Нестандартний урок "Квадратний корінь."

Про матеріал
Нестандартний урок "Квадратний корінь." Урок-подорож. 8 - 9 класів. - Янченко Г. М.
Перегляд файлу

Урок-подорож.

 Тема. Квадратний корінь.

(Степінь… корінь – дивись в корінь)

Мета. Через гру закріпити вміння учнів виконувати дії з квадратними коренями, розвивати в учнів інтелектуальні та творчі здібності; виховувати дисциплінованість, відповідальність, почуття прекрасного.

 Обладнання. Картки із завданнями.

 На дошці напис: «Саме на подоланні труднощів росте і розвивається математик».

О. Хінчин

 

Хід уроку.

 І. Організаційна частина.

 Сьогодні у нас незвичайний урок.

 Сьогодні ми зробимо ще один крок

 В країну зіркову, в країну чудову,

Що нас так чекає й збагачує розум.

 Щоб нам швидше до неї потрапить,

 Потрібно екзамен кмітливості скласти.

 Тож сядьте рівненько, стежте уважно,

 Щоб здогадатись вам було неважко.

 ІІ. Подорож.

Сьогодні ми вирушаємо у мандрівку. А куди , ви дізнаєтесь, коли розв’яжете приклади. А потім усі відповіді розташуєте в порядку зростання.

 

Підпишіть під числами відповідні букви і прочитайте, куди ми мандруємо.

 

 К    О    С   М    О    С

 Отже, ми вирушаємо у мандрівку в космос, де побував і наш український космонавт Л. Каденюк на американському кораблі  «Шаттл».

 При мандрівці в космосі весь час потрібно робити обчислення, щоб визначити місце знаходження корабля, його прибуття. А в цій мандрівці перевіримо ваше вміння знаходження раціональних способів розв’язування вправ, логічно мислити, виконувати дії додавання, віднімання, множення виразів, що містять квадратні корені; скорочувати дроби.

наша математична подорож буде далека і цікава і проходитиме по планетах Сонячної системи.

 Модель Сонячної системи представлена на малюнку-схемі. Всі планети Сонячної системи (Меркурій, Венера, Земля, Марс, Юпітер, Сатурн, Уран, Нептун, Плутон) обертаються навколо Сонця, а також навколо своєї осі.

 Наша планета Земля має єдиний природній супутник – Місяць, який обертається навколо Землі. Нам потрібно розв’язати деякі приклади щоб попасти на Місяць.

Розрахунок ми зробили правильно і успішно прибули на Місяць. В космічний порт Місяця пропускають лише тих, хто правильно вміє розв’язувати рівняння.

Молодці! Рівняння розв’язані добре. З Місяця ми вилітаємо на Марс, але, щоб вилетіти, потрібно порівняти величини.

 

При посадці на Марс в командира корабля виникла проблема, йому потрібно розв’язати деякі завдання.

 

А щоб повернутися на Землю ми повинні з вами подолати ще трохи труднощів. Повинні справитись із наступними завданнями

 

 

ІІІ. Підсумок уроку

Вітаю всіх на нашій планеті Земля!

Визначте, яке число треба записати замість «?»


docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Кравчук В.Р., Підручна М. В., Янченко Г. М.)
До уроку
Запитання і вправи для повторення § 2
Додано
19 січня 2021
Переглядів
689
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку