НАУКОВІ ВІДКРИТТЯ ТА ДОСЯГНЕННЯ XXI СТОЛІТТЯ методична розробка з дисципліни «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)» в закладах фахової передвищої освіти

Про матеріал
Методична розробка заняття містить багато різноманітних форм та методів роботи (бесіду, читання, мозковий штурм, аудіювання з використанням тематичного відеоролику, групову та парну роботу, що відповідають індивідуальним особливостям студентів і сприяють успішному досягненню мети заняття. Методична розробка заняття відповідає теоретичному й методико-практичному розділам навчальної програми, має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців, розвиток пам'яті, уваги, фонематичного слуху студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців. Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.
Перегляд файлу

Лисичанський промислово-технологічний фаховий  коледж

 

 

 

НАУКОВІ ВІДКРИТТЯ ТА ДОСЯГНЕННЯ

  XXI СТОЛІТТЯ

методична розробка

 з дисципліни «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)»

 в закладах фахової передвищої освіти

 

 

Розробник: Скиба Н.М., старший викладач, викладач вищої категорії Лисичанського промислово-технологічного фахового коледжу

 

 

 

 

               2024

             

  ВСТУП

Методична розробка заняття   з теми  НАУКОВІ ВІДКРИТТЯ ТА ДОСЯГНЕННЯ   XXI СТОЛІТТЯ  виконана у відповідності з методичними рекомендаціями з підготовки та проведення практичних занять у закладах фахової передвищої освіти. Заняття підготовлено відповідно до робочої і навчальної програми з дисципліни  «Іноземна мова ( за професійним спрямуванням)» спеціальності 133 «Галузеве машинобудування» за освітньо-професійною програмою «Обслуговування та ремонт обладнання підприємств хімічної та нафтогазопереробної промисловості».  У методичній розробці заняття подано розгорнутий план-конспект заняття у формі мовного практикуму з використанням методу критичного мислення, методики роботи з лексичним матеріалом, методу лінгвістичного квесту, рольовою грою,  перелік літератури та необхідного обладнання, мету і задачі, надано чітку структуру заняття, вдало подано мотивацію пізнавальної діяльності студентів.

Розробка містить багато різноманітних форм та методів роботи (бесіду, читання, мозковий штурм, аудіювання з використанням тематичного відеоролику, групову та парну роботу, що відповідають індивідуальним особливостям студентів і сприяють успішному досягненню мети заняття.

Методична розробка заняття відповідає теоретичному й методико-практичному розділам навчальної програми, має інноваційний характер, відповідає новітнім технологіям навчання, спрямована на формування комунікативної компетенції майбутніх фахівців, розвиток  пам'яті, уваги, фонематичного слуху студентів, сприяють зацікавленості та формуванню комунікативної компетенції майбутніх фахівців.

Методична розробка може бути рекомендована для викладачів іноземної мови   в закладах фахової передвищої освіти в якості як основного, так і довідково-дидактичного матеріалу.

 

 

МЕТОДИЧНА    РОЗРОБКА   ЗАНЯТТЯ

Заняття №

Предмет: Іноземна мова( за професійним спрямуванням)»

Група:

Тема заняття:  теми  НАУКОВІ ВІДКРИТТЯ ТА ДОСЯГНЕННЯ   XXI   СТОЛІТТЯ 

Мета: формувати лексичні навички й навички вимови; вдосконалювати навички читання й усного мовлення; розвивати мовну здогадку й мовленнєву реакцію; виховувати зацікавленість у розширенні своїх знань, використовувати раніше вивчені структури, а також збагачувати словарний запас, практикуватися у перекладі речень, розвивати навички  логічного викладання думок, пам'ять, виховувати свідоме ставлення до навчання, вчити раціонально використовувати свій час, прищеплювати бажання вивчати іноземну мову.

Обладнання: словники, комп’ютер, роздавальний матеріал

Тип заняття: практичне

 Міжпредметні зв'язки: Основи автоматизація технологічних процесів, Аналітична хімія, Загальна хімія, Процеси і апарати              ,  Основи технології галузі,  Проектування

СТРУКТУРА ЗАНЯТТЯ:

1.Організаційний момент:

1)Привітання

2) Перекличка

3)Перевірка готовності до заняття

2. Мотивація навчальної та пізнавальної діяльності студентів, оголошення теми та цілей заняття.

3.Реалізація теми за планом

4. Підсумок заняття. Оцінювання

5. Домашнє завдання

 

ХІД ЗАНЯТТЯ:

1READ AND TRANSLATE THE TEXT

Science is important to most people living in the modern world for a number of reasons. In particular, science is important to world peace and understanding, to the understanding of technology, and to our understanding of the world.

Science is important to world peace in many ways. On one hand, scientists have helped to develop many of the modern tools of war. On the other hand, they have also helped to keep the peace through research which has improved life for people. Scientists have helped us understand the problem of supplying the world with enough energy, they have begun to develop a number of solutions to the energy problem - for example, using energy from the sun and from the atom. Scientists have also analysed the world’s resources. We can begin to learn to share the resources with the knowledge provided to us by science. Science studies the Universe and how to use its possibilities for the benefit of men.

Science is also important to everyone who is affected by modern technology. Many of the things that make our lives easier and better are the results of advances in technology and, if the present patterns continue, technology will affect us even more in the future than it does now. In some cases, such as technology for taking salt out of ocean water, technology may be essential for our lives on Earth.

The study of science also provides people with an understanding of natural worlds. Scientists are learning to predict earthquakes, are continuing to study many other natural events such as storms. Scientists are also studying various aspects of human biology and the origin and developments of the human race. The study of the natural world may help improve life for many people all over the world.

A basic knowledge of science is essential for everyone. It helps people find their way in the changing world.

2 TOPICAL VOCABULARY

  • to be important to world peace and understanding
  • to develop the modern tools of war
  • to keep the peace
  • to improve life
  • the problem of supplying the world with enough energy
  • to develop a number of solutions to the energy problem
  • to analyse the world’s resources
  • to share the resources
  • knowledge provided to someone by science
  • the Universe
  • to use possibilities for the benefit of men
  • to be affected by modern technology
  • a result of advances in technology
  • to be essential for one’s life
  • to provide people with an understanding of
  • to predict earthquakes
  • to study various aspects of human biology
  • the origin and developments of the human race
  • a basic knowledge of science
  • to find one’s way in the changing world

3 ANSWER THE QUESTIONS:

  1. Why is science so important in the modern world?
     
  2. How does science help keep peace in the world?
     
  3. How does science help solve the energy program?
     
  4. What proves that the study of science is important for understanding of the natural world?

4 TEST ON SCIENTIFIC AND TECHNOLOGICAL PROGRESS

  1. What is scientific and technological progress? a) Population growth
    b) Development of science and technology leading to improved living conditions
    c) Reduction of spending on science
  2. Which of the following technologies is considered revolutionary in the 20th century? a) Steam engine
    b) Internet
    c) Potato shovel
  3. Which famous scientist made significant contributions to the theory of relativity? a) Isaac Newton
    b) Albert Einstein
    c) Nikola Tesla
  4. Which factor had the most significant impact on the development of the Industrial Revolution? a) Invention of the computer
    b) Introduction of mass production
    c) Emergence of social media
  5. Which technology is used for storing and processing large volumes of data? a) Traditional databases
    b) Cloud computing
    c) Paper records
  6. What is "biotechnology"? a) Technologies using living organisms to create products
    b) Technologies for developing computer programs
    c) Technologies for producing electrical energy
  7. What term is used to describe the rapid development of technologies in the 21st century? a) Information Age
    b) Digital Revolution
    c) Ecological Transformation
  8. Which of these technologies promotes energy conservation? a) Traditional incandescent bulbs
    b) LED (Light Emitting Diode) bulbs
    c) Old-style tubes
  9. Which sector has benefited the most from scientific and technological progress in recent decades? a) Agriculture
    b) Manual labor
    c) Decorative arts
  10. What problem arises from rapid scientific and technological progress? a) Improved quality of life
    b) Social inequality
    c) Decrease in population

ANSWERS:

  1. b
  2. b
  3. b
  4. b
  5. b
  6. a
  7. b
  8. b
  9. a
  10. b

 

5.USE THE WORDS IN BRACKETS TO FILL IN THE BLANKS IN THE SENTENCES

  1. The invention of the ______ (computer/television) revolutionized the way we communicate.
  2. Renewable energy sources, such as ______ (solar/water) power, are essential for a sustainable future.
  3. ______ (Biotechnology/Archaeology) is used to develop new medical treatments.
  4. The ______ (internet/telephone) allows instant access to information worldwide.
  5. Advances in ______ (engineering/baking) have led to safer and faster transportation.
  6. VOCABULARY MATCH THE WORDS AND DEFINITIONS
  1. Innovation
    a) A new idea, method, or product.
  2. Technology
    b) The application of scientific knowledge for practical purposes.
  3. Research
    c) The systematic investigation into and study of materials and sources.
  4. Sustainability
    d) The ability to be maintained at a certain rate or level.
  5. Artificial Intelligence
    e) The simulation of human intelligence in machines.

7 CHOOSE ANTONYMS FOR THE GIVEN WORDS

  1.      Advancement → ______
  2.      Failure → ______
  3.      Complex → ______
  4.      Increase → ______
  5.      Success → ______
    1.         WRITE A SENTENCE WITH THE GIVEN WORDS
  1. Innovation:
  2. Biotechnology:
  3. Sustainability:
  4. Research:
  5. Technology:

 

4. Summarizing. Підведення підсумків уроку. Бесіда в режимі T-P1-P2.

T: What topic did we start discussing today? What did we read about? What new words and word combinations have you learned? What material was difficult/ interesting/boring? So, you all see where you need more practice and what you can do well.

5. Setting homework. Постановка домашнього завдання

T: Home task.

 

1