На уроці англійської мови.

Про матеріал
Повторити й активізувати ЛО теми; удосконалювати техніку читання; повторити граматичний матеріал: минулий неозначений і тривалий часи, спеціальні запитання; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 79

Тема:   На уроці англійської мови.

Мета:   Повторити й активізувати ЛО теми; удосконалювати техніку читання; повторити граматичний матеріал: минулий неозначений і тривалий часи, спеціальні запитання; розвивати комунікативні вміння учнів; виховувати усвідомлення важливості вивчення англійської мови.

Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи в групах.

ХІД УРОКУ

  І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

1. Привітання.

Т: Hello, children! How are you today?

Ps; We are fine, thank you!

 2. Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll speak about the English Language Іеsson and English Language teachers. We are going to practise the vocabulary on the topic in games, rhymes, dialogues and exercises.

3.Перевірка домашнього завдання.

Впр. 5 (с. 131). Учитель викликає трьох-чотирьох учнів та пропонує їм прочитати свої відповіді на запитання.

4.Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «At the English Language Lesson».

Учитель розподіляє клас на дві команди. Їхні представники виходять до дошки й отримують картку із завданням, яке потрібно інсценувати. Кожний представник зображує певну дію, зазначену на його картці, а його команда намагається здогада­тися, що це за дія.

Наприклад, учень інсценує виконання вправ. Гравці його коман­ди ставлять загальні запитання.

Team J: Are you writing?

Leader: No, I'm not.

Team 1:Are you doing exercises?

Leader: Yes, I am.

You are doing exercises.

You are writing essays.

You are reading texts and stories.

You are listening to the stories.

You are singing songs.

You are reciting rhymes

You are doing the sums.

You are discussing stories.

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

1. Вивчення вірша «Everybody Has a Hobby». Впр. 1 (c. 132).

Учитель читає вірш, а учні хором повторюють його. Потім двое-троє учнів, за бажанням, декламують вірш перед класом.

Raiding2. Подання тексту для читання. Впр. 2 (с. 132).

1)Етап підготовки до читання.

Бесіда в режимі Т-Р1^Р2^Р3.

Т: Look at the picture on page 133 and tell who you can see there. Where are the pupils and the teacher? What are they doing? What lesson do you think it is?

2) Етап читання.

7: Read the text and make up a plan of it.

Учні самостійно читають текст і складають до нього план.

3) Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Бесіда в режимі Т-Р1^Р2^Р3.

Т: Look at the Learning Strategies box on page 132 of your textbook.

 What should a speaker do while retelling a story?

 What should a listener of a story do?

б) Переказ тексту.

Учитель просить трьох-чотирьох учнів, за бажанням, спираючись на план та па­м'ятаючи про принципи переказу, розповісти текст вправи.

3. Повторення й активізація JIOтеми; розвиток умінь мовлення.

1) Впр. З (с. 133).

Учні в парах усно розповідають один одному про улюблені предмети й улюблених вчителів, використовуючи подані у вправі слова та словосполучення.

2) Гра «Gates».

Двоє учнів стоять перед класом, тримаючись за руки так, щоб створити «ворота». Інші учні по черзі підходять до «воріт» і вимовляють речення (питальне або розповідне), що стосується уроку англійської або вчителя англійської мови. Якщо в реченні немає помилок, «ворота» пропускають учня, в іншому ж випадку учень (якщо в цьому є потреба, за допомогою вчителя) виправляє помилку.

Grammar4. Повторення граматичного матеріалу: минулий неозначений і тривалий час. Спеціальні запитання.

1) Впр. 4 (с. 133).

Учні самостійно складають усні речення в минулому неозначеному або тривалону часі про останній урок англійської мови.

2) Впр. 5 (с. 133).

Учні письмово, в зошитах, складають якомогa більше спеціальних запитань до по­даного речення. Потім по черзі читають запитання, які вони склали.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Домашнє завдання.

1)          письмово.

 

2. Підведення підсумків уроку.

1)Бесіда.

Т: What topic did we have at the lesson today?

 What can you speak about now?

2)Гра «MakeaSentence».

Учитель просить учнів усно скласти по одному реченню за темою «На уроці ан­глійської». Якщо учень не може скласти речення, він декламує будь-який вірш англійською мовою.

 

 

 

 

doc
Додано
8 травня 2020
Переглядів
335
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку