Навчання грамоти (8 годин на тиждень) 2семестр – 146 уроків

Про матеріал
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Формування аудіативних умінь за віршем В. Марсюка (с. 124). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-син¬тетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за текстом Е. Шима «Дрізд і дятел» (
Перегляд файлу

Навчання грамоти

(8 годин на тиждень)

2семестр – 146  уроків

 

№ з/р

Тема  уроку

Дата проведення

129-Ч.

Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Формування аудіативних умінь за віршем

В. Марсюка (с. 124). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-син­тетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за текстом

Е. Шима «Дрізд і дятел» (с. 124—125).

13.01

130-П.

Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів. С. 6 – 7

13.01

131-Ч.

Закріплення звукового значення букви «йот».

Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту. Розвиток мовлення за текстом

О. Погребняк (с. 127). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 126—127). Мовні ігри. Антоніми (без уживання термінів).

14.01

132-П.

Письмо великої букви Й. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком. С. 8 – 9

14.01

133-Ч.

Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 128). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

(с. 129). Розвиток мовлення за віршем М. Зайця (с. 129)

15.01

134-П.

Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Диктант прямих складів. С. 10 – 11

15.01

 135-Ч.

Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Бесіда на тему «Міста України». Словниково- логічні вправи. Розвиток мовлення за змістом ілюстративного ма­теріалу. Мовні ігри (с. 130). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати

(с. 131)

16.01

136-П.

Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом.

 С. 12 – 13

16.01

137-Ч.

Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Мілна (с. 132). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 133).

20.01

138-П.

Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. С. 14 – 15

20.01

139- Ч.

Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за віршем М. Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 134—135). Мовні ігри (анаграми, «Відшукай слово»).

21.01

140- П.

Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання й записування слів. С. 16 – 17

21.01

141-Ч.

Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Анаграми. Формування аудіативних умінь за віршем Н. Кир'ян (с. 136). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137).

22.01

142-П.

Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. С. 18 – 19

22.01

143-Ч.

Робота з дитячою книгою.  Ти – добрий. Ти  - добра.

23.01

144-П.

Урок розвитку мовлення.  Слова – назви іграшок.

23.01

145-Ч.

Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Колосок». Розвиток мовлення за текстом В. Орлова (с. 139). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139).

27.01

146-П.

Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. С. 20 – 21

27.01

147-Ч.

Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О. Січкаря «Їжача хата». Формування аудіативних умінь за віршем

О. Палійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 140—141). Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського (С. 141)

28.01

148- П.

Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Буквений і словниковий диктант. С. 22 – 23

28.01

149-Ч.

Закріплення звукового значення букви «і». Опрацювання вірша Г. Чубач «Я живу в Україні». Розвиток мовлення за віршем О. Василенко (с. 143). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.

29.01

150-П.

Письмо великої букви І, складів та слів із нею. Складання і записування речень. С. 24 – 25

29.01

151-Ч.

Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк (с. 144 - 145). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Я.

30.01

152-П.

Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів.

С. 26 – 27

30.01

153-Ч.

Закріплення звукових значень букви «я». Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка «Сонячне яблуко».

(с. 146 - 147). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.

03.02

154-П.

Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складання та записування речень. Складовий аналіз слів. Закріплення.

С. 28 – 29

03.02

155-Ч.

Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Григорука (с. 148 - 149). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ю. Розвиток мовлення за змістом тексту за Я. Гояном.

04.02

156-П.

Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень. С. 30 – 31

04.02

157-Ч.

Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Т. Петровської.

Словниково-логічні вправи. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського «Усі книжечки хороші» (с. 150 - 151)

05.02

158-П.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів. С. 32 – 33

05.02

159-Ч.

Робота з дитячою книгою.  Ти - хоробрий. Ти – хоробра.

06.02

160-П.

Урок розвитку мовлення.  Слова – назви одягу та взуття.

06.02

161-Ч.

Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за І. Сенченком (с. 152). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є. Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка.

10.02

162-П.

Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. С. 34 – 35

10.02

163-Ч.

Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання вірша А. Камінчука «Єноти». Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом Л. Муур (154—155). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.

11.02

164-П.

Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант.

С. 36 – 37

11.02

165-Ч.

Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за змістом вірша В. Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н. Бічуї (с. 157). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц.

12.02

166-П.

Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. С. 38 – 39

12.02

167-Ч.

Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Опрацювання оповідання (за О. Березій). Розвиток мовлення за текстом Г. Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158).

13.02

168-П.

Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. С. 40 – 41

13.02

169-Ч.

Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Зву- ко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за віршем В. Крищенка (с. 160 - 161). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Щ. Розвиток мовлення за текстом Г. Тютюнника.

17.02

170-П.

Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. С. 42 – 43

17.02

171-Ч.

Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку...». Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус. Розвиток мовлення за віршем Л. Вознюк (с. 162 - 163). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.

18.02

172-П.

Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. С. 44 – 45

18.02

173-Ч.

Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Е. Майнардус (с. 164 - 165). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ф.

19.02

174-П.

Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С. 46 – 47

19.02

175-Ч.

Робота з дитячою книгою.  Ти – розумний. Ти – розумна.

20.02

176-П.

Урок розвитку мовлення.  Складання добрих казок.

20.02

177-Ч.

Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фонтани». Словниково-логічні вправи. Формування вмінь читати слова із буквою Ф, Аналітико-синтетичні види роботи. Мовні ігри (с. 166—167).

24.02

178-П.

Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Складання і записування речень. С. 48 – 49

24.02

179-Ч.

Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за Ю. Ярмишем (с. 168 - 169). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж.

25.02

180-П.

Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Складання й записування речень. Словниковий диктант. С. 50 – 51

25.02

181-Ч.

Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г. Бойка

(с. 170). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дз.

26.02

182-П.

Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень. С. 52 – 53

26.02

183-Ч.

Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша

О. Полянської «Комп'ютерна мишка» та оповідання (за

Н. Гуркіною). Загадка. Формування умінь читати слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку (с. 172—173)

27.02

184-П.

Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. С. 54 - 55

27.02

Післябукварний період (90 годин)

185-Ч.

Звуки й голоси в природі; звуки рідної мови. Формування уміння читати слова правильно, читати речення і частини тексту виразно. Розвиток уміння чути й розуміти звуки природи. Казка Сергія Козлова «Звуки й голоси».

03.03

186-П.

Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.Спілкуймося красно.

03.03

187-Ч.

Робота з дитячою книгою.  Ти – слухняний. Ти – слухняна.

04.03

188-П.

Урок розвитку мовлення.  Слова – назви посуду.

04.03

189-Ч.

Формування уміння читати слова, речення,казку правильно і виразно. Казка Г. Малик «Про те, чому папуга не навчився розмовляти»

05.03

190-П.

Приголосні звуки. Дикція.

05.03

191-Ч.

Читаємо, запам’ятовуємо. Твори М. Богуславського «Бабуся вихідна», та Г. Бойко «Сама бачила».

06.03

192-П.

Приголосні звуки: м’які й тверді. Вживаємо теплі, ласкаві слова.

06.03

193-Ч.

Формування уміння розуміти значення слів і правильно їх читати. Казка О. Ільченка «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука»

11.03

194-П.

Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Наголос. Наголошені звуки, склади.

11.03

195-Ч.

Чітко вимовляємо звуки. Читаємо правильно.Вчимося бачити красу природи, описану в казці; красу, яка нас оточує, захоплюватися нею. Казка Г. Малик «У лісі».

12.03

196-П.

Буква й і буквосполучення йо. Природа — найкращий наш учитель.

12.03

197-Ч.

Вчимося визначати в тексті пригоду. Вірш Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик», оповідання Шаповалова «Зозуляста курка».

13.03

198-П.

Буква ґ, звук [ґ]. Слово втішає, заспокоює.

13.03

 

 

 

199-Ч.

Правильність читання, чітке промовляння слів. Слова з емоційним забарвленням. Уміння сприймати і утворювати слова з різним емоційним забарвленням ( гарбузик, гарбузище) Казка З. Мензатюк «Гарбузище»

17.03

200-П.

Буква г і  ґ. Артикуляція відповідних звуків. Слухаємо уважно.

17.03

201-Ч.

Робота з дитячою книгою.  Ти – чесний. Ти – чесна.

18.03

202-П.

Розвиток зв’язного мовлення. Лелеки весну несуть здалека.

18.03

203-Ч.

Вміння спілкуватися, висловлювати цікаві думки, давати характеристику персонажам на основі висловлених ними думок. Оповідання  І. Просяника «Смішинки від Натилинки»

19.03

204-П.

Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами.

19.03

205-Ч.

Читаємо про дитинство Тараса. Знайомимося з віршем Тараса Григоровича Шевченка. Оповідання Д. Красицького «Малий маляр»; вірш Т. Шевченка «Вітер у гаї…»

20.03

206-П.

Буква я та її звукові значення. Все нове — цікаве

20.03

207-Ч.

Формування правильності, усвідомленості читання.

Виховання уваги до кожного слова в тексті. Вірші С. Цушка «Комп’ютеренята» та Т. Петровської «Молоко».

31.03

208-П.

Буква ю та її звукові значення. Народні свята: Великдень.

31.03

209-Ч.

Навчаємось бути уважними до слова: до його значення, звучання. Казка С. Козлова «Дозвольте з вами посутінкуватися».

01.04

210-П.

Буква є та її звукові значення. Слова-прикраси нашого мовлення.

01.04

211-Ч.

Щоденник – зошит, в якому записуються події з власного життя, враження від них. Оповідання І. Роздобудько «Місяць у слоїку».

02.04

212-П.

Буква ї та її звукові значення. Моя країна — Україна.

02.04

213-Ч.

Друг завжди допоможе. Вчимося міркувати, читати правильно. Оповідання М. Герасименка «Мобільний телефон».

03.04

214-П.

Знак м’якшення. Буквосполучення ьо. Правила користування мобільним телефоном.

03.04

215-Ч.

Барвисті слова у творі. Оповідання М. Слабошпицького «Лелеча весна».

07.04

216-П.

Перенос слів із знаком м’якшення і буквосполученням ьо. Ввічлива відмова.

07.04

217-Ч.

Гарний, радісний настрій твору. Оповідання Є. Шморгуна «Ла – та – та».

08.04

218-П.

Буква щ та її звукові значення. Усмішка допомагає у спілкуванні.

08.04

219-Ч.

Навчаємось визначати настрій персонажа твору. Уривок з казки Г. К. Андерсена «Ромашка».

09.04

220-П.

Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами.

09.04

221-Ч.

Робота з дитячою книгою.   Ти – самостійний. Ти – самостійна.

10.04

222-П.

Розвиток зв’язного мовлення. Пори року. Явища природи. Робота з деформованими віршами про навколишній світ.

10.04

223-Ч.

Звуки весни у творі. Оповідання В. Чухліба «Джмелиний оркестр».

14.04

224-П.

Буквосполучення дж, звук [дж]. У розповіді дотримуємося порядку подій.

14.04

225-Ч.

Як треба читати. Казка Л. Ворониної «Бурулька».

15.04

226-П.

Буквосполучення дз, звук [дз]. Правила телефонного спілкування.

15.04

227-Ч.

Вчимося міркувати , чому так….Вірш Б. Грінченка «Ластівка».

16.04

228-П.

Апостроф. Під час спілкування бути приязним, уважним.

16.04

229-Ч.

Правильніть читання. Правильне промовляння слів із подвоєнням приголосних, правильне наголошення слів. Оповідання С. Махотіна «Кошеня Гусєв».

17.04

230-П.

Склад. Поділ слова на склади. Слова вітання.

17.04

231-Ч.

Хто у творі подобається і чим? Оповідання Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».

22.04

232-П.

Велика буква в іменах і прізвищах людей. Слова вдячності.

22.04

233-Ч.

Читання казки Зірки Мензатюк «Ярмарок».

23.04

234-П.

Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Моя країна — Україна.

23.04

235-Ч.

Читаючи, керуйте своїм голосом. Вірш Т. Маршалової «Лісова кравчиня»

24.04

236-П.

Слова-назви предметів. Увічливість — це чемність.

24.04

237-Ч.

Вчимося розповідати про себе. Оповідання М. Павленко «Я – Оля Маляренко…».

28.04

238-П.

Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами.

28.04

239-Ч.

Робота з дитячою книгою.   Ти – веселий. Ти – весела.

29.04

240-П.

Розвиток зв’язного мовлення. Складання творів-розповідей «Моя родина» за питаннями та опорними словосполученнями. Назви професій.

29.04

241-Ч.

Леся Українка –велика українська поетеса. Виразне читання вірша «Вишеньки».

30.04

242-П.

Слова-назви  предметів. Спілкуймося красно!

30.04

243-Ч.

Який: добрий чи злий? Оповідання А. Григорука «Волелюбний вітер».

05.05

244-П.

Слова-назви ознак предметів.Увічливість.

05.05

245-Ч.

Як голосом, мімікою і жестами передати особливості промовляння слів персонажами твору. Оповідання З. Мензатюк «Як до жабок говорити».

06.05

246-П.

Слова-назви дії предметів. Дорожити словом.

06.05

247-Ч.

Вміння слухати і передбачати розгортання подій.  Казка В. Запорожець «Кульбабка».

07.05

248-П.

Слова-назви дії предметів. Дорожити словом.

07.05

249-Ч.

Навчання учнів уважно слухати, читати, шукати в тексті відповіді. Розвиток уміння уважно слухати. Знайомимось з казками Івана Яковича Франка. Казка І. Франка «Кролик і ведмідь».

08.05

250-П.

Слова, протилежні за значенням. Слова ввічливості.

08.05

251-Ч.

Читайте - думайте… Ознайомлення із словами, протилежними за значенням. Вірш А. Григорука «Гра».

12.05

252-П.

Слова, близькі за значенням. Збагачуємо своє мовлення.

12.05

253-Ч.

Про яскраві слова в тексті. Оповідання В. Чухліба « Як сонце сходить».

13.05

254-П.

Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами.

13.05

255-Ч

Робота з дитячою книгою.  Золота осінь.

14.05

256-П

Розвиток мовлення. Тематична група слів «Тварини».  Складання загадок про тварин.

14.05

257-Ч.

Смішні пригоди. Оповідання «Пригоди з Дем’яном (з польського гумору).

15.05

258-П.

Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.

15.05

259-Ч.

На сонці тепло, біля мами добре. Вірш А. Костецького «Все не так».

19.05

260-П.

Закріплення знань про речення.

19.05

261-Ч.

Найважливіша думка. Чому навчає казка? Казка  Л. Лапіної  «Як півник співати навчився».

20.05

262-П.

Текст. Вітаючись — усміхайтеся.

20.05

263-Ч.

Вчимося висловлювати свої думки щодо описаного, давати їх свою оцінку.  Вірші Т. Петровської  «Як вітаємося…» та М. Яснова «Жива природа».

21.05

264-П.

Закріплення знань про текст. Робота з деформованим текстом.

21.05

265-Ч.

Вчимося висловлювати свої думки щодо описаного, давати їх свою оцінку. Казка Г. Павлишиної «Економія слів».

22.05

266-П.

Речення. Інтонація — прикраса нашого мовлення.

22.05

267-Ч.

Можна намалювати словом. Л. Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати».

26.05

268-П.

Контрольне списування.

26.05

269-Ч

Навчаємося розуміти переживання. Вірш В. Марсюка «Диктант». 

27.05

270-П

Тестування на основі вивченого.

27.05

 271-Ч

Робота з дитячою книгою.  Різнокольорове літечко.

28.05

 272-П

Урок розвитку мовлення.  Тематична група слів «Рослини».

28.05

 273-Ч

Визначаємо настрій вірша. Вірш О. Палійчука «Алло»,

Розмовляйте ввічливо, правильно добирайте й вимовляйте слова. С. Гусак «Канікули», Г. Чубач «У селі в бабусі», Я. Гоян «Канікули».

29.05

 274-П

Узагальнення і систематизація знань учнів за рік.

29.05

 

 

docx
Додано
13 липня 2020
Переглядів
516
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку