Тип проекту за домінуючою діяльністю: інформаційний, пошуково-пізнавальний
За змістом: міжпредметний (природознавство, навчання грамоти (читання), образотворче мистецтво).
За тривалістю: середньої тривалості
За кількістю учасників: груповий.
Мета та завдання проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, знаходити і систематизувати інформацію про Київ – столицю України, формувати уявлення про столицю як головне місто України; розвивати допитливість, спостережливість, пізнавальний інтерес; творчий потенціал особистості, естетичні почуття, зв'язне мовлення, уміння логічно мислити. Виховувати патріотичні почуття, бережне ставлення до пам'яток минулого; почуття прекрасного.
НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЕКТ
КИЇВ – СТОЛИЦЯ УКРАЇНИ
Тип проекту за домінуючою діяльністю: інформаційний, пошуково-пізнавальний
За змістом: міжпредметний (природознавство, навчання грамоти (читання), образотворче мистецтво.
За тривалістю: середньої тривалості
За кількістю учасників: груповий.
Мета та завдання проекту: навчати учнів здійснювати проектну діяльність, знаходити і систематизувати інформацію про Київ – столицю України, формувати уявлення про столицю як головне місто України; розвивати допитливість, спостережливість, пізнавальний інтерес; творчий потенціал особистості, естетичні почуття, зв’язне мовлення, уміння логічно мислити. Виховувати патріотичні почуття, бережне ставлення до пам'яток минулого; почуття прекрасного.
Ключове питання: яке головне місто України?
Очікувані результати:
повідомлення про столицю України, виставка малюнків, фотоматеріалів, створення із допомогою батьків комп’ютерної презентації, декламування віршів про місто Київ.
Етапи навчального проекту
І етап. Організація проекту
Визначення теми, мети проекту, навчального предмету, виду проекту та його тривалості.
ІІ етап. Планування проектної діяльності
Бесіда.
Завдання: розповісти однокласникам про столицю України, навести цікаві факти про місто Київ.
Об’єднання в групи, ознайомлення з завданнями :
Група « Фотокореспонденти» – якими пам’ятками славиться місто?
Група «Історики»: звідки пішла назва міста Київ?
Чому називається вулиця «Хрещатик»?
Що ви знаєте про «Золоті ворота»?
Група «Дослідники»– у якому приміщенні створюють закони України?
Звідки взяла назву річка Дніпро?
Група «Екскурсоводи» – Цікаві місця в Києві.(Дельфінарій , зоопарк, тощо)
Група «Літераторів» – Вірші про Київ, Україну.
ІІІ етап. Реалізація проекту
При підготовці повідомлень бажано використовувати цікаві факти про Київ, фотоматеріали, малюнки, вірші тощо.
Учні разом із дорослими підбирають матеріал по своїй темі.
ІV етап. Презентація проекту; оцінювання проекту і власної діяльності у ньому (самооцінка):
1.Оформлення результатів.
2. Виступ членів кожної групи.
3. Оцінювання діяльності, висновки.
V етап. Рефлексія.
Учасники діляться власними враженнями.
Чи задоволені отриманим результатом?
Додаток