язків» |
Класний керівники
|
Індивідуальна робота за результатами анкетування «Я і мій клас» |
|
Бесіда «Що таке здоровий спосіб життя». |
|
Тиждень здоров’я «Ми – за здоровий спосіб життя». Ціннісне ставлення до себе. |
||||||
12.11 |
Година спілкування «Чарівні слова відкривають серця» |
Класний керівник |
Індивідуальні консультації для учнів, що мають низький рівень знань з предметів |
|
|
|
12.11 |
Бесіда «Декада мужності і патріотизму» |
Класний керівник |
Аналіз зошитів, визначення охайності ведення зошитів |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання (ОстапенкоЛ., Стригальова Т.)
|
|
|
14.11
|
Конкурс «Моє робоче місце»
Бесіда «Насилля та як його уникнути»
|
Класний керівник
|
Індивідуальні бесіди з усунення недоліків у веденні щоденників |
|
Бесіда «Правила пожежної безпеки при проведені занять та позакласних заходів» |
|
15.11 |
Ігровий калейдоскоп «Як дитина забавляється, так їй і здоров’я посміхається» (Дитячі ігри, їх вплив на здоров’я дитини) |
|
Бесіда «Стеж за поставою – відверни виникнення сколіозу»; |
Співбесіди з батьками (чиї діти показали низький рівень вихованості) |
|
|
Тиждень пам’яті «Молюся за тебе, Україно!» Національно-патріотичне виховання. Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. |
||||||
19.11 |
Виховна година «Голодомори – причини та наслідки» |
Класний керівник |
|
Розмова «Привчайте дитину до самостійності» |
|
|
20.11 |
Конкурс малюнків «Сонячне дитинство» (до Всесвітнього дня дитини) |
|
Індивідуальни бесіди з учніми щодо особистої гігієни |
|
«Зовнішній вигляд учнів класу» - конкурс дівчачих зачісок |
|
21.11 |
Бесіда «Мій домашній звір: ми відповідаємо за тих, кого приручили» |
Класний керівник |
Індивідуальні бесіди з учнями щодо спізнення до школи |
Бесіда з батьками, чиї діти часто пропускають заняття «через поважну причину» |
|
|
22.11
|
Дисципліна і культура (година ввічливості)
|
Класний керівник
|
Індивідуальна бесід « Як я слідкую за своїм робочим місцем» |
|
Бесіда «Правила використання побутових газових приладів» |
|
23.11
|
Загальношкільна лінійка «Колосок в дитячих рученятах…»
|
|
|
Анкетування батьків з питань їхнього розуміння ролі покарань та заохочень у вихованні дитини у родині |
|
|
24.11
|
Акція «Запали свічку», присвячена Дню пам’яті жертв Голодомору та політичних репресій1932-1933 рр. |
Класний керівник
|
Провести інструктаж з учнями про правила техніки безпеки |
|
. |
|
Тиждень толерантності «Людина починається з добра». Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей |
||||||
28.11 |
Родинне свято «Тато, мама, я – українська сім’я» |
|
Як я дбаю про своє здоров’я (година здоров’я) |
|
|
|
27.11 |
Виховна година «Світ без насильства»
|
Класний керівник
|
|
|
Інд.бесіди-опитування «Які у тебе є обов’язки вдома» та «Як ти допомагаєш батькам |
|
28.11 |
Бесіда « Коли я виросту я …»
|
Класний керівник
|
|
Співбесіда з батьками учнів, що не відвідують гуртків, щодо організації вільного часу та позашкільної освіти. |
|
|
29.11 |
Інтерв’ю з учнями «Що значить бути милосердним?»
|
Класний керівник
|
Інд.бесіди з учнями про те, як вони проводять вихідний день, вільний від уроків час |
|
Спостереження, інд.бесіди, корекція поведінки та взаємини учнів між собою |
|
30.11 |
Бесіда « Культура поведінки в громадських місцях». |
Класний керівник
|
|
|
|
|
Тиждень військово-патріотичного виховання «Ніяка в світі сила нас не зламає, бо нас коріння наше на землі тримає» Національно-патріотичне виховання. Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави |
||||||
03.12 |
Відверта розмова «Інвалідність не присуд» |
Класний керівник
|
Рейд «Зовнішній вигляд учнів» |
|
|
|
04.12 |
Бесіда « Я хочу бути схожим на …»
|
Класний керівник |
Гра/ланцюжок висловлювань «Доброта це…»
|
|
Консультування окремих учнів щодо виконання ними своїх громадських доручень |
|
05.12 |
Бесіда «Перебігання дороги - ворог. Особливо взимку!» |
Класний керівник |
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання (Блажко Є.., Дмитрук О.) |
|
|
06.12 |
Бесіда «Безпека в школі та вдома»
|
Класний керівник |
Бесіда з хлопцями «Не ображай дівчинку» |
Спостереження за поведінкою учнів . Індивідуальні поради батькам.
|
Проаналізувати,чи вміють учні слухати один одного, виконувати доручення (спостереження,анкета тощо).
