Конспект уроку для 8 класу з алгебри на тему «Властивості квадратних коренів»

Про матеріал
Тема: «Властивості квадратних коренів» Цілі: • формування предметних компетентностей: сприяти засвоєнню учнями теореми про корінь із дробу та правил множення і ділення коренів, сформувати вміння застосовувати вивченні властивості при розв’язуванні вправ; • формування ключових компетентностей: виховувати пізнавальний інтерес, активність; розвивати логічне мислення, пам'ять, культуру письмової та усної математичної мови, навички самоконтролю, самостійність. Очікувані результати: учні повинні знати теорему про корінь із дробу та правила множення і ділення коренів, вміти застосовувати їх під час розв’язування вправ. Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь. Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, проектор.
Перегляд файлу

 

Урок №39                   Дата 07.02.2019р.    

Клас 8-В            Вчитель Бікулова Л.В.

 

Тема: «Властивості квадратних коренів»

Цілі:

  • формування предметних компетентностей: сприяти засвоєнню учнями теореми про корінь із дробу та правил множення і ділення коренів, сформувати вміння застосовувати вивченні властивості при розв’язуванні вправ;
  • формування ключових компетентностей: виховувати пізнавальний інтерес, активність; розвивати логічне мислення, пам'ять, культуру письмової та усної математичної мови, навички самоконтролю, самостійність.

Очікувані результати: учні повинні знати теорему про корінь із дробу та правила множення і ділення коренів, вміти застосовувати їх під час розв’язування вправ.

 

    Тип уроку: засвоєння нових знань та вмінь.

 

    Обладнання: підручник, роздавальний матеріал, проектор.

 

Хід уроку

 

І.Організаційний етап:

- привітання;

- перевірка присутності учнів та їх готовності до уроку;

- вступне слово вчителя про мету, задачі, очікувані результати та девіз уроку:

 

«Мало мати хороший розум, головне – добре його застосовувати» (Р. Декарт)

 

ІІ. Перевірка домашнього завдання

1. Правильності виконання домашнього завдання: на дошці записані відповіді до домашніх прикладів. Учням пропонується знайти до кожного числа умову відповідного приклада:

 

1) 0,66=√0,36·1,21;     2) 2=0,25·16;     3) 3,9=√9·1,69;     4) 40=√2 ·5 ;     

           

5) 48=√4 · 3;     6) 54=√36·81;      7) 135=√5 ·3 ;    8) 210=√900·49;   

2.Теоретичних знань учнів: усне фронтальне опитування.

Закінчить речення:

1) невід’ємне число, квадрат якого дорівнює даному числу а (арифметичним квадратним коренем);

2) знаходження арифметичного значення квадратного кореня називається (добуванням квадратного кореня);

3) корінь із квадрaта підкореневого виразу дорівнює (модулю підкореневого виразу);

4) корінь із степеня з парним показником дорівнює (модулю основи з показником, поділеним на два);

5) корінь із добутку невід’ємних множників дорівнює (добутку коренів з цих множників).

 

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності учнів

Учням запропоновано знайти значення виразів   √16/49;   √12 ∙ √3;   √2 / √50.

Для розв’язання цих прикладів необхідно вивчити властивості кореня із дробу, добуток коренів і частку коренів. Працюємо уважно, зібрано та дисципліновано під девізом:

«Думай, пробуй і шукай,Буде важко – не зітхай!»

 

IV. Засвоєння нового матеріалу

Життя будь-якої людини, не відбувається без навчання чи самоосвіти. Не випадково говорять «Важко в навчанні, легко в бою». Тому приступаємо до засвоєння теоретичного мінімуму.

 

Робота в парах

У кожного з вас на столі лежать таблиці, які треба заповнити, опрацювавши п.15 та використавши знання, отримані на попередньому уроці. 

 

№ з/п

Властивості

Назва

1.

2=а

Квадрат кореня

2.

=

Корінь із добутку

3

=

Добуток коренів

4.

=

Корінь із дробу

5.

=

Частка коренів

 

Перевіримо правильність заповнення таблиці, порівнявши їх із записами в таблиці на дошці.

 

V. Первинне закріплення знань

1. Всі знання цінні, якщо вони опрацьовані на практиці. Тож давайте на прикладах розглянемо застосування властивостей арифметичного квадратного кореня.

Колективне обговорення, запис в зошитах

№473 11) √81/100=9/10;   12) √49/256=7/16;

№475 1) √3∙√12=√36=6;   2) √2∙√32=√64=8;

№477 1) √75 / √3=√25=5;   3) √3 / √48=√3/48=1/4.

 

 

 

2. Тепер перевіримо як ви навчилися застосовувати вивчені властивості.

 

Конкурс «Триатлон»

 

Триатлон – це змагання на подолання деякої дистанції. Вся дистанція змагань поділяється на 3 етапи: біг, плавання, велокрос. Ваше завдання: обчислити довжину кожного етапу змагань і загальну довжину дистанції «Триатлон»

 

Біг                                                ____12км____

Плавання                       ____ 3км_____

Велокрос                              ____65км____

 

Дистанція     ___80км_____

 

 

Конкурс «Мишоловка»

 

Знайти помилки в обчисленнях.

  1. (20)  !                     3)                       
  2.                   4)              !                               

 

VI. Підбиття підсумків уроку

1. Запитання до класу:

а)  що нового Ви дізналися на сьогоднішньому уроці?

б) які практичні завдання навчилися розв’язувати?

 

2. Вчитель оцінює учнів по кількості правильно розв’язуваних завдань.

Ми розглянули одну з тем математики «Властивості квадратних коренів», але об’єм математичних знань безкінечний, самі математичні знання неоцінені, а області застосувань математики  безмежні. Тож, мені б хотілось, щоб вам математика завжди була в нагоді.

 

VIІ.  Домашнє завдання

Вивчити властивості арифметичного квадратного кореня в п.15, розв’язати

 № 474 (11,12), 476 (1, 2), 478 (1, 2).

doc
Додано
18 березня 2019
Переглядів
453
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку