Наслідки природних катаклізм. Розвиток навичок аудіювання та побудови міні - висловлювань. Складання повідомлень з використанням лексико-граматичного мінімуму.

Про матеріал
дозволяє студентам обговорити наслідки природних катаклізм в світі та в Україні; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з теми використовуючи лексико-граматичний мінімум.
Перегляд файлу

Методична розробка практичного заняття

з дисципліни англійська мова

Тема заняття:  Наслідки природних катаклізм. Розвиток навичок аудіювання та побудови міні - висловлювань. Складання повідомлень з використанням лексико-граматичного мінімуму.

Підтема заняття:  Conditionals.

Актуальність теми: дозволяє студентам обговорити  наслідки природних катаклізм в світі та в Україні; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з теми використовуючи  лексико-граматичний мінімум.

Мета:

Практична:

- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;

   -  практикувати студентів у вживанні Conditionals;

   - практикувати студентів щодо виконання лексико -  граматичних вправ;

- вдосконалювати навички роботи з підручником;

Розвиваюча:

- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;

- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних ре­жимах;

- розвивати  граматичні навички та вміння;

- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.

Виховна:

  • виховувати у студентів  повагу до вивчення даного предмета;
  • формувати ввічливість, самостійність, працелюбство, уважність у студентів на практичному занятті з англійської мови;
  • збагачувати лінгвістичний досвід студентів.

Оснащення: роздатковий матеріал,підручники, словники.

Методи і прийоми заняття: монологічне мовлення, аудіювання;робота з лексико-граматичними  вправами; індивідуальна та фронтальна робота.

Кількість годин:  2

Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.

Змістова лінія:

  • Екологічна безпека та сталий розвиток: аргументує необхідність відповідального ставлення до довкілля .
  • Здоров’я і безпека: демонструє розуміння впливу екологічних чинників на здоров’я людини.
  • Підприємливість та фінансова грамотність:
  • демонструє розуміння необхідності використання енергозбережувальних технологій.

 

 

Структура та основні етапи практичного заняття

I. Підготовчий етап:

1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.

* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.

 T: Good morning!  Sit down ,please. Be comfortable and easy!  How are you?

Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий  студент спілкується з викладачем.

1.2.Оголошення теми, мети заняття.

T: Our topic for today is « The damages of the natural disasters ».  We are going to discuss the damages of the natural disasters in the world and in Ukraine.  Our tasks will be: learn new vocabulary, make up monologues, and deal with grammar «Conditionals».  But first let’s do phonetic drill.

1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.

* Проводиться  обговорення приказок:

«How I do love the earth. I feel it thrill under my feet I feel somehow as if it were conscious of my love, as if something passed into my dancing blood from it.»

«When we plant a tree, we are doing what we can to make our planet a more wholesome and happier dwelling place for those who come after us, if not for ourselves.»

1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.

* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 5, сторінки 95-96 (письмово); вправа № 6, сторінка 96 ( усно), дж.№1.

II. Основний етап:

2.1.Вивчення нового лексичного матеріалу.

*Викладач пояснює студентам лексичний матеріал: вправа № 3, сторінка 100, дж. № 1.

2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів  з теми, рольова гра та виконання лексико - граматичних вправ).

* Cтуденти  разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази:

вправи № 1,2, сторінка 101 ,дж. № 1. *Студенти висловлюються з теми.

2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.

* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінка 126, дж. № 3.

2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).

* Виконання вправ №  216-218, сторінки 126-128, дж. №3.

2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід).

* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.

III. Заключний етап:

3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.

* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.

3.2. Домашнє завдання.

* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал; вправа № 3, сторінка 102(читати і перекладати), дж. № 1; вправа № 219, сторінка 128 (письмово), дж. № 3.

 IV. Список літератури:

  1)  Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.

2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.

3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.

 

 

 

 

 

Викладач: _____________ Довгорук  Л.П.

 

 

 

1

 

docx
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
288
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку