26 серпня о 18:00Вебінар: Навчання в умовах пандемії: рекомендації ООН та світовий досвід

Навчальна настільна гра «Кракозябрики за безпечний Інтернет»

Про матеріал
Карткова гра в котрій учні можуть перевірити свої знання стосовно того, що можна робити в Інтрнеті, а чого не слід робити. Яким чином? Є арена (ігрове поле) на котрому розміщується колода з картками. Грає три учні або три групи. Одна група (учень) бореться за допомогою карток і своїх знань проти іншою, за дотримання правил слідкує треття. Кожному гравцеві (групі) видається по сім карток, в них може опинитися кракозябрик (герой), котрого потрібно поставити проти героя противника. У кожного героя є дві атаки. Під атакою розуміється питання до гравця (у кожного героя 18 питань: 9 легких і 9 складних). За один хід можна зробити одне питання... Докладніші правила у файлі.
Перегляд файлу

НАВЧАЛЬНА КАРТКОВА ГРА

«КРАКОЗЯБРИКИ

ЗА БЕЗПЕЧНИЙ ІНТЕРНЕТ»

(ДЛЯ ДІТЕЙ 5-6 КЛАСІВ)


ГРАЛЬНІ КАРТКИ (ЗАДНЯ СТОРОНА)

1

                                                                           ГРАЛЬНІ КАРТКИ (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)          ГРАЛЬНІ КАРТКИ (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

2         3 ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ВІРУСИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)          ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ВІРУСИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

4         5 СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ВІРУСИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)    СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ВІРУСИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

6         7 ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД СОЦМЕРЕЖИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)            ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД СОЦМЕРЕЖИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

8         9 СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД СОЦМЕРЕЖИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)      СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД СОЦМЕРЕЖИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

10        11 ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ЮТУБРИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)      ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ЮТУБРИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

12        13 СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ЮТУБРИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)            СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ЮТУБРИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

14        15 ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ПОШУКАЧКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)   ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД ПОШУКАЧКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

16        17 СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ПОШУКАЧКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)         СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД ПОШУКАЧКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

18        19 ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД АНТИВІРУСИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)           ЛЕГКІ ПИТАННЯ ВІД АНТИВІРУСИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

20        21 СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД АНТИВІРУСИКА (ЗАДНЯ СТОРОНА)     СКЛАДНІ ПИТАННЯ ВІД АНТИВІРУСИКА (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

22        23 ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ (ЗАДНЯ СТОРОНА)         ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ (ПЕРЕДНЯ СТОРОНА)

24        25 ІГРОВЕ ПОЛЕ

26                                                                                                                                                                         27


ПРАВИЛА ГРИ

У цих правилах пояснюється все, що потрібно знати, щоб грати в карткову гру «Кракозябрики за безпечний інтернет». У колоді карт представлені К»ракозябрики», а також предмети і союзники, які допоможуть в пригоді. Карткові ігри засновані на стратегії, і використовують картки, за допомогою яких гравець може вибудувати свою гру.

ЯК ПЕРЕМОГТИ В ГРІ?

У грі твої «Кракозябрики» борються з «Кракозябриками» твого супротивника. Програє той, у кого не залишилося «Кракозябриків» для участі в грі. «Кракозябрик» вибиває з гри «Кракозябрика» противника за допомогою різних атак і допоміжних карток. Щоб отримати силу для атаки, «Кракозябрику» потрібні картки Енергії. Одна Енергія для слабкої атаки (противнику задається легке питання) та дві картки для сильної атаки (більш складне питання).

СКЛАДОВІ ЕЛЕМЕНТИ КАРТОК

Картки головного героя. Всього їх п’ять. Це Антивірусик, Вірусик, Ютубрик, Соцмережик та Пошукачок. У кожного героя є дві атаки: звичайна атака, супер атака. Під атакою розуміється питання, котре задається противнику. У кожного героя є по 18 питань. 9 легких питань та 9 складних питань. Питання у персонажів не повторюються.

Карти Енергії. «Кракозябрики» не можуть атакувати без карт Енергії! Ця картка кріпиться до картки головного героя. За один хід можна прікріпити тільки одну Енергію. Для слабкої атаки потрібна одна Енергія, для сильної атаки - дві.

28

Додаткові карти. Це Атака додатковим питанням, заміна головного героя, еліксир та щит. Ці картки гравець може використовувати в битві.

Додаткові карти. Це Атака додатковим питанням, заміна головного героя, еліксир та щит. Ці картки гравець може використовувати в битві.

ІГРОВЕ ПОЛЕ

В грі у гравців загальне ігрове поле. Кожному гравцеві виділено по два сектора для «Кракозябриків». Верхній сектор гравця (1) на ігровому полі призначений для активного героя (Кракозябрика). Активний герой завжди тільки один. Кожен гравець може грати тільки одним активним «Кракозябриком». Якщо у противника більше немає героїв (Кракозябриків) на ігровому полі, ти стаєш переможцем!

Нижній сектор гравця (2) на ігровому полі призначений для запасних «Кракозябриків». Кожен гравець може мати в запасі до п’яти героїв. Всі «Кракозябрики», задіяні в грі, за винятком активного героя, повинні перебувати в запасі.

Також на ігровому полі є місце для активної атаки (3), місце для колоди, в котрій 60 карток (4), відбію (5) та інших карток гравця (6), котрі забажанням гравець може тримати в руках. У відбій потрапляють картки, котрі були виведені з гри. Як правило, якщо «Кракозябрик» вибитий з гри, його картка разом з усіма приєднаними до нього картками (наприклад, картками Енергії) відправляється у відбій.

29

ПОЧАТОК ГРИ

В грі приймає участь 3-ри людини: два гравці та один суддя. Суддя задає питання, вирішує чи правильно була дана відповідь, скільки залишилось життів у героя та інше. Як варіант можна розділити клас на три групи по декілька учнів.

1.  Потиснення рук.

2.  Кидання монетки. Переможець, якого визначає монета, ходить першим.

3.  Суддя перетасувує колоду з 60 карток і роздає по сім карт гравцям. При цьому гравцям забороняється заглядати в карти супротивника.

4.  Гравці перевіряють, чи є у них в картках «Кракозябрик». Якщо є, то його кладуть обличчям вниз у призначений для нього сектор на ігровому полі. Якщо «Кракозябрика» серед карток не має, то треба спочатку показати карти противнику та судді, потім повернути їх в колоду. Суддя перетасує колоду та видасть знов сім карт. Якщо знов «Кракозябрика» немає, то дії повторюються. Кожен раз, коли твій супротивник повертає свої карти в колоду через відсутність «Кракозябрика», ти можеш брати додаткову карту!

5.  Якщо в картках гравця є ще «Кракозябрики» то їх треба покласти обличчям вниз до лави запасних (до 5-ти «Кракозябриків»).

6.  Обидва гравці відкривають всіх своїх «Кракозябриків», що лежать обличчям вниз, і починають гру!

ЕТАПИ ХОДУ

Кожен хід складається з трьох основних частин. Береться картка. Виконуються будь-які з перерахованих нижче дій в будь-якій послідовності.

-                    Поклади набрані тобою карти «Кракозябриків» в запас (скільки завгодно раз). - Знайди серед карт, які у тебе на руках, одну карту Енергії і приєднай її до одного зі своїх героїв (один раз за хід).

-                    Використовуй в грі Додаткові карти (в будь-якій кількості, проте за один хід можна використовувати тільки одну карту).

-                    Виведи свого активного «Кракозябріка» з гри (один раз за хід, при цьому доведеться пропустити атаку, якщо ви не виводьте героя за допомогою карти заміни). - Проведи атаку.

Потім заверши свій хід.

ДІЇ В СВІЙ ХІД

На початку ходу ти береш карту з колоди. Якщо на початку ходу в колоді немає карт і ти не можеш взяти карту, гра завершується перемогою противника.  Перемістіть картки з «Кракозябриками» в запас (не більше 5-ти). Вибери карту «Кракозябрика» і помісти її в запас.

Приєднай карту Енергії до одного зі своїх «Кракозябриків» (один раз за хід). Візьми зі своїх карт одну карту Енергії і помісти її під карту активного героя або одного з запасних «Кракозябриків». Приєднати Енергію можна тільки один раз за хід!

30

Введи в гру Додаткові картки. Використовуючи в грі будь-яку Додаткові карти, йди зазначеним на ній інструкцій, дотримуючись правил, зазначені внизу картки, а потім перетягни її в скинуті картки. За один хід можна використовувати тільки одну картку.

Виведи свого активного героя з гри (один раз за хід). Як правило, відступ не потрібен, однак якщо твій активний герой має багато фішок шкоди, ти можеш вивести його з гри і продовжити бій «Кракозябриком» із запасу. Щоб вивести героя з гри, ти повинен скинути 1 Енергію зі свого активного «Кракозябрика». Потім заміни відступившого героя «Кракозябриком» із запасу. При заміні героя за ним зберігаються всі нанесений урон. При відступі ти вже не зможеш атакувати в цьому ж ході.

АТАКА І ЗАВЕРШЕННЯ ХОДУ. Перед атакою переконайся, що все, що потрібно, було зроблено! Після атаки твій хід завершиться і щось змінити буде неможливо! Атака складається з простих кроків. Як тільки ти в цьому розберешся, ти будеш атакувати, як справжній професіонал! Також пам’ятай, що супер атаку можна повторити лише через один хід.

У першому ході гри стартуючий гравець пропускає атаку. Після того, як цей гравець виконає всі інші свої дії, хід гравця завершується. Після цього всі учасники атакують звичайним способом. Уважно продумай, чи хочеш ти почати першим!

ВІДПОВІДІ НА ПИТАННЯ (АТАКИ)

31


32                                                                                                                                                                         33

34                                                                                                                                                                         35

36                                                                                                                                                                         37


                                                   ЦІКАВОЇ ГРИ!=)

38                                                                                                                                                                         39

pdf
Додав(-ла)
Бєлікова Юлія
Додано
15 травня
Переглядів
145
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку