1. Подані слова записати в колонку, вставте і підкреслити букву, що позначає сумнівний голосний. Дописати до кожного слова самостійно дібране перевірне слово:
Л_пневий, гл_бокий, зд_вований, кр_кливий с_вина, дв_рцята, м_дичний, сл_вовий
2. Записати слова, вставляючи пропущені букви. Змінити слова так, щоб сумнівний ненаголошений голосний випав:
Чов..н, груд..нь, віт..р, тижд..нь, хлоп..ць, зброєнос..ць, пал..ць, виш..нь.
3. Подивіться на картинки, напишіть, що на них зображено. Доберіть до назв предметів спільнокореневі слова, щоб перевірити сумнівний голосний. Складіть речення з цими словами.
4. Зроби фонетичну транскрипцію цих слів:
Число, риба, сестра, гречкою, море
5. Прочитай слова. Знайді «загублені» літери. Заповни таблицю так, щоб кожне слово отримало свою пару в однині чи в множині:
Однина |
Множина |
м__жа |
|
|
з__млі |
с__стра |
|
|
ч__сла |
кр___ло |
|
6. Прочитайте акровірш. Запишіть слово-відгадку. Поставте наголос. Зробіть транскрипцію слова:
Віє, віє, повіває
І всюди він гуляє.
То холодний, то колючий,
Енергійний, хоч куди!
Раді йому вітряки.