"Наголошені та ненаголошені голосні"

Про матеріал
Контрольна (самостійна) робота, адаптована для учнів 5 класів. Завдання різного типу. Розрахована на 15 - 20 хв.
Перегляд файлу

1. Подані  слова записати в колонку, вставте і підкреслити букву, що позначає сумнівний голосний. Дописати до кожного слова самостійно дібране перевірне слово:

Л_пневий, гл_бокий, зд_вований, кр_кливий с_вина, дв_рцята, м_дичний, сл_вовий

 

2. Записати слова, вставляючи пропущені букви. Змінити слова так, щоб сумнівний ненаголошений голосний випав:

Чов..н, груд..нь, віт..р, тижд..нь, хлоп..ць, зброєнос..ць, пал..ць, виш..нь.

 

3. Подивіться на картинки, напишіть, що на них зображено. Доберіть до назв предметів спільнокореневі слова, щоб перевірити сумнівний голосний. Складіть речення з цими словами.

Картинки по запросу перо

4. Зроби фонетичну транскрипцію цих слів:

Число, риба, сестра, гречкою, море

5.  Прочитай слова. Знайді «загублені» літери. Заповни таблицю так, щоб кожне слово отримало свою пару в однині чи в множині:

Однина

Множина

м__жа

 

 

з__млі

с__стра

 

 

ч__сла

кр___ло

 

 

6. Прочитайте акровірш. Запишіть слово-відгадку. Поставте наголос.  Зробіть транскрипцію слова:

Віє, віє, повіває

І всюди він гуляє.

То холодний, то колючий,

Енергійний, хоч куди!

Раді йому вітряки.

 

docx
Додано
28 жовтня
Переглядів
86
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку