Хід урокуІ. Організаційний момент ІІ. Визначення теми і завдань уроку. Актуалізація опорних знань та активізація розумової діяльності учнів 1. Короткий огляд методів розв’язування систем рівнянь 2. Самостійна робота (1 етап) 3. Самоперевірка робітІІІ. Обговорення теми уроку. IV. Застосування нових знань 1. Самостійна робота (2 етап) 2. Самоперевірка робіт. V. Інтелектуальна гра «Видатні науковці» VI. Підведення підсумків гри VIІ. Підведення підсумків уроку, домашнє завдання
Інтелектуальна гра «Видатні науковці» Нам він відомий як французький математик, але за фахом він юрист. Захоплення астрономією спонукало його до занять тригонометрією та алгеброю. Заочно був засуджений до смертної кари іспанською інквізицією за те, що знайшов ключ до шифру, який застосовували іспанці під час війни з Францією. В його працях алгебра набуває статус загальної науки про алгебраїчні рівняння, яка застосовує символи для позначень; за це його називають «батьком алгебри». Усі школярі нашої країни у 8 класі вивчають його теорему про корені квадратного рівняння.
Інтелектуальна гра «Видатні науковці» Цей середньоазійський математик, який написав трактат про розв’язування кубічних рівнянь, - справжній енциклопедист. Коли він був керівником Ісфаганської астрономічної обсерваторії, працював над реформою іранського сонячного календаря. Написав видатний математичний трактат «Коментарі до постулатів книги Евкліда». Написав твір «Терези мудрості», в якому розв’язав задачу Архімеда про визначення кількості золота і срібла в сплаві. Паралельно з науковою роботою складав чудові вірші (рубаї): « У кого кожний день в запасі пів коржа, У кого свій садок і хата не чужа, Хто в рабстві не родивсь і сам рабів не має, У того світлий зір і радісна душа» (Переклад Василя Мисика)