Навчання англійської мови у початковій школі

Про матеріал
У публікації розглядається мета, етапи та методи інтерактивного навчання діалогічного мовлення, принципи добору та вимоги до вправ. Окрім того, висвітлюються особливості продуктивного та комп'ютеризованого навчання. Важливим також є окреслення принципів застосування інтернету на уроці англійської мови.
Перегляд файлу



обговорення

Етапи навчання діалогічного мовлення

l  навчання реплікування (рецептивно-репродуктивні та репродуктивні умовно-комунікативні вправи: слухання, читання зразка мовлення (ЗМ); імітація, трансформація, завершення ЗМ);

l  засвоєння діалогічних єдностей (рецептивнорепродуктивні умовно-комунікативні вправи: підстановка у ЗМ; відповіді на запитання);

l  створення мікродіалогів (рецептивно-продуктивні комунікативні вправи: обєднання ЗМ у діалогічні єдності; бесіда між учнями).



Вимоги до вправ інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення молодших школярів

l   вправи    мають   базуватися  на   мовленнєвих  ситуаціях спілкування;

l   вправи для інтерактивного навчання діалогічного мовлення мають включати елементи ейдетики (відтворення) та ігрові компоненти;

l   вправи для інтерактивного навчання діалогічного мовлення мають стимулювати всіх учнів до роботи на уроці;

l   основою для вправ мають бути визначені інтерактивні методи, засоби і форми навчання;

l   вправи мають розміщуватися у чітко визначеній послідовності від простішої до складнішої з урахуванням етапів інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення.



Завдання комп'ютеризованого навчання

l розширення активного і пасивного словникового запасу учнів; l набуття культурологічних знань; l формування культури спілкування; l формування потреби вживати іноземну мову для реального спілкування;

l формування навичок співпраці у групі.



Застосування комп'ютерних технологій на уроках іноземної мови дозволяє

l   прослухати діалоги, тексти, пісні, радіопередачі іноземною мовою;

l   здійснити заочну подорож містами, музеями, галереями тощо країни;

l   розвивати практичні навички швидко змінювати граматичну структуру речення;

l   віднайти необхідні морфологічні елементи у запропонованому тексті;

l   деталізувати структуру тексту за заданими параметрами (сконструювати послідовність тексту, вилучити й поновити частини мови, відновити речення тощо)

Переваги використання інформаційних технологій на уроках іноземної мови

l   Ілюстрація матеріалів з високою якістю картинки, а саме: репродукціями, діаграмами, фото, а також аудіо та відео матеріалами.

l   Інформація привабить учнів, дозволить їм створити свої, індивідуальні асоціативні відповідності тому ілюстративному матеріалу, який учитель підібрав.

l   Презентації «по кліку» дають можливість пристосувати темп подачі матеріалу до потреб учнів безпосередньо в процесі демонстрації і залишать час для можливих пояснень та уточнень, узагальнень, чого не дозволяє, наприклад, перегляд фільму.

l   Створивши презентацію один раз та зберігши її на електронних носіях, учитель зможе використовувати, доповнювати або змінювати її будь-коли.

l   Створювати таку презентацію, яка відповідає саме вашим вимогам, потребам учнів та стилю подачі матеріалу.

l   Створивши власну презентацію, яка відповідає вимогам саме цього класу, учитель надає її у користування учням для самостійного опрацювання вдома як зразка для створення учнівських презентацій

Крім того, слід зазначити наступне:

l   застосування комп'ютерної технології у початковій школі сприяє більш активному та свідомому засвоєнню учнями знань з англійської мови;

l   комп'ютерні програми створюють позитивне ставлення учнів до навчального матеріалу;

l   впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес початкової школи дає змогу посилити внутрішню мотивацію до навчальної діяльності, внаслідок чого подвоюється час довільної уваги (20 хв замість 10);

l   у процесі сумісної комп'ютерно-ігрової діяльності виникає "кооперуючий ефект" - учні у грі проти комп'ютера несвідомо допомагають один одному;

l   навчальні і контролюючі програми, програми-тести, стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів.









Продуктивне навчання

l  в основі лежить системне досвідчене виробництво та рефлексія;

l  здійснюється в ситуаціях практичної участі школярів;

l  учасники продуктивного навчання беруть на себе контроль за навчанням і розпочинають самоконтрольоване «особистісне навчання»;

l  здійснюється якісне оцінювання індивідуального освітнього процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних завдань і якості продукту;

Продуктивне навчання

l   акцент робиться на умінні використовувати знання, інформацію в різних видах діяльності;

l   актуальними є методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в реальній діяльності;

l   в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти;

l   поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні;

l   учні стають активними. Разом із педагогами вони планують та реалізовують індивідуальну освітню програму, осмислюючи і узагальнюючи свій досвід у різних аспектах.


pdf
Додано
6 листопада 2019
Переглядів
912
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку