Написання переказу " Сніжинка".. Тема " Іменник".

Про матеріал
Розробка цикл уроків за темою " Іменник" підручник Миколи .Вашуленко і Світлани Дубовик 3 клас з використанням інтерактивних вправ.
Перегляд файлу

Урок 4. Урок розвитку мовлення. Написання переказу.

Формування предметної компетентності :  Вчити учнів писати твір на задану тему. Розвивати  критичне і нестандартне мислення, висловлювати свої думки поетично, вживаючи додаткові мовленнєві фарби ,висловлювати думки вільно .Розвивати навички спілкування рідною мовою,творчі здібності  пам’ять ,збагачувати словниковий запас .Вдосконалювати грамотність письма ,акторську майстерність і вміння виразно і з почуттям представляти віршовану поезію і свої твори .Виховувати любов до природи, бажання словами змальовувати красу навколишнього світу , не приховувати свої почуття, розвивати емпатію.

Формування ключових компетентностей :

Уміння вчитися :розвивати вміння організовувати свою роботу ,оцінювати свою роботу і роботу однокласників  справедливо.

Соціальної : розвивати вміння продуктивно працювати в команді ,виявляючи ініціативність. Докладаючи власних зусиль для досягнення спільного результату .

Загальнокультурної : дотримуватися правил поведінки на уроці ,виховувати любов до рідної мови , до віршованих творів. Вчити цінувати традиції свого народу ,підтримувати  творчі здобутки своїх друзів( навіть мінімальні).

Тип уроку: Розвиток мовлення.

Обладнання: слайди, малюнки дітей, музика.

Використана література :В.Сухомлинський 2 Серце віддаю дітям».

                                 КАРТА-СХЕМА УРОКУ :

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1. Організація класу.

2. Створення позитивного настрою.

Слайд «Зима». Відгадайте загадку.

Красуня білокоса прилетіла.

І в шати одягнулась, біла- біла.

ЇЇ чекала дітвора.

Кричала голосно : « Ура!»

ІІ. ОСНОВНА  ЧАСТИНА.

  1. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ.
  2. Інтерактивна гра  «Гронування».

Всі слова , які вам спадають на думку, ми добавимо.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розділимо їх на групи. Робота в парах. Один виписує власні імена (Дід Мороз, Снігуронька, Снігова Королева, Пані Метелиця». Другий загальні.
  2. Творче завдання. Як ми можемо поєднати ці слова?

Маленька розповідь ,одне – два речення.

Пальчикова зарядка. Робимо сніжинки, використовуючи  пальчики: три, чотири, п’ять…

  2 ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І ЗАВДАНЬ УРОКУ.

  1. Слухаємо уривок з твору А. Вівальді  « Пори року». Зима.

Які думки  , образи виникли у вас,коли в слухали цю музику?

-         А зараз діти ,які отримали окреме завдання  , прочитають вам вірші, які вони приготували , проявлять свої акторські здібності,а ми їх підтримаємо.(Діти читають вірші).

2.Гра. Снігопад комплиментів.

-         Якою ви уявили зиму ?

-         Що ми  їй хочемо побажати ?

-         За  що ми любимо зиму ?

3.Робота в парах. Гра  «Допиши речення».

Перший учень придумує початок речення ,  другий  - кінець.

Зачитують речення.

ТВОРЧА РОБОТА.

1.Прослухайте,будь ласка, приблизний ескіз  твору.

                       СНІЖИНКА .

     З неба летіла на землю сніжинка . Вона була легка, ніжна , прозора і красива.

    На землі стояв хлопчик Він  бачив, як падає сніжинка,  і подумав: ось упаде комусь під ноги і її затопчуть.

   Хлопчик простягнув долоню – захотів  приголубити маленьку  сніжинку. А вона впала на теплу, добру  руку і розтанула. Хлопчик з жалем дивився на руку. На долоні блищала прозора  крапелька, мов сльозинка.

 В. Сухомлинський

2.Словник: легко,долоня,приголубити. Розтанула,блищала.

3.Відповіді на питання:

-         Яким ви бачите хлопчика ?

-         Що ми про нього можемо сказати?

-         Звідки летіла сніжинка?

-         Якою вона була ?

-         Про що подумав хлопчик?

-         Для чого він простягнув сніжинці руку ?

-         Що  сталося з сніжинкою?

  1.         Складаємо план  тексту.

На скільки частин можна поділити текст ?

Давайте придумаємо назви частинам.

                    План.

  1. Казкова  сніжинка.
  2. Як  урятувати сніжинку.
  3. Лише краплинка.

5.Переказуємо текст за планом.

6. Творче завдання.

1.Можна доповнити  текст  своїми роздумами або придумати свою історію.

2. Переказати  текст за планом.

ІІІ . Заключна  частина. Рефлексія.

Зворотній  зв’язок. Вправа. « Відкритий  мікрофон».

-         Чи сподобався вам урок ?

-         Ви все встигли зробити?

-         Коли вам було радісно ?

-         А коли ви сумували?

-         Чому ?

-         Чи змінилися ваші побажання і компліменти зимі ?

-         Що ви хочете побажати друзям ?

Домашнє завдання.

Снігопад компліментів для матусі.

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Головко Інна
Додано
23 січня
Переглядів
139
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку