Заняття з хореографії "Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності на занятті класичного танцю"

Про матеріал

В даній розробці заняття запропоновані основні рухи які використовуються на занятті з класичного танцю у дитячому хореографічному колективі, гармонійне узгодження їх з музикою, поліпшення координації рухів, закріплення пройденого матеріалу.

Перегляд файлу

Комунальний позашкільний навчальний заклад

«Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району»

КМР

 

 

 

Заняття з хореографії

Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності на занятті класичного танцю

 

 

Керівник гуртка:

Грежинець Юлія Вячеславівна

Зразковий художній колектив

Театр сучасної хореографіїї

«АЛЕГРО»

 

 

Кривий Ріг

2018 рік

 

 

Тема: Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності на заняті класичного танцю.

Мета: Опанування основних рухів класичного танцю та гармонійне узгодження їх з музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.

Завдання:

- навчальні: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.

- розвивальні: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку іх творчих здібностей.

- виховні: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.

Обладнання: станок для екзерсису; музичний програвач; фортепіано; збірник нот Й. С. Баха.

Вид навчального заняття: практичне заняття.

Методи навчання, що використовуються у ході заняття: словесні, наочні, практичні, теоретичні.

Рівень навчання: вищий.

Місце проведення: КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району» КМР.

 

План заняття

  1. Вступна частина (10 хв.).
  2. Основна частина (30 хв.).
  3. Заключна частина (5 хв.).

 

 

 

 

Хід заняття

 

  1. Вступна частина.
    1.        Повідомлення керівником теми, мети та завдання заняття.

Тема: Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності в процесі хореографічного навчання.

Мета: Опанування основних рухів класичного танцю та гармонійне узгодження їх із музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.

Завдання:

- навчальні: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.

- розвивальні: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку іх творчих здібностей.

- виховні: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.

  1.        Організаційний момент

Вхід вихованців до хореографічного залу, хореографічне привітання, перевірка готовності до заняття, створення психологічної атмосфери, сприятливої для продуктивної роботи вихованців.

  1.        Розігрів тіла обличчям до станка

Виконується комплекс швидких рухів, що призводять різні групи м’язів до «робочого» стану.

  1. Основна частина
    1.        Виконання тренувальних вправ біля станка.

- demi et grand plies;

- battement tendu;

- battement tendu jeté;

- rond de jamb par terre;

- battement fondu;

- battement frappe;

- petit battement sur le cou de pied;

- adagio;

- grand battement jeté;

    2.2. Виконання тренувальних вправ на середині зали.

- adagio;

- battement tendu;

- battement tendu jeté;

- grand battement jeté;

     2.3. Виконання вправ Allegro.

- temps leve soute;

- pas assemble;

- pas echappe;

- pas glissade;

- sissone ferme;

- tour pirouette;

    2.4. Виконання вправ Adadio.

- port de bras.

3.Заключна частина заняття

  1.        Підбиття підсумків заняття.
  2.        Хореографічний уклін вихованців.
  3.        Вихід учасників із зали.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаної літератури та джерел

 

  1. Академия русского балета им. А. Я. Вагановой [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://vaganovaacademy.ru/index.php?id=190
  2. Базарова Н. П. Мей В. П. Азбука классического танца. Первые три года обучения / Надежда Павловна Базарова. Варвара Павловна Мей. – СПб.: Лань, 2006 .– 240 с.
  3. Березова Г. О. Класичний танець у дитячих хореографічних колективах / Галина Олексіївна Березова. – К.: Муз. Україна, 1990. – 272 с.
  4. Березова Г. О. Хореографічна робота з дошкільнятами: [метод. посіб.] / Галина Олексіївна Березова. – К.: Муз. Україна, 1989. – 202 с.
  5. Ваганова А. Я. Основы классического танца: учебное пособие / Агриппина Яковлевна Ваганова. – Л.– М.: Искусство, 1963. – 179 с.
  6. Збірник програм гуртків, студій, творчих об’єднань Кіровоградського обласного Центру дитячої та юнацької творчості. Частина III / Заг. ред. В.О. Войчук. – Кіровоград: «Імекс-ЛТД». 2005. – 84 с.
  7. Київське державне хореографічне училище [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://kdhu.org.ua/about
  8. Костровицкая В. С. Классический танец. Слитные движения. Руки / Вера Сергеевна Костровицкая. – СПб.: Лань, Планета музыки, 2009. – 128 с.
  9. Костровицкая В.С., Писарев А. A. Школа классического танца / Вера Сергеевна Костровицкая, Алексей Афанасьевич Писарев. – Л.: Искусство, 1968. – 264 с.

 

 

doc
Додав(-ла)
Грежинець Юлія
Додано
14 листопада 2018
Переглядів
792
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку