обговорення
l
навчання реплікування (рецептивно-репродуктивні та репродуктивні
умовно-комунікативні вправи: слухання, читання зразка мовлення (ЗМ); імітація,
трансформація, завершення ЗМ);
l засвоєння діалогічних єдностей (рецептивнорепродуктивні умовно-комунікативні вправи: підстановка у ЗМ; відповіді на запитання);
l створення мікродіалогів (рецептивно-продуктивні комунікативні вправи: обєднання ЗМ у діалогічні єдності; бесіда між учнями).
l вправи мають базуватися на мовленнєвих ситуаціях спілкування;
l вправи для інтерактивного навчання діалогічного мовлення мають включати елементи ейдетики (відтворення) та ігрові компоненти;
l вправи для інтерактивного навчання діалогічного мовлення мають стимулювати всіх учнів до роботи на уроці;
l основою для вправ мають бути визначені інтерактивні методи, засоби і форми навчання;
l вправи мають розміщуватися у чітко визначеній послідовності від простішої до складнішої з урахуванням етапів інтерактивного навчання англійського діалогічного мовлення.
l формування навичок співпраці у групі.
l прослухати діалоги, тексти, пісні, радіопередачі іноземною мовою;
l здійснити заочну подорож містами, музеями, галереями тощо країни;
l розвивати практичні навички швидко змінювати граматичну структуру речення;
l віднайти необхідні морфологічні елементи у запропонованому тексті;
l
деталізувати структуру тексту за заданими параметрами
(сконструювати послідовність тексту, вилучити й поновити частини мови,
відновити речення тощо)
l Ілюстрація матеріалів з високою якістю картинки, а саме: репродукціями, діаграмами, фото, а також аудіо та відео матеріалами.
l Інформація привабить учнів, дозволить їм створити свої, індивідуальні асоціативні відповідності тому ілюстративному матеріалу, який учитель підібрав.
l
Презентації «по кліку» дають можливість пристосувати темп подачі
матеріалу до потреб учнів безпосередньо в процесі демонстрації і залишать час
для можливих пояснень та уточнень, узагальнень, чого не дозволяє, наприклад,
перегляд фільму.
l Створивши презентацію один раз та зберігши її на електронних носіях, учитель зможе використовувати, доповнювати або змінювати її будь-коли.
l Створювати таку презентацію, яка відповідає саме вашим вимогам, потребам учнів та стилю подачі матеріалу.
l Створивши власну презентацію, яка відповідає вимогам саме цього класу, учитель надає її у користування учням для самостійного опрацювання вдома як зразка для створення учнівських презентацій
Крім того, слід зазначити наступне:
l застосування комп'ютерної технології у початковій школі сприяє більш активному та свідомому засвоєнню учнями знань з англійської мови;
l комп'ютерні програми створюють позитивне ставлення учнів до навчального матеріалу;
l
впровадження комп'ютерних технологій у навчально-виховний процес
початкової школи дає змогу посилити внутрішню мотивацію до навчальної
діяльності, внаслідок чого подвоюється час довільної уваги (20 хв замість 10);
l у процесі сумісної комп'ютерно-ігрової діяльності виникає "кооперуючий ефект" - учні у грі проти комп'ютера несвідомо допомагають один одному;
l навчальні і контролюючі програми, програми-тести, стимулюють інтерес молодших школярів до навчальної діяльності, сприяють формуванню логічного, творчого мислення, розвитку здібностей учнів.
l в основі лежить системне досвідчене виробництво та рефлексія;
l здійснюється в ситуаціях практичної участі школярів;
l учасники продуктивного навчання беруть на себе контроль за навчанням і розпочинають самоконтрольоване «особистісне навчання»;
l здійснюється якісне оцінювання індивідуального освітнього
процесу, що фіксує особисте просування кожного учня відповідно до персональних
завдань і якості продукту;
l акцент робиться на умінні використовувати знання, інформацію в різних видах діяльності;
l актуальними є методи, що оцінюють уміння і здатність використовувати одержанні знання в реальній діяльності;
l в учнів починає діяти установка поліпшити, досягти, взаємодіяти;
l поняття діяльності є центральним у продуктивному навчанні;
l учні стають активними. Разом із педагогами вони планують та
реалізовують індивідуальну освітню програму, осмислюючи і узагальнюючи свій
досвід у різних аспектах.