В даній розробці заняття запропоновані основні рухи які використовуються на занятті з класичного танцю у дитячому хореографічному колективі, гармонійне узгодження їх з музикою, поліпшення координації рухів, закріплення пройденого матеріалу.
Комунальний позашкільний навчальний заклад
«Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району»
КМР
Заняття з хореографії
Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності на занятті класичного танцю
Керівник гуртка:
Грежинець Юлія Вячеславівна
Зразковий художній колектив
Театр сучасної хореографіїї
«АЛЕГРО»
Кривий Ріг
2018 рік
Тема: Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності на заняті класичного танцю.
Мета: Опанування основних рухів класичного танцю та гармонійне узгодження їх з музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.
Завдання:
- навчальні: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.
- розвивальні: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку іх творчих здібностей.
- виховні: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.
Обладнання: станок для екзерсису; музичний програвач; фортепіано; збірник нот Й. С. Баха.
Вид навчального заняття: практичне заняття.
Методи навчання, що використовуються у ході заняття: словесні, наочні, практичні, теоретичні.
Рівень навчання: вищий.
Місце проведення: КПНЗ «Центр дитячої та юнацької творчості Металургійного району» КМР.
План заняття
Хід заняття
Тема: Зв'язок між музикою і рухом як основний компонент танцювальності в процесі хореографічного навчання.
Мета: Опанування основних рухів класичного танцю та гармонійне узгодження їх із музикою; поліпшення координації рухів і емоційної виразності учнів шляхом повторення і відпрацювання вивчених рухів.
Завдання:
- навчальні: розвивати музично-ритмічні і рухово-танцювальні здібності; перевіряти рівень засвоєння вивчених елементів класичного екзерсису; вдосконалювати загальну танцювальну техніку; вчити вільно і невимушено володіти корпусом, чітко і легко координувати рухи.
- розвивальні: розвивати виворітність, силу, еластичність м’язів ніг; сприяти планомірному танцювально-виконавському розвитку вихованців, розвитку іх творчих здібностей.
- виховні: виховувати естетичний смак засобами хореографічного мистецтва, залучати до мистецьких цінностей.
Вхід вихованців до хореографічного залу, хореографічне привітання, перевірка готовності до заняття, створення психологічної атмосфери, сприятливої для продуктивної роботи вихованців.
Виконується комплекс швидких рухів, що призводять різні групи м’язів до «робочого» стану.
- demi et grand plies;
- battement tendu;
- battement tendu jeté;
- rond de jamb par terre;
- battement fondu;
- battement frappe;
- petit battement sur le cou de pied;
- adagio;
- grand battement jeté;
2.2. Виконання тренувальних вправ на середині зали.
- adagio;
- battement tendu;
- battement tendu jeté;
- grand battement jeté;
2.3. Виконання вправ Allegro.
- temps leve soute;
- pas assemble;
- pas echappe;
- pas glissade;
- sissone ferme;
- tour pirouette;
2.4. Виконання вправ Adadio.
- port de bras.
3.Заключна частина заняття
Список використаної літератури та джерел