Навчання грамоти
(8 годин на тиждень)
2семестр – 146 уроків
№ з/р |
Тема уроку |
Дата проведення |
129-Ч. |
Звук [й], позначення його буквою «ій» («йот»). Звуко- буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Опрацювання тексту. Формування аудіативних умінь за віршем В. Марсюка (с. 124). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за текстом Е. Шима «Дрізд і дятел» (с. 124—125). |
13.01 |
130-П. |
Письмо малої букви й, буквосполучень із нею. Підготовчі графічні вправи. Складання і записування слів. С. 6 – 7 |
13.01 |
131-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «йот». Буквосполучення йо. Слова, протилежні за значенням. Опрацювання тексту. Розвиток мовлення за текстом О. Погребняк (с. 127). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 126—127). Мовні ігри. Антоніми (без уживання термінів). |
14.01 |
132-П. |
Письмо великої букви Й. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Складання розповіді за малюнком. С. 8 – 9 |
14.01 |
133-Ч. |
Звук [х], позначення його буквою «ха». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 128). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 129). Розвиток мовлення за віршем М. Зайця (с. 129) |
15.01 |
134-П. |
Письмо малої букви х, складів із нею. Складання і записування слів. Диктант прямих складів. С. 10 – 11 |
15.01 |
135-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ха». Читання слів, речень. Бесіда на тему «Міста України». Словниково- логічні вправи. Розвиток мовлення за змістом ілюстративного матеріалу. Мовні ігри (с. 130). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 131) |
16.01 |
136-П. |
Письмо великої букви X. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С. 12 – 13 |
16.01 |
137-Ч. |
Звук [ж], позначення його буквою «же». Дзвінка вимова звука [ж] у кінці складів та слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Мілна (с. 132). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 133). |
20.01 |
138-П. |
Письмо малої букви ж. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень та слів із буквою ж. С. 14 – 15 |
20.01 |
139- Ч. |
Закріплення звукового значення букви «же». Читання слів. Опрацювання тексту. Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за віршем М. Пригари «Тайна» (с. 135). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 134—135). Мовні ігри (анаграми, «Відшукай слово»). |
21.01 |
140- П. |
Письмо великої букви Ж, складів із нею. Складання й записування слів. С. 16 – 17 |
21.01 |
141-Ч. |
Звук [ш], позначення його буквою «ша». Читання складів, слів. Зіставлення звуків [ж] — [ш]. Анаграми. Формування аудіативних умінь за віршем Н. Кир'ян (с. 136). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В.Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137). |
22.01 |
142-П. |
Письмо малої букви ш. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів і речень. С. 18 – 19 |
22.01 |
143-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – добрий. Ти - добра. |
23.01 |
144-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова – назви іграшок. |
23.01 |
145-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ша». Читання слів. Опрацювання вірша Т. Коломієць «Колосок». Розвиток мовлення за текстом В. Орлова (с. 139). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток діалогічного мовлення (с. 138—139). |
27.01 |
146-П. |
Письмо великої букви Ш. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів і речень. С. 20 – 21 |
27.01 |
147-Ч. |
Буква «ї», позначення нею сполучення звуків [йі]. Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша О. Січкаря «Їжача хата». Формування аудіативних умінь за віршем О. Палійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 140—141). Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського (С. 141) |
28.01 |
148- П. |
Письмо малої букви ї, буквосполучень із нею. Складання і записування слів із вивчених букв. Буквений і словниковий диктант. С. 22 – 23 |
28.01 |
149-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «і». Опрацювання вірша Г. Чубач «Я живу в Україні». Розвиток мовлення за віршем О. Василенко (с. 143). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. |
29.01 |
150-П. |
Письмо великої букви І, складів та слів із нею. Складання і записування речень. С. 24 – 25 |
29.01 |
151-Ч. |
Буква «я», позначення нею сполучення звуків [йа]. Позначення буквою «я» звука [а] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк (с. 144 - 145). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Я. |
30.01 |
152-П. |
Письмо малої букви я. Підготовчі графічні вправи. Порівняння букв я, л, м, ґ. Написання буквосполучень, слів. С. 26 – 27 |
30.01 |
153-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «я». Читання слів. Опрацювання вірша В. Крищенка «Сонячне яблуко». (с. 146 - 147). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. |
03.02 |
154-П. |
Письмо великої букви Я, буквосполучень із нею. Складання та записування речень. Складовий аналіз слів. Закріплення. С. 28 – 29 |
03.02 |
155-Ч. |
Буква «ю», позначення нею сполучення звуків [йу]. Позначення буквою «ю» звука [у] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за текстом А. Григорука (с. 148 - 149). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ю. Розвиток мовлення за змістом тексту за Я. Гояном. |
04.02 |
156-П. |
Письмо малої букви ю. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів, речень. С. 30 – 31 |
04.02 |
157-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «ю». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання вірша Т. Петровської. Словниково-логічні вправи. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського «Усі книжечки хороші» (с. 150 - 151) |
05.02 |
158-П. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів. С. 32 – 33 |
05.02 |
159-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти - хоробрий. Ти – хоробра. |
06.02 |
160-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова – назви одягу та взуття. |
06.02 |
161-Ч. |
Буква «є», позначення нею сполучення звуків [йе]. Позначення буквою «є» звука [е] та м'якості попереднього приголосного. Звуко-буквений аналіз слів. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за І. Сенченком (с. 152). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова із буквою Є. Розвиток мовлення за віршем Т. Шевченка. |
10.02 |
162-П. |
Письмо малої букви є. Підготовчі графічні вправи. Написання складів та слів із буквою є. С. 34 – 35 |
10.02 |
163-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «є». Опрацювання вірша А. Камінчука «Єноти». Словниково-логічні вправи. Розвиток мовлення за текстом Л. Муур (154—155). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. |
11.02 |
164-П. |
Письмо великої букви Є. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень і речень. Вибірковий диктант. С. 36 – 37 |
11.02 |
165-Ч. |
Звуки [ц], [ц'], позначення їх буквою «це». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за змістом вірша В. Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи із словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Розвиток мовлення за текстом Н. Бічуї (с. 157). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати слова з буквою Ц. |
12.02 |
166-П. |
Письмо малої букви ц. Підготовчі графічні вправи. Письмо складів та слів із буквою ц. С. 38 – 39 |
12.02 |
167-Ч. |
Закріплення звукових значень букви «це». Читання слів. Опрацювання оповідання (за О. Березій). Розвиток мовлення за текстом Г. Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158). |
13.02 |
168-П. |
Письмо великої букви Ц, буквосполучень та слів із нею. Написання речень. С. 40 – 41 |
13.02 |
169-Ч. |
Буква «ща», позначення нею звукосполучення [шч]. Зву- ко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за віршем В. Крищенка (с. 160 - 161). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Щ. Розвиток мовлення за текстом Г. Тютюнника. |
17.02 |
170-П. |
Письмо малої букви щ. Підготовчі графічні вправи. Написання складів, слів, речень. С. 42 – 43 |
17.02 |
171-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «ща». Опрацювання вірша Л. Вознюк «Через річку по місточку...». Словниково-логічні вправи. Скоромовка. Ребус. Розвиток мовлення за віршем Л. Вознюк (с. 162 - 163). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання. |
18.02 |
172-П. |
Письмо великої букви Щ, буквосполучень та слів із нею. Складання і записування речень. С. 44 – 45 |
18.02 |
173-Ч. |
Звук [ф], позначення його буквою «еф». Звуко-буквений аналіз слів. Читання складів, слів. Формування аудіативних умінь за текстом Е. Майнардус (с. 164 - 165). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквою Ф. |
19.02 |
174-П. |
Письмо малої букви ф. Підготовчі графічні вправи. Написання буквосполучень, слів. Списування речень, поданих друкованим шрифтом. С. 46 – 47 |
19.02 |
175-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – розумний. Ти – розумна. |
20.02 |
176-П. |
Урок розвитку мовлення. Складання добрих казок. |
20.02 |
177-Ч. |
Закріплення звукового значення букви «еф». Опрацювання тексту «Фонтани». Словниково-логічні вправи. Формування вмінь читати слова із буквою Ф, Аналітико-синтетичні види роботи. Мовні ігри (с. 166—167). |
24.02 |
178-П. |
Письмо великої букви Ф, буквосполучень із нею. Складання і записування речень. С. 48 – 49 |
24.02 |
179-Ч. |
Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Відпрацювання злитої вимови звука [дж]. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за Ю. Ярмишем (с. 168 - 169). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж. |
25.02 |
180-П. |
Письмо буквосполучень дж, Дж, слів із ними. Складання й записування речень. Словниковий диктант. С. 50 – 51 |
25.02 |
181-Ч. |
Звуки [дз], [дз'], позначення їх буквосполученням «дз». Відпрацювання злитої вимови звуків [дз], [дз']. Звуко- буквений аналіз слів. Опрацювання віршів. Загадка. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Г. Бойка (с. 170). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку. Формування вмінь читати слова з буквосполученням дз. |
26.02 |
182-П. |
Письмо буквосполучень дз, Дз, слів із ними. Безвідривне поєднання букв. Складання і записування речень. С. 52 – 53 |
26.02 |
183-Ч. |
Апостроф. Роль апострофа в українській мові. Вимова і написання слів з апострофом. Опрацювання вірша О. Полянської «Комп'ютерна мишка» та оповідання (за Н. Гуркіною). Загадка. Формування умінь читати слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами — назвами предметів, які намальовані у віночку (с. 172—173) |
27.02 |
184-П. |
Написання складів і слів з апострофом. Звуковий аналіз слів. Пояснювальний диктант. С. 54 - 55 |
27.02 |
Післябукварний період (90 годин) |
||
185-Ч. |
Звуки й голоси в природі; звуки рідної мови. Формування уміння читати слова правильно, читати речення і частини тексту виразно. Розвиток уміння чути й розуміти звуки природи. Казка Сергія Козлова «Звуки й голоси». |
03.03 |
186-П. |
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.Спілкуймося красно. |
03.03 |
187-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – слухняний. Ти – слухняна. |
04.03 |
188-П. |
Урок розвитку мовлення. Слова – назви посуду. |
04.03 |
189-Ч. |
Формування уміння читати слова, речення,казку правильно і виразно. Казка Г. Малик «Про те, чому папуга не навчився розмовляти» |
05.03 |
190-П. |
Приголосні звуки. Дикція. |
05.03 |
191-Ч. |
Читаємо, запам’ятовуємо. Твори М. Богуславського «Бабуся вихідна», та Г. Бойко «Сама бачила». |
06.03 |
192-П. |
Приголосні звуки: м’які й тверді. Вживаємо теплі, ласкаві слова. |
06.03 |
193-Ч. |
Формування уміння розуміти значення слів і правильно їх читати. Казка О. Ільченка «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» |
11.03 |
194-П. |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки. Наголос. Наголошені звуки, склади. |
11.03 |
195-Ч. |
Чітко вимовляємо звуки. Читаємо правильно.Вчимося бачити красу природи, описану в казці; красу, яка нас оточує, захоплюватися нею. Казка Г. Малик «У лісі». |
12.03 |
196-П. |
Буква й і буквосполучення йо. Природа — найкращий наш учитель. |
12.03 |
197-Ч. |
Вчимося визначати в тексті пригоду. Вірш Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик», оповідання Шаповалова «Зозуляста курка». |
13.03 |
198-П. |
Буква ґ, звук [ґ]. Слово втішає, заспокоює. |
13.03
|
199-Ч. |
Правильність читання, чітке промовляння слів. Слова з емоційним забарвленням. Уміння сприймати і утворювати слова з різним емоційним забарвленням ( гарбузик, гарбузище) Казка З. Мензатюк «Гарбузище» |
17.03 |
200-П. |
Буква г і ґ. Артикуляція відповідних звуків. Слухаємо уважно. |
17.03 |
201-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – чесний. Ти – чесна. |
18.03 |
202-П. |
Розвиток зв’язного мовлення. Лелеки весну несуть здалека. |
18.03 |
203-Ч. |
Вміння спілкуватися, висловлювати цікаві думки, давати характеристику персонажам на основі висловлених ними думок. Оповідання І. Просяника «Смішинки від Натилинки» |
19.03 |
204-П. |
Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами. |
19.03 |
205-Ч. |
Читаємо про дитинство Тараса. Знайомимося з віршем Тараса Григоровича Шевченка. Оповідання Д. Красицького «Малий маляр»; вірш Т. Шевченка «Вітер у гаї…» |
20.03 |
206-П. |
Буква я та її звукові значення. Все нове — цікаве |
20.03 |
207-Ч. |
Формування правильності, усвідомленості читання. Виховання уваги до кожного слова в тексті. Вірші С. Цушка «Комп’ютеренята» та Т. Петровської «Молоко». |
31.03 |
208-П. |
Буква ю та її звукові значення. Народні свята: Великдень. |
31.03 |
209-Ч. |
Навчаємось бути уважними до слова: до його значення, звучання. Казка С. Козлова «Дозвольте з вами посутінкуватися». |
01.04 |
210-П. |
Буква є та її звукові значення. Слова-прикраси нашого мовлення. |
01.04 |
211-Ч. |
Щоденник – зошит, в якому записуються події з власного життя, враження від них. Оповідання І. Роздобудько «Місяць у слоїку». |
02.04 |
212-П. |
Буква ї та її звукові значення. Моя країна — Україна. |
02.04 |
213-Ч. |
Друг завжди допоможе. Вчимося міркувати, читати правильно. Оповідання М. Герасименка «Мобільний телефон». |
03.04 |
214-П. |
Знак м’якшення. Буквосполучення ьо. Правила користування мобільним телефоном. |
03.04 |
215-Ч. |
Барвисті слова у творі. Оповідання М. Слабошпицького «Лелеча весна». |
07.04 |
216-П. |
Перенос слів із знаком м’якшення і буквосполученням ьо. Ввічлива відмова. |
07.04 |
217-Ч. |
Гарний, радісний настрій твору. Оповідання Є. Шморгуна «Ла – та – та». |
08.04 |
218-П. |
Буква щ та її звукові значення. Усмішка допомагає у спілкуванні. |
08.04 |
219-Ч. |
Навчаємось визначати настрій персонажа твору. Уривок з казки Г. К. Андерсена «Ромашка». |
09.04 |
220-П. |
Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами. |
09.04 |
221-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – самостійний. Ти – самостійна. |
10.04 |
222-П. |
Розвиток зв’язного мовлення. Пори року. Явища природи. Робота з деформованими віршами про навколишній світ. |
10.04 |
223-Ч. |
Звуки весни у творі. Оповідання В. Чухліба «Джмелиний оркестр». |
14.04 |
224-П. |
Буквосполучення дж, звук [дж]. У розповіді дотримуємося порядку подій. |
14.04 |
225-Ч. |
Як треба читати. Казка Л. Ворониної «Бурулька». |
15.04 |
226-П. |
Буквосполучення дз, звук [дз]. Правила телефонного спілкування. |
15.04 |
227-Ч. |
Вчимося міркувати , чому так….Вірш Б. Грінченка «Ластівка». |
16.04 |
228-П. |
Апостроф. Під час спілкування бути приязним, уважним. |
16.04 |
229-Ч. |
Правильніть читання. Правильне промовляння слів із подвоєнням приголосних, правильне наголошення слів. Оповідання С. Махотіна «Кошеня Гусєв». |
17.04 |
230-П. |
Склад. Поділ слова на склади. Слова вітання. |
17.04 |
231-Ч. |
Хто у творі подобається і чим? Оповідання Н. Сняданко «Матвійкові іграшки». |
22.04 |
232-П. |
Велика буква в іменах і прізвищах людей. Слова вдячності. |
22.04 |
233-Ч. |
Читання казки Зірки Мензатюк «Ярмарок». |
23.04 |
234-П. |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. Моя країна — Україна. |
23.04 |
235-Ч. |
Читаючи, керуйте своїм голосом. Вірш Т. Маршалової «Лісова кравчиня» |
24.04 |
236-П. |
Слова-назви предметів. Увічливість — це чемність. |
24.04 |
237-Ч. |
Вчимося розповідати про себе. Оповідання М. Павленко «Я – Оля Маляренко…». |
28.04 |
238-П. |
Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами. |
28.04 |
239-Ч. |
Робота з дитячою книгою. Ти – веселий. Ти – весела. |
29.04 |
240-П. |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання творів-розповідей «Моя родина» за питаннями та опорними словосполученнями. Назви професій. |
29.04 |
241-Ч. |
Леся Українка –велика українська поетеса. Виразне читання вірша «Вишеньки». |
30.04 |
242-П. |
Слова-назви предметів. Спілкуймося красно! |
30.04 |
243-Ч. |
Який: добрий чи злий? Оповідання А. Григорука «Волелюбний вітер». |
05.05 |
244-П. |
Слова-назви ознак предметів.Увічливість. |
05.05 |
245-Ч. |
Як голосом, мімікою і жестами передати особливості промовляння слів персонажами твору. Оповідання З. Мензатюк «Як до жабок говорити». |
06.05 |
246-П. |
Слова-назви дії предметів. Дорожити словом. |
06.05 |
247-Ч. |
Вміння слухати і передбачати розгортання подій. Казка В. Запорожець «Кульбабка». |
07.05 |
248-П. |
Слова-назви дії предметів. Дорожити словом. |
07.05 |
249-Ч. |
Навчання учнів уважно слухати, читати, шукати в тексті відповіді. Розвиток уміння уважно слухати. Знайомимось з казками Івана Яковича Франка. Казка І. Франка «Кролик і ведмідь». |
08.05 |
250-П. |
Слова, протилежні за значенням. Слова ввічливості. |
08.05 |
251-Ч. |
Читайте - думайте… Ознайомлення із словами, протилежними за значенням. Вірш А. Григорука «Гра». |
12.05 |
252-П. |
Слова, близькі за значенням. Збагачуємо своє мовлення. |
12.05 |
253-Ч. |
Про яскраві слова в тексті. Оповідання В. Чухліба « Як сонце сходить». |
13.05 |
254-П. |
Розвиток зв’язного мовлення на основі почутого, прочитаного на уроці читання та за опорними словами. |
13.05 |
255-Ч |
Робота з дитячою книгою. Золота осінь. |
14.05 |
256-П |
Розвиток мовлення. Тематична група слів «Тварини». Складання загадок про тварин. |
14.05 |
257-Ч. |
Смішні пригоди. Оповідання «Пригоди з Дем’яном (з польського гумору). |
15.05 |
258-П. |
Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням. |
15.05 |
259-Ч. |
На сонці тепло, біля мами добре. Вірш А. Костецького «Все не так». |
19.05 |
260-П. |
Закріплення знань про речення. |
19.05 |
261-Ч. |
Найважливіша думка. Чому навчає казка? Казка Л. Лапіної «Як півник співати навчився». |
20.05 |
262-П. |
Текст. Вітаючись — усміхайтеся. |
20.05 |
263-Ч. |
Вчимося висловлювати свої думки щодо описаного, давати їх свою оцінку. Вірші Т. Петровської «Як вітаємося…» та М. Яснова «Жива природа». |
21.05 |
264-П. |
Закріплення знань про текст. Робота з деформованим текстом. |
21.05 |
265-Ч. |
Вчимося висловлювати свої думки щодо описаного, давати їх свою оцінку. Казка Г. Павлишиної «Економія слів». |
22.05 |
266-П. |
Речення. Інтонація — прикраса нашого мовлення. |
22.05 |
267-Ч. |
Можна намалювати словом. Л. Денисенко «Історія про те, як Ліза вигадала Цюцю П. та пішла її розшукувати». |
26.05 |
268-П. |
Контрольне списування. |
26.05 |
269-Ч |
Навчаємося розуміти переживання. Вірш В. Марсюка «Диктант». |
27.05 |
270-П |
Тестування на основі вивченого. |
27.05 |
271-Ч |
Робота з дитячою книгою. Різнокольорове літечко. |
28.05 |
272-П |
Урок розвитку мовлення. Тематична група слів «Рослини». |
28.05 |
273-Ч |
Визначаємо настрій вірша. Вірш О. Палійчука «Алло», Розмовляйте ввічливо, правильно добирайте й вимовляйте слова. С. Гусак «Канікули», Г. Чубач «У селі в бабусі», Я. Гоян «Канікули». |
29.05 |
274-П |
Узагальнення і систематизація знань учнів за рік. |
29.05 |