Навчаюся писати власні і загальні іменники.

Про матеріал
Розробка уроків за темою " Іменник" підручник Миколи Вашуленка і Світлани Дубовик з інтерактивними вправами.
Перегляд файлу

Урок 5.Навчаюся правильно   писати власні і загальні іменники .

Обладнання :лялька Доктора Айболить

Формування предметної компетентності : розширити і поглибити знання  про написання власних і загальних іменників. Розвивати навички спілкування державною мовою, мовлення, пам’ять, збагачувати словниковий запас, вдосконалювати грамотність письма.

Формування ключових компетентностей :

Уміння вчитися :розвивати вміння організовувати свою роботу, оцінювати свою роботу і роботу однокласників адекватно..

Соціальної : розвивати вміння продуктивно працювати в команді, виявляючи ініціативність. Докладаючи власних зусиль для досягнення спільного результату .

Загальнокультурної : дотримуватися правил поведінки на уроці , виховувати любов до рідної мови , вчити цінувати традиції свого народу.

Здоров’ язбережувальна : вчити дбати про своє здоров’я і цінувати здоров’я інших.

Тип уроку: Урок  закріплення  матеріалу.

Використана література:підручник

                                                  Карта – схема уроку:

І. ВСТУПНА ЧАСТИНА.

1. СТВОРЕННЯ ПОЗИТИВНОГО НАСТРОЮ.

Кличе дзвоник знову в клас.

Друзі тут чекають нас.

 Настрій ,усмішку  бери,

І завдання всі роби !!!

«Чарівний мішечок». Діти мацають мішечок і говорять версії того, що знаходиться в мішечку.

- Так це лимончик , апельсин і фонендоскоп.

- Кому ж належать ці речі ?

- Так. Сьогодні до нас у гості завітав наш Доктор Айболить.

ІІ.ОСНОВНА ЧАСТИНА.

І. Актуалізація опорних знань учнів і мотивація навчальної діяльності.

1. Робота з LEGO. «Так чи ні». Гра.

Доктор хоче перевірити чи добре ви розумієте , що для вас корисне ,а що ні.

Корисне - зелена цеглинка, шкідливе – червона.

Лимон, морква , чіпси, морозиво, холодний напій з холодильника, полуниця , цукерки, тістечка, молоко, капуста, газовані напої.

- Розкажіть дітки , чому вони шкідливі. ( Відповіді дітей). Молодці.

2. Повідомлення теми і мети уроку.

- Доктор Айболить хоче , що б ви згадали деяких видатних людей. Подивіться на фото і скажіть хто це.

Ilya Mechnikov nobel.jpgКнязь Володимир Великий - правління, реформи та цікаві фактиУсик - гордість нації

 

Яна Клочкова: Украинскому спорту нужно ориентироваться на КитайДо 150-ліття Лесі Українки: Жінка, про яку не писали у ...Борець-нардеп Жан Беленюк, вигравши золото на Олімпіаді, станцював гопак - фото 1

 

 

Що зробили ці люди ?За що ми їх пам’ятаємо?Чи знаємо?

3. Каліграфічна хвилинка.

Золото добувають з землі ,а знання з книжок.

- Як ви розумієте це  прислів’я? Виписуємо іменники.

4. Словникові слова. Хвилина,кукурудза,грім ,адреса , вогнище.

Зарядка для очей. Малюємо коло ,квадрат, ламану , спіраль .

Доктор Айболить: Чому потрібно обов’язково робити зарядку ?( Відповіді дітей)

4. Закріплення вивченого.

Диктант для розумійчиків і мудрагельчиків.

Бджола, мед, дзвіночок, білка ,липа, Україна, планета Земля, Київська Русь,

Тарас Шевченко, їжа, Чорне море, Карпати , Дніпро, країна, Батьківщина.

- Перевіряємо скільки балів ви отримали. Молодці.

- А зараз робимо звуко - буквений аналіз слова їжа, бджола і дзвіночок.( Троє учнів біля дошки , інші в зошитах)

 

 Їжа

 

                                  

 Бджола                                                            

 

 

Дзвіночок  

 

 

ФІЗКУЛЬТХВИЛИКА.

Під музику енергійні  вправи показує Доктор Айболить.

5. Робота з підручником. Хто де живе ?  Гра.    

Вправа 15.Які іменники є власними назвами, а які загальними. Чому ?

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА. Перевірка домашнього завдання. Гра в м’яч. Діти передають м’яч один одному і називають компліменти,які вони придумали.

6. Робота з підручником. Вправа 16. Виписати країни в послідовності : 1) з наголосом на першому складі,2) з наголосом на другому складі,3) наголосом на третьому   складі. Пояснити уживання великої букви у  словах. 

7. ТВОРЧЕ завдання. Доповнити текст інформацією про Україну.

8 .  Для розумійчиків і мудрагельчиків. Збери прислів’я.

Вовків боятися,                                   а скупий двічі платить.

Земля чорна,                                                        поки гаряче.

Ледачий двічі робить,                                 то в ліс не ходити.

Куй залізо,                                                а хліб білий родить.

ІІІ.ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА . РЕФЛЕКСІЯ .                              . 

1.ВПРАВА « Долонька».                                                                      .

Великий палець - «Мій настрій», вказівний - «Що цікавого я взнав на уроці»,середній - «Які були труднощі, що було складного ?»,безіменний -           « Мені не сподобалося сьогодні», мізинець – « Що б я ще хотів взнати?»

2.ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ.                                                                           .

  1. В якій країні я хотів би побувати. Чому? Що б я там хотів побачити.

2.Вправа. 17.Виписати іменники власні назви. Пояснити їх правопис.

  1. Скласти й записати два речення про Карпати , Говерлу. Можливо про Дніпро.

 

docx
Додав(-ла)
Головко Інна
Додано
23 січня
Переглядів
250
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку