"Написання рядкової букви л".

Про матеріал
За допомогою цеглинок Лего вчити визначати звуки у словах, будувати модель слова, утворювати слова, розвивати дрібну моторику рук.
Перегляд файлу

Тема Написання рядкової букви л (ель).

Мета Вчити писати малу букву л, поєднувати її з іншими буквами, формувати уміння та навички звуко-буквеного аналізу слів, розвивати мовлення, мислення, увагу, виховувати старанність, охайність.

                               Зміст уроку

I Організація класу.

II Повторення вивченого матеріалу.

  • Яку букву ми з вами сьогодні вивчили на уроці читання?
  • Назвіть букви, які ми з вами вивчили?
  1. Гра «Утвори склад»

На дошці листочки з буквами. (а, о, и, е, і, у, м, л)

III Актуалізація опорних знань.

1 Бесіда.

2 Відгадування загадки

Запах, колір- все відмінне,

Посміхнешся неодмінно.

Як серединку кусати

Скривить так, що й не впізнати

      (Лимон)

  1. Звуко-буквений аналіз слова  лимон.
  2. Гра «Пошуковець».

На малюнку знайти предмети у яких є буква л.

(Лось, ліжко, лимон, лінійка, фломастери)

  1. Звуко- буквений аналіз слів.

IV Мотивація навчальної діяльності

  • Якою буквою позначають звуки [л],[л']?

Давайте з вами порівняємо друковану та рукописні букви.

  • З яких елементів складається мала рукописна буква?

Рядкова буква л складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається із закругленням унизу праворуч.

Сьогодні ми з вами будемо вчитись писати малу букву л.

     V Робота в зошиті.

  1. Розгляньте малюнки.
  2. Давайте побудуємо звукову модель слова, що починається м'яким приголосним звуком.

Ліжко [=●-Ӏ-●]

Викласти звукову модель слова цеглинками (Конструктор Лего.)

  1. Написання рядкової букви л.

Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії закруглюємо праворуч і ведемо до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки пишемо похилу із закругленням унизу праворуч вправо.

        VI Фізкультхвилинка

Танцювальна хвилинка.

То який танець ми танцюємо? (Козачок.)

Два притопи, три прихлопи,

На носок, на каблучок,

Руку вліво, руку вправо,

Ми танцюєм козачок.

Ще крок вліво, другий вправо,

Змах руками, крок ногами,

Руки вниз на поясок,

Ми танцюєм козачок.

          VII. Продовження роботи в зошиті

1 Написання складів лі, ло, ла, лу.

2 Гра «Знайди пару».

         VIII. Підсумок уроку.

 

 

 

docx
Додано
27 лютого 2020
Переглядів
760
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку