Мета уроку. Вивчити правила написання префіксів пре-, при-, прі ;Використовувати вивчені правила у практичних вправах;Розвивати вміння розрізняти префікси за їх семантичним значенням та застосовувати у писемному мовленні;Виховувати в учнів компетенції комунікативні,творчі,саморозвитку та самоосвіти
Робота з картками( в парах)Завдання: записати речення, вставляючи замість крапок пропущені букви. Вітер ро..гулювався, ..бирався дощ. (О. Гончар.)Перед очима ро..гортався хвилястий степовий ландшафт. (О. Гончар.)На бе..людному березі моря одинока хатина стоїть. (Леся Українка.)Придорожні берези..трушували холодну росу. (М. Стельмах.)На небі..чинилася гуркотнява. (С. Васильченко.)
Вправа 1. Вставте префікси пре-,при-,прі- …бігти, … …будувати, …трусити, …боркати, подобний …швидшити, …бережний, …буття, …тулок, …освященний, , …вабливо, …стол, …буття, ...погано, …завзятий, ...брати, ...звище, ...ходити, …гарний, ...рва, …зирливий, ...копати, …гірок, ...садибний, …кордонний, ...м'яти, ...сушити, …мудрий, ...варити, ...палити, ...єднати, …красний, …погано.