Методична розробка практичного заняття
з дисципліни англійська мова
Тема заняття: Наслідки природних катаклізм. Розвиток навичок аудіювання та побудови міні - висловлювань. Складання повідомлень з використанням лексико-граматичного мінімуму.
Підтема заняття: Conditionals.
Актуальність теми: дозволяє студентам обговорити наслідки природних катаклізм в світі та в Україні; систематизації фонетичних, лексичних, граматичних особливостей англійської мови; складання монологів з теми використовуючи лексико-граматичний мінімум.
Мета:
Практична:
- активізувати активну лексику заняття в усному та письмовому мовленні;
- практикувати студентів у вживанні Conditionals;
- практикувати студентів щодо виконання лексико - граматичних вправ;
- вдосконалювати навички роботи з підручником;
Розвиваюча:
- розвивати об'єм короткочасної пам'яті, уяву, мовну здогадку;
- розвивати вміння логічно викладати думки, працювати в різних режимах;
- розвивати граматичні навички та вміння;
- розширити та узагальнити знання студентів з даної теми.
Виховна:
Оснащення: роздатковий матеріал,підручники, словники.
Методи і прийоми заняття: монологічне мовлення, аудіювання;робота з лексико-граматичними вправами; індивідуальна та фронтальна робота.
Кількість годин: 2
Курс, група,спеціальність: 1, група А, Сестринська справа.
Змістова лінія:
Структура та основні етапи практичного заняття
I. Підготовчий етап:
1.1. Організаційний момент. Бесіда викладача з черговим студентом.
* Викладач вітається зі студентами. Запитує про чергування. Здійснює перехід в іншомовний режим.
T: Good morning! Sit down ,please. Be comfortable and easy! How are you?
Cтуденти відповідають. T: Who is on duty today! Черговий студент спілкується з викладачем.
1.2.Оголошення теми, мети заняття.
T: Our topic for today is « The damages of the natural disasters ». We are going to discuss the damages of the natural disasters in the world and in Ukraine. Our tasks will be: learn new vocabulary, make up monologues, and deal with grammar «Conditionals». But first let’s do phonetic drill.
1.3. Проведення мовленнєво – фонетичної розминки.
* Проводиться обговорення приказок:
«How I do love the earth. I feel it thrill under my feet I feel somehow as if it were conscious of my love, as if something passed into my dancing blood from it.»
«When we plant a tree, we are doing what we can to make our planet a more wholesome and happier dwelling place for those who come after us, if not for ourselves.»
1.4. Актуалізація опорних знань і контроль вихідного рівня знань, вмінь та навичок.
* Викладач перевіряє домашнє завдання: лексичний та граматичний матеріал; вправа № 5, сторінки 95-96 (письмово); вправа № 6, сторінка 96 ( усно), дж.№1.
II. Основний етап:
2.1.Вивчення нового лексичного матеріалу.
*Викладач пояснює студентам лексичний матеріал: вправа № 3, сторінка 100, дж. № 1.
2.2. Фонетичне відпрацювання та закріплення нових лексичних виразів (побудова монологів з теми, рольова гра та виконання лексико - граматичних вправ).
* Cтуденти разом з викладачем опрацьовують нові лексичні вирази:
вправи № 1,2, сторінка 101 ,дж. № 1. *Студенти висловлюються з теми.
2.3. Вивчення нового граматичного матеріалу.
* Викладач пояснює студентам новий граматичний матеріал, сторінка 126, дж. № 3.
2.4.Опрацюювання та закріплення граматичного матеріалу (виконання вправ).
* Виконання вправ № 216-218, сторінки 126-128, дж. №3.
2.5. Узагальнення та систематизація знань студентів( побудова бесід).
* Викладач проводить узагальнюючу бесіду зі студентами з теми. Студенти висловлюються.
III. Заключний етап:
3.1. Підведення підсумків. Виставлення оцінок.
* Викладач підводить підсумок заняття та виставляє оцінки.
3.2. Домашнє завдання.
* Викладач пояснює домашнє завдання: вивчити граматичний матеріал; вправа № 3, сторінка 102(читати і перекладати), дж. № 1; вправа № 219, сторінка 128 (письмово), дж. № 3.
IV. Список літератури:
1) Карпюк О.Д. Англійська мова: Підручник для 10 – го класу загальноосвітніх навчальних закладів. Рівень стандарту. – Тернопіль: Видавництво «Астон», 2010. – 224с.: іл.
2) Г.В. Верба, Л.П. Верба, «Довідник з граматики англійської мови»: Довідн. вид. – 4-те вид. – К.: Освіта, 1995. – 320с.
3) Жилко Н.М., Панова Л.С. Вправи для граматики англійської мови: Навчальне вид: - 2 – ге вид., із змінами. – К.: Освіта, 1995.- 144с.
Викладач: _____________ Довгорук Л.П.
1