Подорожуємо Лондоном.

Про матеріал
Ознайомити з новин лексичним матеріалом теми: повторити назви визначних місць Лондона; навчати складати монологічні повідомлення за темою; розвивати комунікативні вміння учнів; продовжувати формувати навички читання; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії британського народу.
Перегляд файлу

План-конспект уроку

з англійської мови

для 6 класу

Урок № 81

Tема:  Подорожуємо Лондоном.

Мета:  Ознайомити з новин лексичним матеріалом  теми: повторити назви визначних місць Лондона; навчати складати монологічні повідомлення за темою; розвивати комунікативні вміння учнів; продовжувати формувати навички читання; розвивати ерудицію учнів; виховувати інтерес до культури та історії британського народу.

 Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для роботи у парах,  презентація.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

1.Привітання.

T: Good morning, children!

Рs: Good morning, teacher!

2.Повідомлення теми та мети уроку.

Т: Today we'll speak about the capital of Great Britain London. We'll remember what you already know about this city and learn some new information about it.

3.Перевірка домашнього завдання.

Учні ланцюжком читають речення, які вони склали до малюнків у вправі.

4. Уведення в іншомовну атмосферу. Гра «LondonQuiz».

Учитель роздає картки, на яких подані запитання за темою «Лондон». Учні в парах обговорюють запитання й обирають правильний варіант відповіді. Потім учитель читає ці запитання, а учні по черзі відповідають.

Read and choose the correct answer.

LONDON QUIZ

1.London is the capital city of ....

a)England.

b)The United Kingdom.

c)The United States.

 

2.What part of Great Britain is London situated in?

a)England.

b)Scotland.

c)Wales.

 

3.How old is London?

a)More than 2 thousand years old.

b)Less than 2 thousand years old.

c)Less than 1 thousand years old.

 

4.How many people live in London?

a)6 million.

b)7 million.

c)8 million.

5.What river does London stand on?

a)The river Dnipro.

b)The river Severn.

c)The river Thames.

 

5,Which of these places is not in London?

a)The Tower.

b)Nelson's Column.

c)The Coliseum.

6.What is the name of the architect who built St Paul's Cathedral?

a)Sir Charles Barry.

b)Sir Christopher Wren.

c)Northmore Pugin.

8.When was the Great Fire of London?

a)In 1666.

b)In 1777.

c)In 1888.

9.When did the fire destroy the famous historic ship - the Cutti Sark.

a)In 1666.

b)In 2007.

c)In 1066.

10.How heavy is Big Ben?

a)10.5 tons.

b)13.5 tons.

c) 15 tons.

Key:  lb; 2a: 3a; 4c; 5c; 6c; 7b; 8a; 9b; 10b.

II.ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Активізація мовленнєвих зразків.

 1) Впр. 1 (с. 136).

Спочатку учні працюють самостійно: знаходять на карті Лондона визначні місця, зазначені у вправі, та роблять нотатки (два-три речення про їх місце знаходження) у зошитах. Потім працюють у групах. Засновуючись на своїх нотатках, один із учнів робить повідомлення для інших учнів групи про одне з визначних місць Лондона. Інші учні ставлять загальні запитання, щоб здогадатися, про яке місце йдеться. Потім своє повідомлення робить інший учень.

 2) Впр. І (с. 136).

Учні в парах розповідають, які визначні місця Лондона вони б хотіли відвідати І пояснюють чому.

2. Подання тексту для читання. Впр. З (с. 137).

1)Етап підготовки до читання.

а)Бесіда в режимі Т-Р ,P-Р.

T:Look at the picture on page 137 and tell who you can see there. Where are these places? Can you recognize them?

б) Презентація нового лексичного матеріалу тексту.

Т: Use the vocabulary on pages 192—200 of your textbook to translate the new words.

Write down these words and their translation into your vocabularies.

Учні перекладають нові слова та записують їх з перекладом у словнички.

2.Етап читання.

Т: Let's read and translate the text now.

Учні ланцюжком читають і перекладають текст.

3)Етап перевірки розуміння змісту тексту. Впр. 4 (с. 137). Робота в парах.

Учні по черзі ставлять запитання, подані у вправі, один одному та відповідають на них.

3. Розвиток умінь мовлення. Впр. 5 (с. 137).

Т: Dr Samuel Johnson was a famous English writer. He was also very popular for witty and exact statements on different subjects. One of his famous statements is: «When a man is tired of London, he is tired of life». Do you agree with that? Why?

 

Учні висловлюють свої точки зору з приводу поставленого запитання.

III.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

1)РЗ, впр. 1 (с. 76), письмово.

2)РЗ, впр. 2 (с. 76), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда і режимі Т-Р^Р^Р.

 

Т: What topic did we discuss at the lesson today?

 What have you learned to speak about?

 Would you like to go to London?

 Why?

 Tell one thing you remember about London.

Учні по черзі дають відповіді на запитання.