.Навколишній світ. Урок на тему "Як я з"явився на світ ?. Науково-педагогічний проект " Росток".

Про матеріал

Урок "Навколишній світ" - 2 кл за науково-педагогічним проектом "Росток".

В доступній та делікатній формі дає відповідь на непрості дитячі питання.

Перегляд файлу

                       Урок навколишнього світу  - 2 клас  за

 науково-педагогічним  проектом “Росток ”

 

Тема: Як я з’явився на світ?

Мета: повторити матеріал теми “Дні тижня ” ;

  • з’ясувати з дітьми питання як людина з’являється на світ;
  • розвивати навички роботи  в групі, логічне мислення, вміння висловлювати свою думку, фантазувати;
  • вчити відкривати нові знання;
  • виховувати любов до батьків, один до одного.

Обладнання: відеоматеріали,підручник “Навколишній  світ ”(2 клас),  фотографії, малюнки, конструктор уроку,

 схема-потяг.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Урок навколишній світ за комплексною програмою розвитку «РОСТОК»

Тема: Як я з'явився на світ?

Мета: З'ясувати з дітьми питання, як людина з'явилася на світ, та вияснити сприятливі умови виникнення цієї події; навчити визначати спільні та відмінні ознаки людей; розвивати логічне мислення, мовлення вміння відстоювати свою думку, фантазувати; виховувати любов до батьків та повагу один до одного.

Хід уроку:

1. Орг.момент. Налаштування.

На дошці розташовані теми уроків, над якими ми працювали на попередніх уроках

навколишнього світу.

- Розташуйте їх у такій послідовності, як ми вивчали.

1 .Комахи

2. Птахи.
З.Дикі тварини

4. Свійські тварини

5.Дні тижня

Діти перевертають їх на інший бік і читають речення :

З маленької удачі починається великий успіх

-Як ви розумієте слово успіх?

Я бажаю вам успіху на сьогоднішньому уроці. Побажайте успіху один одному.

(Діти тиснуть один одному руки і бажають успіху)

-    Але пам'ятайте, успіх приходить тільки до того учня. Який сумлінно працює.

II. Актуалізація о.з. Що ми знаємо ?

Відгадайте загадку:

Братів є разом сім-

Дуже добре знані всім. Шість з них праці дають досить,

Сьомий спочинок просить.

(Дні тижня)

 

 

III. Постановка проблеми. Запитання уроку.

- Як всі ці люди з'явилися на світ ?

(Щоб уникнути небажаних відповідей : - Згадайте , що вам мама розповідала, коли ви в неї просили братика чи сестричку?)

Прогнозовані відповіді: приніс лелека, знайшли в капусті, купили в магазині. У результаті створюється проблемна ситуація.

-    Давайте з'ясуємо яка ж відповідь правильна.

IV. Повідомлення теми і мети. Запитання уроку.

Отже, мета нашого уроку зясувати : -Яке питання ?(Відповідь дітей). Та з'ясувати умови виникнення цієї події.

V .Проектування і фіксація нових знань. Як ми вміємо мислити 1. Робота з підручником.

Впр. 4 с 6 2. Робота в групах

- Ми всі частина живої природи , і нас об'єднує те що ми люди але чим ми різні і що нас ще об'єднує спробуємо з'ясувати і скласти павутинку.

Вступ. С. 4

І група - Чим ми різні.

II- Що нас об'єднує.

Висновок:

Отже,що нас об'єднує?

Чим м відрізняємось. А чи маємо ми однаковий вигляд ? Нам допоможе з'ясувати ВПР.6с.7.

А чому я наприклад можу сказати не знаючи Дашу, що вона Соснова Миколи Миколайовича Дочка ? (Бо вона схожа на свого тата)

Фізкультхвилинка

VІ.Відкриття нових знань. Ми дослідники.

Наш організм, складається з маленьких клітинок, які ми можемо побачити під мікроскопом.

Уявіть, що ви - маленька клітинка у збільшеному вигляді (присядьте)

Вас кинули у сухий, холодний грунт. Чи будете ви рости. Чи будете ви рости ?Чому? Які умови

потрібні для того щоб зернинка проросла?(Тепло, вода)

Уявіть, що земельку полив дощик, нагріло сонечко і наша зернинка почала проростати у неї

з'явилось стебельце, листочки, які вона тягнула до сонечка, зміцнювався корінчик.

Гра - пошук «Відшукай місце».

А тепер стисніть один кулачок і уявіть, що це татова клітинка, притисніть його до іншого

кулачка - це мамина клітинка. Давайте знайдемо зручне тепле місце для цих двох клітинок, щоб

зародилася маленька дитина.

-Діти де це місце ? (Діти повинні дійти до висновку, що це місце животик мами під серденьком)

V. Первинне закріплення. Збір інформації.

-А хочете це побачити ?  1. Перегляд відеоролику «Як я з'явився ?».

VI. Закріплення вивченого. Ми дізналися

1.   Самоперевірка.

Впрі сі

2.   Гра «Відгадай хто я, чий я ?»

Висновок: То хто бере участь у створенні дива - народження дитини ?(Наші батьки)

VII. Підсумок уроку.

1.Вузлик уроку.

Я навчився...

Я дізнався... Мені було цікаво... У мене виходило... Я хочу.. 2. Оцінювання З.Д/3 С.6-7 Закінчити анкету « Познайомтеся це я»

 

doc
Додано
13 березня 2018
Переглядів
2019
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку