МЕТА: поглибити знання про зиму як пору року, зимові свята; поповнювати словниковий запас; розвивати критичне мислення; вдосконалювати навички читання та письма; розвивати інтерес та бажання познайомитися з традиціями свого народу; коригувати вміння аналізувати, зіставляти ; систематизувати знання учнів; прищеплювати їм повагу до національних традицій різних народів світу.
ТЕМА: Написання листа Діду Морозу. Складання речень з поданих слів. Друкування букв складів, слів. Розвиток зв'язного мовлення.
МЕТА: поглибити знання про зиму як пору року, зимові свята; поповнювати словниковий запас; розвивати критичне мислення; вдосконалювати навички читання та письма; розвивати інтерес та бажання познайомитися з традиціями свого народу; коригувати вміння аналізувати, зіставляти ; систематизувати знання учнів; прищеплювати їм повагу до національних традицій різних народів світу.
ОБЛАДНАННЯ: презентація, музичний запис руханки, малюнок зими, елементи сніжинки, мультфільм «Коли приходить Дід Мороз», листи, конвнрти, олівці, набір LEGO.
ХІД УРОКУ
І. Вступна частина
1. Привітання
Продзвенів для нас дзвінок,
Починаємо урок.
Попрацюємо старанно,
Щоб почути у кінці,
Що у нашім першім класі
Учні просто МОЛОДЦІ!
2.Відгадування загадки
Сьогодні у нас незвичайний урок
Сьогодні ми зробимо ще один крок
В країну цікаву, країну чудову,
Де наша уява чекає нас знову.
Тож мерщій рушаймо в путь,
Щоб у неї зазирнуть
Я пропоную вам відгадайте загадку.
Кружляє ніжно білий пух,
Міняє зайчик свій кожух,
Вдягає лиска рукавички,
Співають весело синички,
Ведмідь в барлозі вже дріма,
Яка пора скажіть? …(Зима)
3. Асоціативний кущ «Зима»
- Яка зима?
Сніжна, біла, холодна, чарівна, морозна, весела, казкова
4. Гра «Зима-літо».
Діти плескають у долоні, якщо чують про прикмети зими, тупотять, якщо чують про прикмети інших пір року.
- У сніжки з друзями граємо? - хлоп-хлоп
- А, може, гриби збираємо? - топ-топ
- На санках з гір катаємося?
- А в річці ми купаємося?
- Лижі будемо діставати?
- А кораблики пускати?
- Шуби одягаємо?
- Або загораємо?
- На каток несемо ковзани?
- І плетемо в лісі вінки?
- Красуню-ялинку прикрашаємо?
- І стиглу суницю збираємо?
- Зима - чудова пора?
- Любить її дітвора?
5.Вправа «Весела зима»
Презентація
ІІ. Основна частина уроку
1. Перегляд відео «Коли приходить Дід Мороз»
3. Бесіда за змістом
- Хто ж такий Дід Мороз?
- Коли він приходить?
- Що приносить із собою?
- Чи потрібно його шукати уночі? Чому?
4. Музична хвилинка на прискорення «Найкращий танок»
5. Інструкція по написанню листа
6. Написання листа Діду Морозу
ІІІ. Заключна частина. Рефлексія
1.Відправлення листа
2. Заповнення карти добрих справ
3. Новорічна вікторина
4. Прощання