|
|
07.12 |
Інтерв’ю з учнями «Як я розумію слово « дружба» ?
|
Класний керівник
|
Обговорення з неорганізованими учнями «Як встигнути все? »
|
|
Бесіда «Обережна поведінка дітей під час катання на лижах, ковзанках, санчатах» |
|
Тиждень народних традицій Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Ціннісне ставлення до культури, мистецтва. |
||||||
10.12 |
Рейди-перевірки відвідування учнями навчальних занять. |
Класний керівник |
Співбесіда з учнями,що потребують корекції поведінки. |
|
|
|
11.12 |
Виставка поробок «Моє родинне дерево» |
Класний керівник |
|
|
Обмін думками «Як зробити життя класу цікавішим»
|
|
12.12 |
Гра/ланцюжок висловлювань «Світ моїх захоплень »
|
Класний керівник |
Індивідуальні бесіди, опитування дітей « Я боюсь коли…»
|
|
Бесіда «Як поводитися на льоду» |
|
13.12 |
Бесіда «Відношення до батьків»
|
Класний керівник |
Індивідуальна робота за результатами анкетування «Що я люблю читати?» |
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання (Немикіна С., Гнатенко К.) |
Бесіди-поради « Як привітати рідних та друзів з Новим Роком, Днем Святого Миколая» |
|
14.12 |
Традиції моєї сім’ї «Бабусина скриня» |
|
|
|
- Бесіда «Яку допомогу слід надати при обмороженні?» |
|
Тиждень добра Ціннісне ставлення до сім’ї, родини, людей. Новорічний тиждень. Ціннісне ставлення до культури і мистецтва |
||||||
17.12 |
Казкові читання «І жили вони довго та щасливо…» |
|
|
|
Конкурс «Мій зовнішній вигляд» |
|
18.12 |
Майстерня Святого Миколая. Виготовлення ялинкових прикрас. |
|
Індивідуальні бесіди з учнями про результати навчання за І семестр.
|
Відвідати батьків з метою вивчення умов проживання (Шатрава П., Кодяков Ю.) |
Бесіда «Як надати собі та іншим допомогу при виявленні перших ознак обмороження |
|
19.12 |
Свято Миколая
|
|
|
|
Інструктаж про поведінку учнів під час Новорічного ранку, удома біля ялинки |
|
20.12 |
Благодійна акція «З вірою в серці» |
Шкільний парламент |
Бесіда «Шкідливі звички та їх вплив на організм людини» |
Інформування батьків «Як читають наші діти»
|
|
|
21.12 |
Генеральне прибирання класних приміщень. Конкурс-огляд на кращу класну кімнату. |
Актив класу, шкільний парламент |
Підготовка до новорічних свят. Розподіл видів діяльності.
|
|
Консультація для учнів,щодо відпочинку на зимових канікулах.
|
|
22.12 |
Виховна година з попередження всіх видів дитячого травматизму «Ти на канікулах марно часу не гай, про правила безпеки пам’ятай» . Вручення пам’яток. |
Кл. керівник |
Тренінг з дітьми з заниженою самооцінкою.
|
|
Консультація для учнів,щодо відпочинку на зимових канікулах. Дотримання правил з БЖД учнів.
|
|
24.12 |
Інструктажі «Правила поведінки на небезпечних ділянках дороги за маршрутом «Школа – дім», «Правила поведінки з піротехнічними та вибухонебезпечними предметами». |
Кл. керівник |
Індивідуальні бесіди «Профілактика девіантної поведінки»
|
Індивідуальні бесіди з батьками про діагностику і корекцію порушень морального розвитку дитини
|
|
|
25.12 |
Бесіда «Чарівні слова в твоєму житті»
|
Кл. керівник |
|
|
Бесіда «Обережно, ожеледиця!» |
|
26.12 |
Бесіда «Збережи здоров’я взимку. Небезпека ігор біля водойм взимку».
|
Кл. керівник |
Конкурс «Замість ялинки святковий букет» |
Індивідуальні бесіди з батьками про ставлення дитини до товаришів у класі.
|
|
|
27.12 |
Бесіда "Умій дружити"-корекція поведінки окремих учнів із товаришами в класі.
|
Кл. керівник |
Індивідуальна робота з корекції пізнавальних інтересів.
|
|
Бесіда «Збережи здоров’я взимку. Небезпека ігор біля водойм взимку».
|
|
28.12 |
Виховна година - милування природою «Зима-скульптор»
|
Кл. керівник |
Бесіда «Безпечна поведінка біля новорічної ялинки». |
|
|
|
29.12 |
Новорічний бал-маскарад для 1-4 класів |
Кл. керівник |
Індивідуальні бесіди настанови про поведінку учнів під час канікул, новорічних та різдвяних свят |
Бесіда з батьками «Увага, канікули!» Індивідуальні та групові консультації для батьків про форми занять дітей удома під час канікул та розвитку їх творчих здібностей.
|
Комплексна бесіда про безпеку життєдіяльності учнів під час зимових канікул.
|
|