Навчання медіа компетентності при вивченні англійської мови.

Про матеріал
В роботі надані рекомендації щодо навчання учнів медіаграмотності при вивченні англійської мови, як на уроках, так й в позакласний час
Перегляд файлу

Навчання медіа компетентності при вивченні англійської мови.

Система навчання в школі повинна відповідати викликам сьогодення. Дітей треба навчати не тільки отримувати певний обсяг знань, а розвивати   навички 21 століття: креативність, критичне мислення, комунікацію та вміння співпрацювати в команді. Також не можна ігнорувати факт існування інформаційних технологій. Вчителі можуть використовувати інтерес дітей до гаджетів в корисному руслі. На уроках англійської мови можна поєднувати різні технології для розвитку всіх цих навичків.

Одна з цікавих вправ для розвитку аналітичного мислення – перегляд та аналіз відео. Після перегляду відеороликів( використовую різні відео з сайтів http://learnenglish.britishcouncil.org/general-english/video-zone, https://elt.oup.com/student/headway/?cc=ua&selLanguage=uk), діти виконують не тільки завдання на розуміння тексту, а також аналізують інформацію. Наприклад, відрізняють де справжні факти, а де припущення. На першому етапі пропоную визначити де факт, а де припущення з запропонованих варіантів. (Fact or opinion? Why?)

It`s a very simple recipe.

  It`s healthy food.

The girl like it.

 

Потім вони вже самі можуть аналізувати всі фрази без допомоги вчителя, який виступає в ролі фасилітатора. Також можна проаналізувати міміку, рухи, інтонацію героїв.

Найцікавіше в старших класах, коли вивчається тема «Медіа». Спочатку для визначення ролі медіа пропоную коротенький текст з багатьма фактами. Наприклад, короткі відомості про недуже відому країну (Нікарагуа, Шрі-Ланка і т.д.). Після читання тексту, з кожної групи представник переказує текст. У кожної групи – розповідь інша. Тобто одна й таж інформація передається по-різному. Так учні розуміють, що кодування однієї інформації для передачі та подальше ії декодування може змінити кінцевий зміст або по-різному розставити акценти.

Важливо навчати розрізненню фактів від фейків. Для цього спочатку знайомлю учнів з правилами аналізу отриманої інформації.

А потім пропоную вправи на визначення фейків.

They say it`s harmful for our health. (Who are they? How can this statement be proved?)

Ex-minister said that the economy of our country has increased lately. (Can we trust this information? Why? Can we trust the person if she or he ex-? Is it a fact or an assumption?) 

Проектна діяльність дуже важлива для розвитку усіх навичок 21 століття. Спочатку діти визначають тему проекту. Звичайно краще, якщо це робиться за допомогою мозкового штурму у групах. Потім обговорюється. Далі іде пошук матеріалів, їх аналіз, оцінювання та відбір найбільш яскравих та корисних, обговорюється дизайн або якісь перлинки монтажу(якщо ми кажемо про медіа проекти) та далі є командне втілення проекту. Для того, щоб перемогти в програмі GoCamp, були створені відеоролики: https://www.youtube.com/watch?v=IOUS6rW5R2w, https://www.youtube.com/watch?v=v_wka7dMo7w. 

Діти настільки бажали, щоб волонтери приїхали, діти щостворили інші ролики про наше місто. Вони спочатку вирішили, що показати, написали англійською мовою,відібрали матеріал, разом з вихователем пішли на екскурсію, зняли та змонтували відео – це відбулось за 2 дні та захопили усіх, хто брав участь (відео 2 хв) Все це було зроблено за допомогою звичайних смартфонів, знімали діти.

https://www.youtube.com/watch?v=-Of3vNZs4_s, https://www.youtube.com/watch?v=mVOcDvvVat4&feature=youtu.be

При проведенні англомовних таборів GoCamp у кожному загоні обираються фотограф та відеограф, які кожного дня фіксують все, що відбувається у таборі. Потім редактори обирають найбільш цікаві фото та робиться колаж.  Кожного ранку наступного дня весь табір переглядає це та отримує задоволення.

       

Дуже допомагає при створенні проектів так звана Scrum дошка. На ній фіксуються всі етапи проекту та розподіл обов’язків. Що треба зробити, що в процесі та що вже зроблено.

 

Метод проектів використовую при вивченні майже всіх тем. Наприклад, в 9 класі, при вивченні теми «Environment», «Jobs» діти спочатку визначають, які були найвпливовіші відкриття різних століть або найважливіші професії та пояснюють чому. Дуже важливо заохочувати дітей виражати особисту думку. Потім перевіряють свої ідеї, шукають інформацію в Інтернеті, аналізують ії та створюють й захищають свої проекти. Наприклад, «The profession of the future», «How we can protect our environment».

     

 

Також учні нашої школи беруть участь в програмі Generation Global. https://generation.global/  Учні спілкуються в блогах з однолітками різних країн на такі теми, як багатство та благодійність, права людини, цінності мого суспільства та інш. Також були проведені відео конференції  на тему «Wealth, Poverty & Charity», під час яких діти не тільки змогли покращити навички аудіювання, говоріння, а й замислитися над загальними проблемами світа незалежно від місці проживання.

            

 

 

 

 

 

docx
Додано
1 червня 2020
Переглядів
1563
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку