Нейрокорекція та сенсорна інтеграція в інклюзивному навчанні молодших школярів з порушеннями письма та читання

Про матеріал
Презентація на тему "Нейрокорекція та сенсорна інтеграція в інклюзивному навчанні молодших школярів з порушеннями письма та читання". Дислексія — це часткове порушення процесів читання, зумовлене несформованістю вищих психічних функцій, що виявляється в помилках стійкого характеру. Відповідно до традицій англо-американської клінічної психології під діагнозом дислексія мається на увазі порушення читання і письма. В українській логопедії порушення письма називають дисграфією та дисорфографією.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Нейрокорекція та сенсорна інтеграція в інклюзивному навчанні молодших школярів з порушеннями письма та читання. Вчитель-логопед Ходос Олена Іванівна

Номер слайду 2

Дислексія — це часткове порушення процесів читання, зумовлене несформованістю вищих психічних функцій, що виявляється в помилках стійкого характеру. Відповідно до традицій англо-американської клінічної психології під діагнозом дислексія мається на увазі порушення читання і письма. В українській логопедії порушення письма називають дисграфією та дисорфографією. Основні властивості, притаманні дислексикам: Можуть використовувати здатність мозку змінювати сприйняття. Дезорієнтація в просторі, порушення координації, проблеми з організацією. Більш допитливі, ніж звичайні люди. Мислять в основному образами, а не словами. Мають розвинену інтуіцію та проникливість. Можуть сприймати думки, як реальність. Мають багату уяву.

Номер слайду 3

Генії з дислексією. Агата Крісті — відома англійська письменниця, «королева детективу», за своє життя написала більше 80 книг. Петро I — безграмотно писав, і, як не намагалися його вчителі, нічого не могли зробити. Ганс Христіан Андерсен — редактори повертали йому рукописи, навіть не дочитавши їх до кінця, и по Копенгагену довго ходили плітки про «страшенно безграмотного автора».

Номер слайду 4

Генії з дислексією. Леонардо да ВінчіАльберт Ейнштейн. Мерлін Монро Володимир Маяковський. Пабло Пикассо. Вінстон Черчилль. Уолт Дісней. Федір Бондарчук

Номер слайду 5

МАМАМАМАМАМА

Номер слайду 6

Номер слайду 7

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Двигательный отдел мозга

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Мозок людини, яка читає та пише.

Номер слайду 12

Нейрони шукають свій шлях, а деякі губляться в лабіринті нервової системи

Номер слайду 13

Номер слайду 14

У серпні 2019 року дитячий фонд ООН створив шрифт Inclusion UKR, який зможуть читати люди з дислексією.

Номер слайду 15

Джин Айрес На сьогоднішній день сенсорна інтеграція (СІ) є одним з найпопулярніших методів роботи з дітьми. Метод, запропонований ерґотерапевтом Джин Айрес наприкінці 60-х років ХХ ст., має на меті сприяти здатності об'єднання декількох сенсорних стимулів, формуванню адаптивної відповіді (тобто цілеспрямованої, обґрунтованої відповіді на зміни, що відбуваються у довкіллі).

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Дякую за увагу!

pptx
Пов’язані теми
Логопедія, Методичні рекомендації
Інкл
Додано
6 січня 2020
Переглядів
1360
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку