Пезентація.Групи слів за значенням

Про матеріал
Групи слів за значенням Мета: закріпити навички розпізнавання, визначення і використання у мовленні омонімів, синонімів, антонімів, удосконалювати вміння учнів відрізняти омоніми від багатозначних слів, правильно вживати їх у мовленні, вчити добирати синоніми, антоніми, омоніми до слів лексичної системи української мови; формувати загально пізнавальні вміння аналізи групи слів, порівнювати їх між собою і робити висновки, вибирати з синонімічного ряду й використовувати зі стилістичною настановою найвідповідніше слово; розвивати логічне мислення учнів, збагачувати словниковий запас; за допомогою мовленнєво-комунікативно-дидактичного матеріалу виховувати любов до рідного краю.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентацію створено Щербань О.Д.,учителькою Кам’янської ЗОШ

Номер слайду 2

Групи слів за значенням. Синоніми. Антоніми. Омоніми

Номер слайду 3

Номер слайду 4

Номер слайду 5

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Робота з текстом

Номер слайду 10

Словникова робота 1. Який має свідомість. 2. Пов'язаний із розвитком свідомості, розуму, усвідомлений,розумний. 3. Який правильно розуміє й оцінює навколишню дійсність. Свідомий, - а, - е:

Номер слайду 11

Робота в парах Літо — зима; високий - низький; стіна — стеля; важко - легко; вгору - вниз; далекий - чужий; життя – смерть ; рідне – чуже.

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Робота в парах Літо — зима; високий - низький; стіна — стеля; важко - легко; вгору - вниз; далекий - чужий; життя – смерть ; рідне – чуже.

Номер слайду 14

Проблемне питання

Номер слайду 15

багатозначне слово може мати кілька антонімів на кожне значення

Номер слайду 16

Проба пера Як виросту збудую (дім, хату, будиночок), На хаті колесо (прикріплю, приладнаю, приб'ю), А там я поселю (крилату, летючу), Лелечу, клекітну (пару, сім'ю, родину). Нехай розводиться, (селиться, гніздиться). По всіх деревах і (будинках, хатах, оселях), Нехай мені щоночі (здається, сниться, ввижається), Що я літаю наче (птиця, птах).

Номер слайду 17

Графіті

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Якось на засіданні гуртка образотворчого мистецтва вчитель запропонував дітям намалювати з пам'яті предмети: учням першого ряду – лисичку, другого- косу,а третього - сонечко. Стежачи за роботою, учитель виявив, що діти малюють різні предмети. Чому таке трапилося? Скільки було членів гуртка, якщо кожен із них малював своє? Що вони намалювали?

Номер слайду 20

“ ЛИСИЧКИ “ Під кущиком росли лисички, Маленькі лагідні сестрички, Коли Мар’янка в ліс прийшла, До них без страху підійшла. А в цей час почувся тріск, А далі - дивний тихий писк. Мар’янка дивиться - лисички, Руді - рудесенькі сестрички.

Номер слайду 21

“ коса ” має декілька значень: “ вузька намивна смуга суходолу в морі, річці, сполучена одним кінцем з берегом “, “ сільськогосподарське знаряддя для косіння (трави, злаків) “, “ заплетене волосся ”.

Номер слайду 22

сонечко

Номер слайду 23

Номер слайду 24

На 12 балів - скласти поезію; на 9 - зв'язний текст (3-4 речення); на 6 - одне речення.

Номер слайду 25

Номер слайду 26

Номер слайду 27

До нової зустрічі!

ppt
Додано
29 жовтня
Переглядів
39
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку