28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Наочність до теми "Кличний відмінок ІІ відміна"

Про матеріал

Працюючи зі схемою на уроках української мови, треба враховувати й етапи навчання, ступінь підготовленості учнів до повноцінного сприйняття й аналізу схеми, їхньої здатності самостійно скласти й записати подібну інформацію, проговорити її, розшифрувати незнайомі надписи, які оформлені у вигляді схеми, і їх здатність та вміння користуватися нею в процесі мовного аналізу. Велике значення для успіху такої роботи має зміст й оформлення такої схеми, яка є об'єктом складного логічного аналізу. Використання засобів графіки повинно показати логічні зв'язки явищ, які існують у мові, але для школярів звичайно залишаються невиявленими й незрозумілими. При цьому краще за все дотримуватися графічної одноманітності в протиставленні змішуваних фактів письма, хоча схема може оформлюватися різними способами. Прикладом такої таблички може служити кличний відмінок іменників. Ця тема завжди викликає труднощі у шестикласників, але якщо заздалегідь підготувати учнів, вивчити відміни, групи іменників, використовуючи все ті ж таблички, то труднощів при вивченні кличного відмінку вже буде менше

Перегляд файлу

doc
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
184
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку