28 серпня о 18:00Вебінар: Методи і прийоми корекційної педагогіки, які можна використати на будь-якому уроці

Нетрадиційна самостійна робота "Неповні квадратні рівняння"

Про матеріал
Збірка дидактичних матеріалів містить : - бланк завдань у 2 варіантах з поступовим збільшенням рівня складності; - бланк відповідей ( спільний), який містить правильні та хибні відповіді. Зафарбовані правильні відповіді утворюють неперервний малюнок - певний арифметичний знак; - історична довідка.
Перегляд файлу

Тема: Неповні квадратні рівняння.

Мета: Сформувати та закріпити знання, уміння та навички учнів розрізняти

            неповні квадратні рівняння та розв'язувати їх.

 

Алгоритм розв'язування  неповних квадратних рівнянь :

  1.               Якщо у  лівій частині рівняння  формула скороченого множення а²– в²    розкладаємо на  множники       (а-в)(а+в) =0            АБО;

                             а²+в² - не розкладається.           Приклад:   х²+25=0

                                                                                                        В:.

  1.               Якщо формули немає, виносимо спільний множник за дужки.   АБО.

 

1 тип:                                                             2 тип:

х² - 25 = 0                                                        х² - 2х = 0     

(   -   )(   +   )  = 0                                            х(   -   ) =  0                                                     

 

Відповідь:                                                   Відповідь:

Завдання:

1 варіант

2 варіант

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

Бланк відповідей  ( спільний) :

7

0;   -12

0;    7

0;   -15

7

9

5

7

0;     2

13

14

1

2

9

15

16

0;   11

-1

0;    -5

-7

-3

3

4

-5

-2

-17

0,8

-7

-9

-13

0;    4

17

0;   -1

-18

-11

-12

4

0

19

20

0;    3

0;    -5

0;    -6

-16

-0,2

-0,3

-0,4

-0,5

9

0;     1

0;  -3

0;    5

2

8

 

 

 

7

0;    -12

0;    7

0;   -15

7

9

5

7

0;        2

13

14

1

2

9

15

16

0;      11

-1

0;       -5

-7

-3

3

4

-5

-2

-17

0,8

-7

-9

-13

0;      4

17

0;   -1

-18

-11

-12

4

0

19

20

0;    3

0;     -5

0;       -6

-16

- 0,2

- 0,3

- 0,4

- 0,5

9

0;        1

0;    -3

0;       5

2

8

7

0;      -12

0;     7

0;   -15

7

9

5

7

0;        2

13

14

1

2

9

15

16

0;    11

-1

0;    -5

-7

-3

3

4

-5

-2

-17

0,8

-7

-9

-13

0;    4

17

0;    -1

-18

-11

-12

4

0

19

20

0;    3

0;     -5

0;       -6

-16

- 0,2

- 0,3

- 0,4

- 0,5

9

0;        1

0;    -3

0;      5

2

8

7

0;     -12

0;      7

0;   -15

7

9

5

7

0;      2

13

14

1

2

9

15

16

0;    11

-1

0;    -5

-7

-3

3

4

-5

-2

-17

0,8

-7

-9

-13

0;      4

17

0;     -1

-18

-11

-12

4

0

19

20

0;    3

0;     -5

0;      -6

-16

- 0,2

- 0,3

- 0,4

- 0,5

9

0;       1

0;     -3

0;      5

2

8

7

0;    -12

0;       7

0;   -15

7

9

5

7

0;        2

13

14

1

2

9

15

16

0;      11

-1

0;      -5

-7

-3

3

4

-5

-2

-17

0,8

-7

-9

-13

0;    4

17

0;   -1

-18

-11

-12

4

0

19

20

0;    3

0;     -5

0;      -6

-16

- 0,2

- 0,3

- 0,4

- 0,5

9

0;       1

0;     -3

0;      5

2

8

1 варіант

2 варіант

1 варіант

2 варіант

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

1 варіант

2 варіант

1 варіант

2 варіант

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

1 варіант

2 варіант

1 варіант

2 варіант

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

1 варіант

2 варіант

1 варіант

2 варіант

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

х² - 49 = 0

х² - 81 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

25+х² = 0

3х² - 12 = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

3х² - 48= 0

9+х² = 0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 15х =0

х² + 12х =0

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² + 0,13 = 0,77

х² + 0,15 = 0,96

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х² - 5х =0

х² - 7х =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х  - х²  =0

  - х²  =0

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

х² - 5 = 20

х² - 0,11 = 0,35

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

7х² - 28х =0

5х² - 55х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

3х² + 18х =0

2х² +6х=0

 

 

Історична довідка

 

Часто для скорочення запису   суму з n доданків

 ak, ak+1, …, aN  позначають великою грецькою буквою Σ (сигма):

 

Похожее изображение

{\displaystyle a_{k}+a_{k+1}+...+a_{N}=\sum _{i=k}^{N}a_{i}}

     Латинське слово summa перекладається як «головний пункт», «сутність», «підсумок».

     З XV століття слово починає вживатися в сучасному сенсі, з'являється дієслово «підсумувати» (1489 рік).

    Це слово проникло в багато сучасних мов: в українську, англійську, французьку та інші.

     Спеціальний символ для позначення суми (S) першим ввів Ейлер в 1755 році. Як варіант, використовувалася грецька буква Сигма Σ. Пізніше зважаючи на зв'язок понять підсумовування та інтегрування, S також використовували для позначення операції інтегрування.

 

docx
До підручника
Алгебра 8 клас (Мерзляк А. Г., Полонський В. Б., Якір М. С)
До уроку
§ 3. Квадратні рівняння
Додано
10 березня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку