Навчально- виховний проект

Про матеріал

Становлення людини – постійна праця душі. Філософи і педагоги, письменники і поети говорячи про це мають на увазі цілком визначений вид праці: самосвідомість, само актуалізацію, самореалізацію. У сучасній школі відроджується поняття «душі» як атрибута духовності, цілісності суб'єкта . бездуховність – ознака втрати особистістю суб'єктивних якостей і перетворення на сучасний об'єкт. Праця душі має свій зміст і виступає як процес осмислення, переживання себе, своєї сім'ї,держави, нації, людства; це зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, батьківщини, всієї планети.

У виховній роботі педагогічний колектив організував свою діяльність на ґрунті громадського виховання, національної культури й національних традицій, що за змістом і формами роботи відповідають національно – культурним потребам України – це проект виховної роботи « Я – МИ – РОДИНА – Україна».

Перегляд файлу

Номінація:               Навчально- виховний

           проект   навчального закладу.

Повна назва

 навчального закладу:                       «Десантненський

                 загальноосвітній заклад

                   І-ІІІ ступеня», 

                 Кілійського району,

               Одеської області

 

Прізвище, ім’я,

по батькові автора: педагог-організатор:

 

         Черняховська Аліна Василівна

 

Назва роботи:              виховний проект

            « Я-ми-родина-Україна»

 

На яку вікову категорію учнів

 розрахований матеріал:            1-11клас

 

Рік :            2018-2019 рр.

 

 

 

 

 

 

 Становлення людини – постійна праця душі. Філософи  і педагоги, письменники і поети говорячи про це мають на увазі цілком визначений вид праці: самосвідомість, само актуалізацію, самореалізацію. У сучасній школі відроджується поняття «душі» як атрибута духовності, цілісності суб’єкта . бездуховність – ознака втрати особистістю суб’єктивних якостей і перетворення на сучасний об’єкт. Праця душі має свій зміст і виступає як процес осмислення, переживання себе,  своєї сім’ї,держави, нації, людства; це зародження і прояв совісті, особистої відповідальності за долю близьких і далеких людей, батьківщини, всієї планети.

                 У виховній роботі педагогічний колектив організував свою діяльність на ґрунті громадського виховання, національної культури й національних традицій, що за змістом і формами роботи відповідають національно – культурним потребам України – це проект виховної роботи « Я – МИ – РОДИНА – Україна».

                Успіх виховного процесу залежить від відносин між учителем і учнем, які розвиваються на основі співробітництва й ділового партнерства.

                Працюючи над реалізацією Концепції виховної роботи, педагогічний колектив забезпечує умови для самореалізації особистості відповідно до її здібностей, суспільних та власних  інтересів.

Головним напрямком виховної роботи з учнями є система модулів об’єднаних в сім «Я»:

             Цей процес передбачає  послідовну зміну мети, завдань, змісту методів, форм , умов, необхідних для розвитку особистості й досягнення визначених позитивних результатів. А тому ми знаходимося у постійному пошуку ще більш дієвої системи виховної роботи.

           Актуальність національно – патріотичного виховання  особистості в сучасному українському суспільстві великою мірою зумовлюється потребою державотворчих процесів на засадах гуманізму, демократії, соціальної справедливості, що мають забезпечити всім громадянам реалізацію найголовнішої  соціально – психологічної потреби особистості – потреби в самовизначенні та самоствердженні.

  Опис  проекту

Учасники: учні, батьки, вчителі,  громадськість.

Партнери: Відділ освіти  Вилківської райдержадміністрації.

Цільова аудиторія: учні,  батьки,  педагогічний колектив.

Структура  проекту

Мета: формування системи знань  і усвідомлення значущості особистих, родинних, громадянських,національних та загальнолюдських  цінностей; формування активної моральної позиції ,  духовно-моральної культури й компетентності  особистості.

Завдання  проекту

Ефективне використання  національних традицій,  історії та культури,  звичаїв етносу рідного краю, новітніх досягнень психолого-педагогічної науки і практики;  упровадження  народознавчого,  людинознавчого,  особистісно зорієнтованого, діяльнісного,  творчого  та     компетентнісного підходів  до  організації виховного  процесу в школі.

Опис  діяльності

 

 

 

Завдання виховної роботи

* виховувати почуття відповідальності за власні вчинки;

* сприяти розвиткові вдосконалення власного «Я» кожного учня;

* виховувати самостійну особистість, гідного патріота України.

 

1

Години громадянськості :

  • «Видатні сини та доньки України»;
  • «Без калини немає України»;
  • «Національні символи України»
  • «Правила поведінки в школі, в громадських місцях»

 

Протягом року

1-11кл.

 

Свято «Учителю, ти є і будеш вічно!»

жовтень

7-8кл.

3

Тиждень профорієнтації

березень

10-11кл.

 

 

D:\Картинкы\ED00019_.WMF 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*формування особистих рис громадянина України, національної свідомості та самосвідомості учнів;

*утвердження принципів загальнолюдської моралі на основі відновлення історичної пам’яті;

*виховання почуття гордості та вдячності до своєї держави, свого народу

1

Акція «Школа -  мій рідний дім»

Протягом року

1-11кл.

2

День партизанської слави (класні години)

вересень

1-11кл.

3

Свято «А ми козацьку славу збережемо!»

жовтень

6кл

4

Змагання «Ну-мо, хлопці!»

грудень

9-11кл.

5

День Соборності України

«Уже розтрощенні кордони»

травень

5-11кл.

6

День пам’яті Героїв Крут (години спілкування)

січень

10-11кл.

7

«Чорнобиль – наш біль» (святкова лінійка)

квітень

1-11кл.

8

День Європи – Всесвітній день культурного розмаїття в ім’я діалогу і розвитку

травень

9-11кл.

D:\Картинкы\SO00483_.WMF 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*виховувати бережливе ставлення до природи;

* виховувати почуття прекрасного в спілкуванні з природою;

*відчувати себе частинкою природи відповідальною за гармонійне співіснування з нею людини;

*бути раціональними і дбайливими господарями зі сформованою екологічною культурою, здатними передбачати наслідки діяльності у природі.

1

Екологічні акції :

  • «Чисте подвір’я»;
  • «Листя в землю»;
  • «Чисте село»

Протягом року

1-11кл.

2

Екологічний місячник «Зелена весна»:

  • Упорядкування шкільного подвір’я;
  • Озеленення класних кімнат

квітень

1-11кл.

3

Екологічне свято «Хто ж пожаліє природу, як не людина»

квітень

7-8кл

 

D:\Картинкы\J0292270.WMF 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*розвивати в учнів повагу  та любов до батьків, людей похилого віку;

*сприяти взаєморозумінню та довірі у відносинах між батьками та дітьми;

*формувати високий ідеал родинно-сімейних відносин;

*виховувати почуття особистої відповідальності за створення мікроклімату в сім'ї

1

Родинне свято «Моє родинне дерево»

листопад

5кл.

2

Родинне свято до Дня Захисника Вітчизни «Життя прожити  - не поле перейти»

лютий

5-6кл.

3

Родинне свято «Вклонюся мамі я доземно»

березень

7-8кл

4

Година вільних думок «Я – нащадок свого роду»

квітень

10-11кл.

5

Відзначення Міжнародного дня сімї   в школі

травень

5-11кл.

 

D:\Картинкы\SL00712_.WMF 

 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*сприяти об’єднанню зусиль педагогічного колективу, медичних працівників, батьків для реалізації права дітей і підлітків на збереження та зміцнення здоров’я;

*забезпечення повноцінного фізичного розвитку учнів, охорони та зміцнення здоров’я.

1

Заходи щодо збереження та зміцнення здоров’я дітей:

  • «Якщо хочеш бути здоровим загартовуйся»
  • «Чистота рук – запорука здоров’я»
  • «Що маю знати, щоб зберегти своє здоров’я»

Протягом року

1-11кл.

2

День здоров’я і спорту

вересень

1-11кл.

3

Агітбригада «Ми за здоровий спосіб життя»

листопад

10-11кл

4

Всесвітній день боротьби зі СНІДом:

  • Виставка стіннівок «Скажемо СНІДу – НІ!»

грудень

5-11кл.

 

D:\Картинкы\AG00011_.GIF 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*сприяти створенню оптимальних умов для розвитку і реалізації можливостей обдарованих дітей;

*формувати уміння відчувати, розуміти і творити прекрасне;

*створення умов для творчого розвитку природних обдарувань дитини, залучення учнів до різноманітної діяльності, самореалізації.

1

Музичний калейдоскоп

жовтень

1-11кл.

2

Казковий вернісаж «Свято врожаю»

жовтень

1-11кл.

3

Свято «Ой, у Миколая гостей багато!»

грудень

5-6кл

4

Конкурс юних дизайнерів

«Замість ялинки – зимовий букет»

грудень

1-11кл.

5

Міжнародний день рідної мови(конкурс кросвордів, ребусів, промов)

лютий

1-11кл.

6

Літературно-музична композиція

« Сім нот кохання»

лютий

5-11кл.

7

Міжнародний день поезії

«Вінок слави Кобзареві»

березень

1-11кл.

8

Конкурсно-розважальна програма

 «Панно школо!»

березень

9-11кл.

9

Виставка поробок «Вшануймо матір»

травень

1-11кл.

 

D:\Картинкы\PE02265_.WMF 

 

 

 

 

 

 

Завдання виховної роботи

*виховання духовної культури особистості;

* формування творчої, працелюбної особистості, цивілізованого господаря;

*виховання свідомого ставлення до навчання, розвиток пізнавальної активності та культури розумової праці

1

Морально-етичне виховання(години спілкування):

  • « Будь великодушним і добрим. У великодушності – справжня краса людини»;
  • «Бережи честь змолоду»;
  • «Людини народжується для того, щоб залишити по собі слід вічний»;
  • «У чистій воді риби багато, у доброзичливої людини друзів багато»;
  • «людини починається з добра»

Протягом року

1-11кл.

2

Свято «Всіх нас єднає рідна мова»

листопад

7-8кл.

 

Результати реалізації проекту

 

    Проект є постійно діючим, що дає змогу закріпити та корегувати отримані результати; викликав зацікавленість серед учнів, батьків,громадськості. Робота над проектом ведеться  з 2005року і буде продовжено, педагогічний  колектив школи вважає доцільним поширювати свій досвід.

 

doc
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
589
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку