Тема Написання рядкової букви л (ель).
Мета Вчити писати малу букву л, поєднувати її з іншими буквами, формувати уміння та навички звуко-буквеного аналізу слів, розвивати мовлення, мислення, увагу, виховувати старанність, охайність.
Зміст уроку
I Організація класу.
II Повторення вивченого матеріалу.
На дошці листочки з буквами. (а, о, и, е, і, у, м, л)
III Актуалізація опорних знань.
1 Бесіда.
2 Відгадування загадки
Запах, колір- все відмінне,
Посміхнешся неодмінно.
Як серединку кусати
Скривить так, що й не впізнати
(Лимон)
На малюнку знайти предмети у яких є буква л.
(Лось, ліжко, лимон, лінійка, фломастери)
IV Мотивація навчальної діяльності
Давайте з вами порівняємо друковану та рукописні букви.
Рядкова буква л складається з двох елементів: прямої короткої похилої лінії, що починається із закругленням унизу праворуч.
Сьогодні ми з вами будемо вчитись писати малу букву л.
V Робота в зошиті.
Ліжко [=●-Ӏ-●]
Викласти звукову модель слова цеглинками (Конструктор Лего.)
Починаємо писати трохи вище нижньої рядкової лінії закруглюємо праворуч і ведемо до верхньої рядкової лінії. Не відриваючи руки пишемо похилу із закругленням унизу праворуч вправо.
VI Фізкультхвилинка
Танцювальна хвилинка.
То який танець ми танцюємо? (Козачок.)
Два притопи, три прихлопи,
На носок, на каблучок,
Руку вліво, руку вправо,
Ми танцюєм козачок.
Ще крок вліво, другий вправо,
Змах руками, крок ногами,
Руки вниз на поясок,
Ми танцюєм козачок.
VII. Продовження роботи в зошиті
1 Написання складів лі, ло, ла, лу.
2 Гра «Знайди пару».
VIII. Підсумок уроку.